לחץ כאן למחירון מיקרופונים אלחוטיים – מיקרופון אלחוטי במחיר הכי זול בישראל !

 

***שימו לב! אנו יבואנים של מיקרופונים אלחוטיים  (מכירה סיטונאית בעיקר) ושל ציוד הגברה מקצועי ואביזרים נלווים.. כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום !

מיקרופונים אלחוטיים

רכשתם ערכת קריוקי ביתית אבל הצרה היא שהמיקרופון מחובר בכבל אל מערכת ההגברה ואין לכם את האפשרות לקפץ על הספות תוך כדי שירה? או אולי אתם זמרים חובבים שרוצים לשדרג את ההופעה הבימתית שלהם ולהתרוצץ ממקום למקום על הבמה? יכול מאוד להיות, שמיקרופון אלחוטי הוא הפתרון שלכם.


מהם מיקרופונים אלחוטיים?

ובכן, כשמם כן הם – מיקרופונים שפועלים ללא חוטים, משמע, שאינם מחוברים למערכת ההגברה על ידי כבל על מנת לפעול. היתרון בשימוש במיקרופונים אלחוטיים הוא בכך שהם מאפשרים למשתמש בהם חופשיות בתנועה בניגוד למוגבלות בתנועה, המאופיינת עם שימוש במיקרופונים קווים (מיקרופונים שמתחברים למערכת ההגברה באופן ישיר על ידי כבל). המיקרופונים האלחוטיים מאוד נוחים לשימוש במיוחד כשמשתמשים בהם כמה אנשים בו זמנית, אולם כמו כל מיקרופון, גם להם ישנם חסרונות ולפני שבוחרים מיקרופון אלחוטי, חשוב לשים לב לכמה פרטים ולהגדיר את המטרות שלשמן אתם צריכים אותו מלכתחילה.


איך בוחרים את המיקרופון האלחוטי האידיאלי?

ישנם כמה קריטריונים שהופכים מיקרופון אלחוטי לאיכותי, כאשר הראשון ביניהם, הוא טווח הקליטה. מיקרופונים אלחוטיים פועלים על טכנולוגיה של תדרים וטווח הקליטה שלהם תלוי באיכותם. כמו כן, כל מיקרופון פועל על טכנולוגיית תדרים אחרת לכן, על מנת שטווח הקליטה שלכם יהיה גדול יותר ושתוכלו לנוע ביתר חופשיות, מומלץ לרכוש מיקרופון אלחוטי שפועל על כמה תדרים, ולא מיקרופון שפועל רק על תדר אחד. בנוסף, למיקרופון אשר פועל על כמה תדרים תהיה איכות קליטה טובה יותר ממיקרופון שפועל על תדר אחד אולם במידה ואתם זקוקים למיקרופון המיועד לשימוש בסיסי יותר ועל כן פחות מקצועי, אין שום סיבה שלא תסתדרו עם מיקרופון אלחוטי, הפועל על תדר אחד.


כדאי להתייעץ עם מומחה!

רבים המקרים בהם אנו מחפשים לרכוש מוצר מתוך צורך מסוים, וכדי לענות על הצורך בצורה הטובה ביותר, אתם נדרשים לשים לב להמון פרטים קטנים. הבעיה נוצרת, כאשר יש מבחר נרחב  ובמקביל, חסר הידע הנדרש על מנת לבחור במוצר הנכון. ההבדלים בין סוגים שונים של מיקרופונים אלחוטיים יכולים, ללא ספק, ליצור תחושת בלבול מסוימת אצל קונים לא מנוסים ועל כן, לפני כל רכישה, מומלץ להתייעץ עם גורמים יודעי דבר, כמו למשל עם חברות הגברה. חברות ההברה השונות מנוסות בעבודה עם מיקרופונים אלחוטיים וביכולתן להתאים עבורכם את המיקרופון, שיענה על כל הדרישות והצרכים האישיים שלכם. כך תהיו בטוחים, שביצעתם את הרכישה הטובה לכם ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !