אם אתם בעניין של ערכת קריוקי מושלמת, חשוב כי תחפשו שאלות ותשובות על ערכת קריוקי. אלו ערכות קריוקי קיימות בשוק? מה כדאי ומה כדאי פחות? כמה עולה ציוד קריוקי? קשה לקבל מענה על כל השאלות ומאידך, צריך לשאוף לבצע סקר שווקים נכון. אירועים נכונים, כמה משתתפים בפועל? איזה ציוד מתאים? האם זה בתשלום ישיר או דחוי? חשוב ביותר לדבר על מאפייני בחירה שהם למעשה גורמים משמעותיים לכל השאר. הפעלת קריוקי על פי כל הכללים בפועל. סוג של מכשיר, גודלו, הבדלים בין המחירים, וותק של הפעלת מכשיר ואפילו מיקום קיום האירוע. חשוב ביותר לדבר גם על תאריכי האירועים על פי כל הכללים.
לכמה זמן מתאים הציוד?
חשוב ביותר לערוך אירוע קריוקי על כל המשתמע מכך. אירועים של פעם אחת בחיים. היכן מתרחש האירוע? האם מדברים על שעות קטנות או שעות גדולות? בכדי שלא יסגרו את המסיבה טרם זמנה, חשוב ביותר לקחת בחשבון את כל המרכיבים הראויים לעריכת מסיבה ראויה. יש כמה וכמה קבוצות והאווירה קולחת ביותר. חשוב ביותר לתת את הדעת ולדבר על הפעלת קריוקי כחלק בלתי נפרד מכל השאר. חשוב ביותר לסמן את האירוע המרכזי ולא לשכוח את כל השאר. יש כמה וכמה מפעילים המאפשרים לגלגל אירוע קריוקי. זה תלוי גם בהמלצות של הגולשים. זהו למעשה חלק בלתי נפרד מזה. כאמור, חשוב ביותר לדבר גם על הפעלות של משחקים אך לא רק.

איזה ציוד משלים אירוע קריוקי
הציוד הבסיסי ביותר מדבר על אירועים בבית. רמקולים קטנים מוגברים, מיקרופונים מתאימים, מקרן, מסך, קליפים וכמובן רפרטואר של שירים מתאימים להשלמת המשימה. חשוב ביותר להקרין את מילות השיר ושכולם יראו זאת. אחר כך, מדברים על פלזמה או טלוויזיה ברורה שתעשה את כל השאר. אם אין לכם מקרן, יש לכך אפשריות אחרות. חשוב ביותר להיעזר בהמלצות מתואמות מראש. כך למעשה יכולים להשלים את כל השאר ביודעין כי הבחירות אכן נכונות בכל שלב שיהיה. מיקרופונים דינמיים שאינם אלחוטיים בשאיפה להשיג את הנכון ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !