במסגרת שאלות ותשובות נוספות על קריוקי, עולות כמה שאלות העוסקות ברובן בעניין של מסיבת קריוקי. האם האירוע הוא אירוע של קריוקי בלבד או שיש בו עוד כמה מרכיבים? מה על ציוד בשביל מסיבה שהיא מעבר לקריוקי. במאמר הבא נעסוק בבחינת ציוד קריוקי להשכרה או לחילופין ציוד הגברה ותאורה נפרד. הכול בעיני המתבונן. כך למעשה בוחרים את הציוד המתאים ביותר ביחס לכל שאר הנקודות שהשוק הפתוח מציע.
איך מתנהל האירוע?
אירוע קריוקי לא תמיד נחשב אירוע קריוקי בשל עצמו. לפעמים אירועים של קריוקי הם מעבר לכך. מפעיל קריוקי ימליץ עליכם ויהיה חלק מצוות בידור אך לא תמיד בהכרח. אחר כך מדברים על הפעלות, משחקים וכל מה שביניהם. איך זה קשור במוזיקה? איך מבדרים את כל השאר? חשוב ביותר לגבש כמה וכמה רעיונות. הציוד שיידרש למסיבת קריוקי קשור ברמקולים מוגברים אך לא רק. אחר כך מדברים על מקרן, מסך וקליפים מותאמים מראש. נכון להיום מדברים למעשה על אירועים קטנים אך לא בהכרח. אפשר בהחלט להפיק מסיבת קריוקי גם כאירוע קטן. ראוי להשיג ציוד בסיסי המתאים על פי כמות האורחים המשתתפים.
מיקרופונים וכל השאר
כמה מיקרופונים תדרשו להשיג באירוע? חשוב ביותר לברור מיקרופונים על פי ניסיון. אחר כך מדברים למעשה על כמה מיקרופונים פעילים בכדי ששאר האנשים יוכלו לשיר בו זמנית. בהמשך הדברים מדברים על איכות שזה טוב ומאידך גם על ניסיון. חשוב ביותר שיהיו מיקרופונים שייצרו גיבוי מתאים. חשוב ביותר שלא יהיו יותר מדי מיקרופונים שאחרת כולם יירצו לפצוח בשירה בו זמנית ואז גם אז הדברים לא ממש מסתדרים. את הקליפים רצוי לערוך עם איש מקצועי אך ניתן לעשות זאת גם לבד. חשוב יותר לייצר מקוריות וכך למעשה להזמין את כל הנדרש בכדי להשלים את המסיבה. אם בכל זאת אין לכם ניסיון, איש קריוקי יוכל להעביר את כל הערב בקלי קלות ללא כל בעיה כזו או אחרת. הרעיון הוא לשאוף לנכון ביותר נוכח העובדה כי מסיבת הקריוקי מתחילה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !