לא פעם עולה השאלה איך קונים ציוד לצרכי הגברה? מה ההבדל בין ציוד הגברה ביתי לבין ציוד קריוקי למסיבה? אם אתם לפני רכישה של ציוד הגברה, חשוב לרכוש ציוד עם רמקולים מסוג הכי טוב שיש. משמעות הצליל הינה מעל לכל. מה ואיך יישמע המוצר אותו תרכשו בפועל? אילו רמקולים יכולים לעשות את העבודה? יש הרוכשים ציוד הגברה שונה ויש הבוחרים שירות מקצועי על פי צלילים אך לא רק. חשוב להגיד כי עוצמת השמע חשובה ביותר אף היא והיא מותאמת לרמקולים על פי הוואט. חשוב לציין כי יש רמקולים המותאמים ל20 איש ויש ליותר. ראוי ביותר לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הללו.
איזה ציוד חשוב לבחור?
הציוד הנלווה בא לידי ביטוי בבחירת מיקסר אך לא רק. כאמור, מדברים על צליל ועל כיוונים נכונים. מיקסר בעל יכולת לייצר אפקטים. מקרים של שירה שתצליח על פי כל דבר. משמעות של שירה ואי וויתור על כל השאר. חשוב לציין כי מיקסרים נמכרים על פי כמה כללים. חשוב ביותר לרכוש את הציוד המתאים. מיקרופונים הם חלק מהעניין. מה ראוי לבחור על פי הדרישה? חשוב ביותר לקחת את המיקרופונים הדינמיים. מדונות אלחוטיות אך לא רק. הרעיון הוא לבחור ציוד שישמש יותר מפעם אחת. יש כמה וכמה סוגים של חיבורים. ציוד הגברה, מיקסר, רמקולים וגם סוג חיבור מתאים. מערכת ההגברה באה לידי ביטוי במרכיבים כמו בחירת אלמנטים שאי אפשר לפספס. כאמור, מגברים, סטנדים מתאימים ואפילו כבלים ומיקסר מתאים.
איזה ציוד נלווה חשוב לקחת
אם בחרתם ציוד מתאים לקריוקי, חשוב שלא תפסחו על מיקסר מתאים, מיקרופונים אלחוטיים אך לא רק. יש כמה וכמה דברים של מערכת המייצרת ציוד הגברה של מערכות כאלה ואחרות. הרכבת מערכות הגברה מקצועיות באות ומדברות על היכולת להתרשם מציוד מתאים בלבד. סאונד מתאים לרבות מחירים ואף מכשירים שניתן להציג באחריות ראויה. כאמור, לרכוש מוצר עם תו תקן וכמובן אחריות של כמה שנים בכדי להוכיח כי אכן מדברים על מוצר בעל יכולות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !