חגורת הגברה למורה

מורים, מרצים ומדריכים רבים נאלצים להגביר את קולם על מנת שהתלמידים יוכלו לשמוע אותם. הדבר עלול לפגוע במיתרי הקול, מצריך מאמץ מיותר מהמורה ועלול לגרום להצטרדות ושחיקה של הקול. על מנת למנוע את כל אלה, הומצאה חגורת הגברה מדונה ניידת שמיועדת במיוחד לשימוש בפני קהל.

מה זה בעצם חגורת הגברה?
החגורה היא בעצם מיקרופון מדונה המתלבש על ראשו של המורה, או תפוס בחולצתו, שמתחבר למגבר עצמו המונח בתוך החגורה. המכשיר מגביר את עוצמת הקול של המורה כך שלא יצטרך לצעוק כאשר הוא מדבר בפני התלמידים. ישנם סוגים שונים של חגורות הגברה, אותם יש להתאים לצורכי המשתמש. למורים ומרצים המדברים בפני כיתה גדולה או באולם הרצאות, כדאי להשתמש בחגורת הגברה שתספק עוצמה גבוהה של סאונד איכותי. למדריכי טיולים, לעומת זאת, כדאי לבחור בחגורה קלה ובלתי מורגשת, שלא תכביד עליהם במהלך הטיול.

איך לבחור חגורת הגברה?
היות ומדובר במכשיר שישמש אתכם גם על מנת להגן על מיתרי הקול מבחינה רפואית ולא רק לנוחות, כדאי לבחור נכון. אין להתפשר על מערכת הגברה זולה ולא איכותית, שעלולה להתקלקל בקלות, מה שבסופו של דבר יגרום לבזבוז של כסף. עדיף לרכוש מערכת שעשויה ממתכת גמישה ולא מחומרים זולים ופשוטים. רצוי לקנות מותג רשמי ומוכר ובחנות ידועה שנותנת לכם אחריות על המוצר לפרק זמן ארוך. כך, גם במידה ויתגלו תקלות או פגמים, ואף במצבים של בלאי סביר שנגרם כתוצאה משימוש מרובה במכשיר, יהיה לכם לאן לפנות.

למה כדאי לשים לב בבחירת ההגברה
מעבר לעלות חגורת ההגברה, שהיא כמובן מרכיב חשוב בבחירה, יש לשים לב לכמה פרטים. ראשית, אחרי שבחרתם חנות מכובדת וידועה שמציעה מגוון של סוגים, דגמים ומותגים מוכרים שונים, וודאו מה משך האחריות שניתנת לכם על המכשיר. בנוסף, יש לוודא מי מספק את האחריות על המערכת. כמובן שכדאי לרכוש במקום שמספק לכם אחריות ללא תשלום נוסף מצידכם. נוסף על כך, במידה ותגלו פגמים ותקלות במכשיר, כדאי לבדוק מה היא מדיניות החזרת המוצרים של החנות. השירות שמספקת החנות הוא חלק לא פחות חשוב בשיקול היכן לרכוש ואיזו מערכת הגברה לרכוש.

חגורת הגברה ניידת – הפתרון המושלם
בסופו של דבר, אחרי שתבחרו את המערכת המותאמת לכם, תגלו שאינכם יודעים כיצד הסתדרתם בלעדיה עד כה. השחיקה, המוכרת כל כך במקצוע ההוראה, תלך ותפחת. יהיה לכם קל יותר לדבר בפני התלמידים, ונעים יותר לנהל את השיעור.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !