החיפוש אחר רמקולים מוגברים שקועים בקיר, שהרי מדברים על איפה אפשר למצוא רמקול טוב. אם פעם ביצעתם השכרת קריוקי לשבוע, שהרי פתאום מגיע הרגע בו אוהבים לשמוע מוסיקה באיכות הראויה ובוחרים את הטוב ביותר נוכח הסאונד וכל השאר. בדיוק כמו בקולנוע או אפילו באירוע ייחודי, העניין של הבית עולה וכאן למעשה עולה הנושא ומדגיש את עניין בחירת רמקולים מוגברים שקועים בקיר. איכות הצליל? המיקום הנכון? להלן כמה פרמטרים חשובים בבחירה.
לבחור את הטוב ביותר- רמקולים שקועים ויתרון אחד
אם חשבתם כי רמקולים שקועים מביאים רק יתרון אחד הרי שטעיתם. רמקולים שקועים מביאים איתם עוד כמה יתרונות. מעבר לעיצוב המושלם בקיר הם בראש ובראשונה לא תופסים מקום. אחר כך מדברים על שמירת יכולות הצליל ואיכותו. בהמשך מדברים על איכות גבוהה ומוצלחת ביותר. רמקולים חדישים ובעלי טכנולוגיה מייצגים אפשרויות מתקדמות ביותר נוכח מחשבה ורעיון נכון. אין זה משנה אם מדברים על רמקולים חדישים או חדישים פחות. הטכנולוגיה והתאמה למקום הינה ההחלטה שיש לקחת לפני הבחירה.
סוגים של רמקולים שקועים
אלו סוגים קיימים בפועל? מדברים על רמקולים בצורה מלבנית, רמקולים בתוך הקיר בצורה עגולה ואפילו בצורה מלבנית. היכולת של הגומחה הייחודית, מעניקה עיצוב, נוחיות ואף הגנה ממים וקורוזיה כאשר מדברים על חדרי אמבטיה. הרמקולים העגולים יתאימו לכל חדר והם ייראו כמו מנורה לכל דבר. הם מיועדים למקלחת ומכאן שניתן לשמוע באמצעותם מוסיקה. רמקול הנתלה כמו תמונה על הקיר, הינו רמקול דק בעוביו. הוא בצבע לבן ואיכות הצליל שלו איכותית וגבוהה אף היא. אם אתם רוצים רמקולים בחצר, שהרי גם שם ניתן להתקין רמקול שקוע. מן הסלע בוקע צליל וזה למעשה משלים את המראה המדהים במרפסת הבית. אז אם אתם לפני אירועים במרפסת הבית, שהרי יש לכם רעיון אחד מעל כל שאר הרעיונות. מדברים על רמקולים הנמצאים עמוק בסלע ומכאן שהם שקועים הם מספקים את הנאת ההנאות- יכולת לשמוע מוסיקה בדרך אחרת. אסתטיקה, שמע מצוין, מיקום נכון והנה לכם תשובה עם יתרון.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !