כיצד ניתן להשתמש במיקסר אומנים?  ביחס לבחירת מיקסר לקריוקי למכירה או השכרת ציוד הגברה, יש בהחלט כמה דברים שיש לתת עליהם את הדעת הרבה לפני הוצאת השימוש לפועל. להלן מדריך שלם להפעלת מיקסר אומנים אותו השכרתם מבעוד מועד. יש להבין את העיקרון של המיקסר ואת דרך עבודתו. נכון להיום, מציע השוק מיקסר עם יותר או פחות ערוצים ובשורה תחתונה, יש לבצע את הבחירות אך ורק באמצעות חברות המשכירות או מוכרות ציוד הגברה מקצועי כדלקמן.

 

לחבר את החיבורים

שנייה לפני שתיגשו לאתר השכרת מיקסר אומנים, ראוי לדבר על איך הדברים מתרחשים. מיקסר פועל על פי 2 יציאות ואלו מתחברות אל מערכת ההגברה. מערכת ההגברה היא למעשה רמקולים ומגבר המוגברים ועובדים עם הרמקולים הפאסיביים. באמצעות המסטר יהיה ניתן לשלוט על עוצמת יציאות אלו מכיוון שהם למעשה שולטים על הווליום הכללי אשר בוקע מאותו מיקסר. לאחר הדלקת המכשיר יהיה צורך לכוון לעוצמה טבעית של סאונד וכך למעשה לא יהיה צורך לגעת באותם סליידים של המסטר.

 

לחבר את המיקרופונים וכל השאר

מיקרופון ראשון יתחבר אל כניסה ראשונה, אחר כך יגיע שלב של פרה אמפ המתאר כניסה בעלת מגבר המעלה את עוצמת הקול. למעשה זוהי כניסה המותאמת למיקרופונים וכלי נגינה כאלה ואחרים. על מנת לכוון את עוצמת הקול, יש לכוון את המיקרופון עצמו בראש ובראשונה. אין צורך להעלות סליידר של ווליום במקרה הנ”ל. כיוון יספיק בהחלט. כפתור solo יתריע על נורה אדומה והיא תסמן כי המסטר עובד ועוצמתו תקינה. במהלך סאונד או שירה רמה או חלשה, יהיה ניתן להעלות את כפתור הgain  והוא למעשה יהיה אחראי לעוצמות. ככל שהעוצמה תעלה, כך למעשה תדלקנה נורות עד למצב של מקסימום ולא מעבר לכך. חוסר ווליום יתריע על מערכת חלשה וכאן למעשה תתריע המערכת באמצעות נורה כתומה. בסיכום דבר, גם כאשר מפעילים את המיקסר, יש לקחת בחשבון כי אין להגיע אל פסגת הדברים – נורות אדומות אשר תגרומנה לסאונד שאינו נעים לאוזניכם ובפרט לאורחים המצויים במקום.  

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !