מה זה קריוקי? מה פירוש המילה? לפני שאתם בוחרים ציוד קריוקי לקנייה או ציוד קריוקי להשכרה, רצוי להבין את משמעות המילה. קריוקי הוא למעשה מונח המתייחס למסיבה של תזמורת ריקה – כזו ללא מילים כאמור מוסיקה מתנגנת ואתם שרים. שומעים את הפלייבק ושרים ללא מגבלות. ליווי מוזיקלי עשיר הבא לידי ביטוי בבחירות הנכונות. איפה קונים וכיצד בוחרים?
איזה ציוד אתם צריכים?
יש כמה וכמה פורמטים נבחרים. מערכות קריוקי כוללות כמה וכמה אלמנטים. מערכות כוללות מגבר, מיקסר, רמקולים, טלוויזיה ומסך משולב. המחשב הוא גם חלק מכל השאר ועם מילות רצות, אפשר בהחלט לייצר מסיבת קריוקי של פעם אחת בחיים. המיקרופונים הם למעשה אלחוטיים ועם מיקסר נכון ניתן להעשיר את הצלילים ולהפוך כל חווית קריוקי למסיבה מוצלחת. אקו מתאים, חיבור אקטיבי לאתרים המספקים מוסיקה ועוד. מה כדאי לקנות? אם אתם מחפשים מסיבה קטנת משתתפים תוכלו לרכוש ערכה קטנה יותר המכילה מיקסר קטן ואפקטים בהתאם. חיבור ביתי פשוט ומחיר שווה לכל כיס. ערכה בסיסית המתאימה לכל דורש שרוצה לייצר מסיבת קריוקי על כל המשתמע מכך.
קריוקי וכל השאר
קריוקי מעניק כמה וכמה אפשרויות, הוא מעניק ציוד קריוקי איכותי וקטן לכל מטרה. אפשריות בלתי נגמרות של מיקום מתאים וציוד מתאים. כמה מיקרופונים צריך בכדי לייצר שירה? הפעלות עד 4 מיקרופונים ויותר לשירה עם אפשרויות בלתי נגמרת. משהו קטן בעלות שווה לכל כיס. בכדי לדעת אלו שירים לבחור, ראוי לערוך רשימת שירים מתאימה וכך גם להכין פתקי שירה מתאימים. אם ישאלו אתכם באשר למגבר ועוצמתו, מדברים על מיקום מתאים, חלל סגור או פתוח ואפילו כמות אנשים. סוג האירוע, כמות האנשים, מיקום אלו הם פרמטרים שישנו את כל התמונה. בהמשך הדברים, ראוי לדבר על מחיר זול או יקר. אין לבחור בכל מצב את המחיר הזול ביותר אלא אם הוא מגיע עם תו תקן המבטיח לכם כי הרכישה שלכם אכן מוגנת ואתם אכן הולכים לעשות את הצעד הנכון. כך למעשה תסירו דאגה ותוכלו לבחור את הנכון.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !