מה אתם בעצם מחפשים? האם אלו גנרטורים למכירה תל אביב או גנרטורים להשכרה באזור המרכז? השכרת גנרטור לחודש או ליום? יש לא מעט צרכים שתעלו לפני שתרכשו את הטוב ביותר. מה הספק החשמלי בפועל? האם גודל קטן יענה על הצרכים בפועל? הכול תלוי באירוע הקטן או הגדול שתפיקו בפועל. חשוב לציין כי גנרטור קטן שתרכשו יספק לאירועים קטנים והוא בעל מתקנן חשמלי סטנדרטי. הוא ישמש יותר למכונות קטנות באירועים או לתאורה חזקה. חשוב לציין כי לא משנה היכן תרכשו, ראוי לסמן את המטרה.
איזה גנרטור ראוי לבחור?
לפני הבחירה ראוי לוודא מה אתם באמת רוצים בפועל? האם מדברים על גנרטורים קטנים או גדולים? יש לא מעט אפשריות חדישות בשוק הפתוח וזה בא לידי ביטוי במשהו סטנדרטי עד קטן יותר. גנרטורים נוחים להובלה ויש להם גלגלים. כמו כן, ראוי לוודא כי הנגרר שלהם חוקי והוא מופעל ברישיון. לצד הרכישה שתעשה את כל השאר ותפיק אירוע מושלם, רצוי לחזק את העניין כי אין לסכן עוברי אורח נוכח רכישה זו. האם הידית והאחיזה בטיחותית יתר על המידה? האם יש משהו הסופג את הרעשים ומפעיל את הגנרטור בצורה שקטה? האם יש היכן למקם את הגנרטור הקטן מבלי לשמוע את הרעש אם יש כזה? שאלות כאלה ואחרות יש להעלות בהתאם.
קטן או גדול- לבחור נכון
אם אתם לפני רכישה, הרי שאולי הגנרטור הקטן יפתה אתכם לרכוש אותו נוכח המחיר הזול. כאן יהיה עליכם לתת את הדעת. גנרטור זול מדי, עלול לגרום לחשד בדיוק כמו כל שאר הרכישות הזולות. חשוב לציין כי המשקל הקל של הגנרטור אולי מפתה אך לא תמיד יתאים לכל סוג אירוע. יש לבדוק את אמינות המוצר ולחפש מוצר בעל מוניטין ושם. חשוב לציין כי אם אתם לפני אירוע גדול, אל תבחרו גנרטורים שלא מסוגלים לעבוד לזמן ארוך יותר. קל יותר להיעזר בהמלצות- זה לבטח יקצר את החיפוש ולאתר עבורכם את המוצר הטוב ביותר נוכח מגוון מוצרים דומים שמטרתם דומה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !