אלו סוגי מערכות קריוקי קיימות בשוק? אם אתם מחפשים ערכות קריוקי שיהיה ניתן לחברן לקולנוע ביתי או לבית? הגיע הזמן להדגיש ולחפש סוגי מערכות קריוקי. ציוד קריוקי להשכרה או ציוד קריוקי שתקנו ויישאר אתכם לטווח הארוך? אם אתם מחפשים ערכות קריוקי שתוכל להתחבר גם למערכת הקולנועית של הבית, חשוב לברור מגוון של מערכות שתשרתנה לכם את המטרה. מערכת הכוללת מיקסר, מיקרופונים, חיבורים פשוטים והשארת כל השאר מאחור. להלן כמה דברים הקשורים בסוגי המערכות.
ערכות קריוקי ניידות או פרו
מערכות קריוקי מציעות כמה וכמה ברים. מצבר פנימי נטען שמעניק למערכת יתרון גדול. המערכת כוללת מיקסר פנימי, מיקרופונים אלחוטיים, אפקטים לשירה, פונקציות משתנות כאלה ואחרות. בכדי ליהנות מחוויה של מוסיקה, ננסה להבין מה ראוי לבחור. הרעיון המרכזי הוא להפעיל מערכת ללא כל בעיה. להפעיל ללא צורך בחיבורים מסורבלים והכול בלחיצת כפתור אחת. יתרון ענק אחד שניתן לנשיאה ממקום למקום ללא קושי. כך גם עוצמות וגדלים שונים על פי בחירה ותקציב. מערכות קריוקי פרו מדברות על עוצמות גבוהות ואיכות בלתי רגילה. משמש לאירועים ומופעים ולאנשים שרוצים להרגיש זמרים מקצועיים ליום אחד או יומיים. מערכות אלו מאפשרות איכות של מרכיבים וטוב טעם. טוב הטעם בא לידי ביטוי בבחירת גודל המיקסר, אפקטים איכותיים, סוגי מיקרופונים, איכות המיקרופונים לרבות בחירת רמקול גדול ואיכותי. דרישות של מקצועיות, מערכות המצריכות חיבור לחשמל וואט גבוה שיספק את כל השאר.
איך קונים מערכת קריוקי
1. ראשית נסו לייצר סקר שווקים על פי המוצר אותו אתם צריכים. אם אתם יודעים את שם המוצר ואת המטרות שלכם, תוכלו לקחת את הבידוריות המתאימות ולבחור מתוכן מה הכי יכול להתאים לכם.
2. שאלו בעלי מקצוע מהתחום, אנשי הגברה, סאונד ואפילו מוסיקה- הם לרוב יוכלו להמליץ לכם על בידורית מתאימה בעלת סאונד מתאים לחלל הבית או לחלל חיצוני פתוח.
3. כמה שעות מכילה הסוללה של הבידורית? האם יש על הרכישה תו תקן ישראלי ובינלאומי? אלו הם טיפים ראשוניים לרכישה נכונה של בידורית איכותית על כל המשתמע מכך.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !