האם בחירת ציוד הגברה ללהקה שונה מבחירת ציוד הגברה באופן כללי?

ציוד הגברה ללהקה יכול להיות דומה, אך שונה, מכיוון שללהקה ישנם צרכים משלה, ומעבר לכך כל להקה גם צריכה משהו שונה.. 

אם אתם צריכים ציוד הגברה ללהקה, אנו במרכז הסאונד, ניתן לכם תמיכה מקסימלית, הן בשרות, הן בציוד, והן במחיר.

לחץ כאן ל: מחירון ציוד הגברה

ציוד ההגברה חשוב ועל כך אין ספקות. למעשה, בחירת ציוד הגברה לוקה בחסר,עלולה להביא את פניכם ריקם ולפספס ערב שכולו הנאות. אז איך מייצרים אירועים מושלמים? קודם כל חשוב כי תדאגו לבחירת ציוד הגברה טוב ביותר.

יתרונות של ציוד הגברה

אין זה משנה אם מדברים על חתונה, בר מצווה או מופע אינטימי, עניין הסאונד הינו עניין שאין לוותר עליו. למעשה, אי בחירת ציוד נכון, עלולה להזיק ואף לקחת מכם את היכולת להפיק מופע מוסיקלי נשמע ואף אחד כזה המעביר את המסר העיקרי מראש. לכל דבר יש מטרה וגם כאן יש לתת את הדעת ולשים את היד על המטרה הנכונה. יתרונות של ציוד הגברה באים לידי ביטוי ביכולת השלמת ההפקה ובפרט הסאונד כאשר מעלים מופע . אם חשוב לכם להעביר את המסר על הצד הטוב ביותר, ראוי ביותר שלא לפסוח על ציוד ההגברה אשר ישלים את כל השאר. ציוד ההגברה הוא למעשה דבר שחלק ממנו מתחיל ונגמר בכמה וכמה מרכיבים אשר ישאירו את האנשים ובפרט את קהל המוזמנים שבעי רצון מהבחירה בסופו של דבר.

כיצד לבחור- טיפים לבחירה של ציוד מתאים

  1. לפני הכול , הציבו את המטרה לנגד עיניכם. כמה אנשים עומדים להיות חלק מהאירוע אותו אתם מפיקים? כמה אנשים יכולים לאכלס את מקום המופע?
  2. האם מדברים על מקום סגור או פתוח? עניין האקוסטיקה הינו עניין קריטי ורק לאחר ששמים את היד על המקום הנכון, אפשר לבחון את הציוד המתאים.
  3. יש לברור סאונד ורמקולים על פי כמות האנשים במקום. רק כאשר תדעו כמה אנשים עומדים להיות חלק מהמופע, תוכלו לבחור בהתאם רמקולים עם וואט מתאים, מיקרופונים ואפילו מוניטורים אשר יעבירו את הצליל נכון. מיותר לציין את המיקסר, שהוא חלק בלתי נפרד מכל השאר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !