מרכז הסאונד | יבואני מקרני לייזר לבית ולעסקים – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד מתמחה בייבוא מקרנים לקולנוע ביתי ומצגות של מבחר מותגים  |   (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600


כשאתם רוצים להחליף את הטלוויזיה שלכם או לקנות עוד טלוויזיה, יש יתרונות רבים בהשקעה במקרן לייזר במקום. בכתבה הזאת, נדבר על היתרונות האלו ובכלל, על היתרונות של מקרני לייזר לעומת טלוויזיות, ביניהם מגוון תכונות ובטיחות העיניים. כדי להרחיב את הידע שלכם בנושא, נדון גם ביתרונות הרבים של מקרני לייזר על פני טלוויזיות, ביניהם בטיחות העיניים, תוחלת החיים של מקור אור לייזר ומגוון תכונות המשדרגות את חווית הצפייה. מקרני לייזר מעניקים תמורה טובה יותר לכספכם. למשל, מקרן טלוויזיה לייזר מעניק חווית צפייה והאזנה סוחפת תוך שהוא נותן לכם גישה לכל תוכן שרק תרצו.

מהו מקרן לייזר?

מקרן טלוויזיה לייזר הוא מכשיר שמקרין קרני לייזר על גבי מסך כדי לייצר תמונה נעה לצרכי בידור או לשימושים מקצועיים.
במילים אחרות, הקרנה על בסיס לייזר מעניקה בהירות לאורך זמן רב יותר, דורשת פחות תחזוקה ומפיקה צבעים וניגודיות משופרים לעומת דגמים מבוססי נורות.


שווה לכם ללכת על מקרן לייזר לבית שלכם

רובנו רכשנו כמה וכמה טלוויזיות לאורך השנים, כל פעם שרצינו להשתדרג למסך גדול יותר, תמונות חדות יותר, איכות שמע משופרת ואפילו יכולת להתחבר למכשירים אחרים. מה אם נגיד לכם שמקרן לייזר הוא יצירת מופת טכנולוגית שמסוגלת לבצע את כל מה שטלוויזיה מסוגלת, ועוד? בהשוואה למקרנים מבוססי נורות, מקרן טלוויזיה לייזר מעניק בהירות שמחזיקה מעמד זמן רב יותר, צבעים נאמנים למקור, ניגודיות משופרת. בנוסף, הוא בקושי מייצר חום וכמעט לא דורש תחזוקה בכלל. עם התכונות האלו, תוכלו ליהנות מחווית צפייה איכותית באמת למשך שנים רבות מבלי שתצטרכו להחליף את הנורה לעתים קרובות.

בעולם הטכנולוגי של היום, מקרן הלייזר הוא ציוד מרהיב שיכול לספק לכם ולמשפחתכם שעות של הנאה בצפייה בסרטים, בסדרות ובשידורי הספורט שאתם הכי אוהבים, באווירה של קולנוע ממש בתוך הבית שלכם.


מקרן לייזר מעניק תמורה לכספכם

תמיד כשמחפשים מוצר כלשהו, נשאלת השאלה האם הוא משתלם. בהקשר הזה, רבים חושבים שמקרן לייזר עולה הרבה. אלא שלמעשה, אם לוקחים בחשבון את היתרונות הרבים של מקרן הלייזר, הוא משתלם ואפילו מאוד. לעומת הטלוויזיה, מקרן כזה ייתן לכם את התמורה הטובה ביותר לכספכם. [ ראו כאן מבצעים של מקרני לייזר ]

מקרן נייד לייזר, יאפשר לכם לצפות בסדרות ובסרטים שאתם הכי אוהבים במסך הקרנה באיזה גודל שתרצו, עד “120! תוכלו להציב את המקרן היכן שתרצו בבית. מבחינת גודל המסך הקרנה, תוכלו לבחור באיזה מסך הקרנה שאתם רוצים בהתאם לחדר שלכם. טלוויזיה בגודל של לא יותר מ-“75 עם תכונות דומות תעלה לכם הרבה יותר.

 

מקרן לייזר יכול להתאים לכל מקום בבית

מקרן לייזר יתאים לכל סביבה שתבחרו בבית שלכם, בלי שתצטרכו לעשות יותר מדי התאמות מורכבות. אם תרצו להעביר את הטלוויזיה שלכם מהסלון לחדר, תצטרכו לנתק כמה וכמה חיבורים ולחבר אותם מחדש בחדר השינה. לרוב, זה ידרוש מכם לא מעט התאמות וסידורים מחדש, בסלון ובחדר. מקרן לייזר, לעומת זאת, קליל בהרבה מטלוויזיה וקל יותר להתעסק איתו.
בנוסף, המקרן משתלב בצורה אסתטית עם עיצוב החדר בזכות העיצוב המודרני והנקי שלו.

בדרך כלל, מי שיכול להרשות לעצמו קונה טלוויזיה שנייה כדי שתהיה אחת בסלון ואחת בחדר השינה.
אולי היתרון הטוב ביותר של מקרן לייזר הוא הגמישות שלו מבחינת גודל המסך. למשל, המקרן להטלה קרובה מדגם XGIMI AURA מסוגל להקרין על גבי מסך בגודל “120 כאשר הוא נמצא במרחק של 30 ס”מ בלבד מכל קיר או מסך הקרנה נייד או מסך חשמלי. אם תרצו, תוכלו להתאים את גודל המסך לחדר וללכת על מסך קטן יותר. לא צריך להסביר למה אי אפשר לעשות את זה עם טלוויזיה. אם אתם מגלים שהטלוויזיה גדולה או קטנה מדי לחדר שלכם לאחר שרכשתם אותה, אין לכם הרבה מה לעשות בנדון.

מקרן לייזר יתאים הרבה יותר גם אם אתם מתכוונים לארח משפחה וחברים לערבי סרטים או לצפייה במשחקי כדורגל וכדורסל. בגלל הגודל הקבוע שלה, הטלוויזיה מגבילה את כמות האורחים שאתם יכולים לארח.


מקרן לייזר בטוח יותר לעיניים שלכם מאשר טלוויזיה

אחת התכונות החשובות ביותר של מקרן הלייזר הוא בטיחות העיניים שלו. הגאדג’טים והמכשירים האלקטרוניים שלכם (הסמארטפון, המחשב הנייד, הטאבלט, הטלוויזיה) מגיעים עם מקור אור משל עצמם. כשאתם משתמשים בהם, העיניים שלכם מסתכלות ישירות על מקור האור, שדומה להסתכלות ישירה בשמש. בנוסף, המכשירים האלו מפיקים אור כחול. האור הכחול מתפזר בקלות וגורם לכם למצמץ פחות. כל אלה גורמים ליובש ולמאמץ בעיניים, בעיקר אצל ילדים אבל גם למבוגרים.

מקרן הלייזר מתגבר על הבעיות האלו מכיוון שמה שאתם רואים על המסך מוקרן באופן שדומה להסתכלות על הירח בלילה. הירח מחזיר את אור השמש, כך שניתן להסתכל על הירח ישירות מבלי לחשוש לנזק לעיניים. מקרן לייזר מבטל את האור הכחול המזיק ומשתמש בהחזרה דיפוזית. שיטת ההקרנה הזו יעילה במיוחד כשצופים לאורך זמן. מקרן לייזר מצויד במערכת חכמה להגנה על העיניים, שמגיעה עם דימר אוטומטי משולב באמצעות חיישני IR מתקדמים. כאשר המערכת מזהה מכשולים כמו ילדים שמתקרבים בטעות לאור, הוא מעמעם את הלייזר וכך מגן על עיניהם מפני קרינה מזיקה.

מקרן לייזר הוא תחליף נהדר לטלוויזיה או תוספת לאוסף המכשירים האלקטרוניים שלכם. מומלץ לבחור במקרן מדגם ומותג מוביל עם תכונות מעולות שיכולות להעניק לכם שעות של צפייה מהנה בתוכן שאתם הכי אוהבים [ לדוגמא מקרן אופטומה או מקרן אפסון ]. הוא נותן לכם חווית צפייה סוחפת ומגן על העיניים שלכם מפני ההשפעות המזיקות של האור הכחול.


תיהנו מחווית צפייה סוחפת עם מקרן לייזר

כדי לקבל חווית צפייה סוחפת באמת, אתם חייבים מסך גדול. מקרן לייזר מאפשר לכם להקרין את התוכן שלכם על גבי מסך  בגודל של עד “120 ! בנוסף, תוכלו להתאים את מקרן הלייזר שלכם למסך בכל גודל שתרצו, שיתאים למקום שבו אתם צופים בתוכן. חווית הצפייה שלכם תהיה דומה לצפייה בסרט באולם קולנוע מהשורה הראשונה. לא תוכלו להישאר אדישים למה שתרגישו כשתצפו בסרט או בשידור ספורט בקצב מהיר.

מקרן לייזר מגיע עם תכונות כמו רזולוציה, בהירות, שיפור תמונה, טכנולוגיה מתקדמת וסאונד המשתלבים יחד היטב כדי להעניק לכם חווית צפייה סוחפת שאף טלוויזיה לא תהיה מסוגלת להעניק לכם.

 

לבחור מקרן ממותג מוביל

בעוד שטלוויזיה עלולה לאבד את הבהירות שלה עם השנים, תאורת הלייזר המתקדמת של והצבע העשיר והעמוק להפליא שלול יאפשרו לכם ליהנות מבהירות עקבית ויציבה לאורך חייו הארוכים (לא פחות מ-20,000 שעות). רק כדי לסבר את האוזן, זה שווה ערך לצפייה של 4 שעות רצופות ביום במשך 13 שנים. כל זה בזכות טכנולוגיית הלייזר . כמו כן, אתם תפגעו פחות באיכות הסביבה ותחסכו כסף בעקיפין.

סיבות טובות להשקיע במקרן לייזר

יש לא מעט יתרונות לרכישת מקרן לייזר  לעומת טלוויזיה.
היתרון הייחודי של מקרן לייזר הוא היכולת שלו להקרין תמונות על גבי מסך גדול בהרבה מאשר טלוויזיה. הוא מסוגל להקרין על גבי מגוון גדלים (60-120 אינץ’), מה שיאפשר לכם להציב אותו בכל מקום בבית.
יתרון נוסף הוא שהוא פחות פוגע בעיניים מאשר טלוויזיה. תכונת הבטיחות חשובה במיוחד כשמדובר בילדים, מכיוון שההשפעות המזיקות של מבט ישיר במקור אור (כמו טלוויזיה) ובאור כחול גבוהות יותר בקרב ילדים.
בעוד שמקרן לייזר איכותי מספיק גם עבור חללים עם אור טבעי בינוני עד גבוה עם 2400 ANSI לומן, מנוע התמונה X-VUE 2.0 ו-ה-HDR10 שלו מספקים גם איכות תמונה מעולה וחווית צפייה סוחפת. אם כל אלה לא מספיקים, המקרן מצויד בממשק Android TV המאפשר לכם לגשת לכל תוכן שרק תרצו.
מקרן לייזר מקצועי הוא תחליף נהדר לטלוויזיה שלכם, שיעניק לכם שעות של צפייה מהנה לאורך שנים רבות.

 

מידע מקצועי נוסף בתחום המקרנים במרכז הידע שלנו:

[ ראו כאן מקרני 4K מומלצים והטובים ביותר – מתעדכן]

[ ראו כאן מדריך : יחס להטלה במקרנים ]

[ ראו כאן מדריך : בהירות מקרן ]

[ ראו כאן מדריך : רזולוציית מקרן ]

[ ראו כאן מדריך : רמקולים למקרן ]

[ ראו כאן מדריך : בחירת מסך מקרן ]

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !