קריוקי ידוע כשם דבר בכל מקום שני. את החוויה של השירה אף פעם לא שוכחים ומאידך, הכול תלוי בבחירת הציוד המתאים. איזה ציוד יעשה את המטרה על הצד הטוב ביותר? ערכות קריוקי הן בהחלט הדבר בה’ הידיעה. מסיבה הקשורה בבחירת ציוד קריוקי, תעניק את כל השאר ותהפוך את המסיבה למושלמת על פי כל הכללים. מה כוללת ערכת קריוקי? איך יודעים שזו למעשה הערכה הנכונה לכם? לפני שאתם עורכים מסיבת קריוקי מושלמת, חשוב לבחור את הציוד המתאים מהפריט הראשון ועד לאחרון. אספנו עבורכם כמה נקודות באשר לבחירת ציוד הקריוקי המתאים לכל מטרה.
שלב א’ – לסמן את המטרות
אז נכון שאם בעניין של מסיבה אך האם אתם עומדים לערוך מסיבה במקום גדול או קטן? מה יידרש בכדי להשלים את כל השאר? יש מסיבות עסקיות ויש מסיבות גדולות המתרחשות במקומות גדולים יותר, עניין בחירת הציוד קשורה מאוד לתשומת לב לעניין של מקום גדול או קטן. כאשר המקום גדול או פתוח הוא שונה ממקום קטן וסגור. כך גם כמות של האנשים, למרות שיודעים את מטרת האירוע, חשוב ביותר לערוך את כמות האנשים האמורים להיות חלק מהאירוע ורק כך, לאחר שיודעים את כמות האנשים ואת המטרה אפשר להתקדם- כאמור, התמונה מתבהרת ומשם אפשר להמשיך. אז מה בעצם צריכים? אם יש לכם 30 אנשים או 100 אנשים, תדרשו לעשות את המסיבה על פי כל הכללים בכדי שחלילה משהו מהציוד יפסיק לעבוד בתחילת המסיבה.
בחירת רמקולים על פי מה? שלב ב’
בחירת רמקולים מתרחשת על פי הוואט המתאים. אם יש 10 אנשים או 100 אנשים כך גם ייקבע הוואט המתאים של הרמקול. אי אפשר לבחור רמקול קטן מדי למסיבה הומת אדם כי אחרת הוא “יתאמץ” לתת את כל הכוח וכך גם יישרף- אז אם אתם בעניין של השכרת ציוד, חשוב שתחשבו כיצד אתם משיבים אותו לבעליו מבלי לפגום בו או במסיבה שלכם. מה עושים? למסיבה גדולה חשוב לרכוש יותר מרמקול אחד וזו עובדה. כך למעשה מכסים את כל השאר ונשארים עם פחות דאגות אם בכלל.
שלב ג’ – גנרטור כבר אמרנו?
עניין הגנרטור יכול להציל אתכם בשעה שאין נקודת חשמל במקום בו אתם עורכים מסיבה. מסיבות טבע נוהגות להיעזר בגנרטור וכך להגן על המוסיקה המתנגנת מפני תרחיש שבו היא תפסק. כמה גנרטורים יעשו את העבודה וכך המוסיקה תתנגן ללא כל מגבלה. לצד הקריוקי והציוד, המון אנשים משתמשים בגנראטורים לשאר הפעולות בכדי לייצר ביטחון וגיבוי חשמל על כל מצב.
שלב ד’ – בחירה של יותר ממיקרופון אחד
שלב נוסף מתייחס לבחירה של יותר ממיקרופון אחד. אם תבחרו מיקרופון אחד אתם בבעיה מכיוון שלא מעט אנשים ירצו לפצוח בשירה ואז, אתם עלולים להימצא בבעיה. בחירה של יותר ממיקרופון אחד תעשה את העבודה על כל המשתמע מכך. אנשים שבוחרים יותר ממיקרופון אחד יקלו על המצב ויוכלו לייצר מסיבה מוצלחת בה כל האנשים יכולים לפצוח בשירה ללא הגבלה או מגבלה.
שלב ‘ ה’ – אתם זוכרים את השירים
את הבחירה של השירים אף אחד לא באמת הזכיר. כאשר בוחרים שירים שאינם מותאמים אתם עלולים להימצא בבעיה. בחירה של רפרטואר מתאים תקל על כל השאר. בחירה של שירים על פי התאמה על פי אופי האנשים. אתם לא באמת תרכיבו רפרטואר מזרחי לאנשים שמעדיפים מוסיקה הקשורה בניגוני ארץ ישראל וכד’. בחירת השירים תדרוש מכם להכין מראש פתקים אשר יהיו מחולקים על השולחנות וכך כל אחד על פי תפריט שירים מורכב יבחר את השיר שלו. בתורו, יגיע כל אחד לשיר וכך למעשה ינחה המנחה הנבחר את השירים המותאמים ביותר להשלמת הערב על פי כל הכללים הנדרשים לכך. בסיכום דבר, לצד השירים והציוד, מסיבת קריוקי תדרוש מכם לעשות את כל הנדרש בכדי להשיג מסיבת קריוקי מוצלחת. רמקולים מותאמים, מסכי הקרנה, מיקרופונים ואפילו ציוד אשר ייגבה את המסיבה למקרה שמשהו יחליט להפסיק לתפקד אם בכלל. כך יהיה ניתן להפוך את המסיבה למושלמת ביותר וליישם את משמעות חגיגת הקריוקי על פי כל הכללים הנכונים שניתן לדרוש.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !