איך אפשר לשים את היד ולהגיד כי מסיבת הקריוקי הביתית אכן הצליחה? יש כמה כללים שאי אפשר לפסוח עליהם. מסיבת קריוקי היא דבר שידרוש מכם הרבה מעבר לכלי אחד או שניים. הרבה לפני שאתם פוצחים בתכנון של מסיבת קריוקי, חשוב להשכיר את הציוד הנכון. חשוב לוודא כי מכונת הקריוקי אכן מתאימה ומגיעה עם תכנים ולהיטים נכונים לכם ולאורחים שלכם. אם אתם בעניין של ערב מזרחי, וודאו כי המכשיר אכן תואם את הצרכים ולא כולל בתוכו רפרטואר שונה בתכלית השוני מסוג הקהל הנוכחי. סגנון השירים הינו קריטי ביותר והוא קובע את סוג האירוע לרבות השפעתו על הנאת כל השאר. נושא של המוסיקה, כמות שירים בפועל, איכות של מכשיר הקריוקי, מה על רמקולים או מיקרופונים? אלו הן למעשה נקודות שיכולות להשפיע על כל איכות האירוע והצלחתו.
בחירה של רמקולים ואיכות שמע
איכות בחירת המוסיקה קשורה בבחירת כמות השירים, סגנון השירים והתאמה לכל שאר האורחים. עכשיו ראוי להתקדם קדימה ולהמשיך את הבחירה. מה הגורם הבא? חשיבות של ציוד הגברה אשר יתמוך בערכת הקריוקי על פי כל הכללים. אלו סוגי רמקולים יש בשוק ואיך אפשר להתאים אותם למיקום האירוע וגודלו? כמות גדולה יותר של מערכות הגברה קשורה יותר בבחירת רמקולים אשר יתאימו מראש להמוני אנשים או מקום גדול מימדים. מה הספק החשמל אשר יידרש במקום? האם מדובר על מקומות קטנים או גדולים? סגנון החלל הוא גם נקודה שיש לקחת בחשבון. סוג השטח חשוב לא פחות מגודלו. מה התכנון שלכם בפועל? האם אתם בקטע של אירועים על גג גדול או מקום סגור? אם אתם עורכים אירועים בבית, קחו בחשבון את סוג הרעש ואת מידת ריקנות החלל או מצב בו הוא מלא. גם מרכיב האקוסטיקה הינו מרכיב חשוב לא פחות. חלל ריק יהיה שונה מחלל שהוא כולו מלא ברהיטים. ביחס להקרנת סרט במקום מואר או חשוך והתאמה של ציוד, זו למעשה נקודה שיש לקחת בחשבון. יש לבחון את הסוגים, את הגדלים וכמובן את הסגנונות של מערכות ההגברה והשמע על פי ייעוץ שיילקח מבעוד מועד.
קריוקי ללא מלווה או עם מלווה?
הכול עניין של תקציב. כמה כסף עומד לרשותכם? לצד זה שיש לא מעט מפעילים חשוב לציין כי השיטה של הפעלה עצמית תדרוש מבדקים חשובים לא פחות. זו לא שיטה קלה ובפרט כאשר הציוד העומד לרשותכם עלול לשבש או לא לספק את כל התשובות. לצד הזמנת האורחים, המזון וכל שאר האטרקציות, לא תמיד יש כסף להזמין את המפעיל ומאידך, אם בכל זאת החלטתם שאתם עושים זאת לבד, רצוי לעשות זאת על פי כל הכללים ולספק לעצמכם את כל מה שמתאים להשלמת מסיבת הקריוקי שלכם. ההחלטה שלא לקחת מנחה תדרוש מכם לבצע הדרכה ראשונית על הציוד אותו תרצו להפעיל בעצמכם. ראשית יש שלא לוותר על לקבל הדרכה מקצועית לרבות פתרון תקלות בזמן אמת. חשוב שלא להתבסס רק על כלי אחד ושתמיד יהיה לכם ציוד מגבה לציוד שכבר קיים. האנשים אותם הזמנתם לאירוע יהיו מאוכזבים מאוד אם תייצרו תכנון לא נכון.
לקבל את ההמלצות הנכונות
במסגרת פינת הטיפים וההכוונה, ראוי להמליץ על כמה דברים שיכולים לשנות את כל כללי המשחק. לצד השכרת מכונת הקריוקי או הבידורית רצוי לרכוש לפחות עוד כמה מיקרופונים למקרה שיותר מכמה אנשים ירצו לשיר בו זמנית. כמו כן, אם אתם מקיימים אירועים בטבע או מחוץ לנקודת החשמל, חשוב להצטייד גם בגנרטור מתאים למקרה שמשהו ישתבש. מרכיב לא פחות חשוב קשור גם בשירותים ייחודיים למקרה שבכל זאת לא תצליחו להתגבר על התקלה. חשוב לבחור את הציוד אך ורק בחנויות מוסיקה מורשות ומוכרות שתוכלנה לספק לכם אחריות על הרכישה. כמו כן, חשוב ביותר שלא לרכוש רמקולים קטנים או בידוריות עם הספק של 3 שעות או פחות מכך, זכרו, אם אתם מתכננים מסיבה רבת משתתפים שתימשך כמה שעות טובות, רצוי שתבחרו בידורית עם יכולת הכלה של 5-8 שעות לכל היותר והנה, אתם בדרך הנכונה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !