מיקרופון מדונה נכנס לשימוש עיקרי באמצע שנות התשעים בהופעות רוק של אמני הפופ הגדולים בעולם. לקח שנים לטכנולוגיה להיכנס לשוק ולהפוך כיום זמינה וזולה עבור כל אחד – מפעילי אירועים, מפעילי יום הולדת, מדריכים טיולים ועוד.
מה זה מיקרופון מדונה – מדובר במיקרופון זעיר המתחבר בעזרת ידית מיוחדת ומוצב על הראש כמו דיבורית . המיקרופון מוגבר ומשדר ליחידת המגבר הנוספת הנמצאת בשטח – כך יכול האדם הנושא את מיקרופון המדונה על פניו לשיר ולדבר בצורה מוגברת ללא צורך בידיו וכך הוא פנוי להתנועע , לרקוד וכדומה על במה שכן המיקרופון אלחוטי, קל מאוד לנשיאה ובעל איכות סאונד שאינה נופלת מכל מיקרופון אחר.
מרכז הסאונד מתמחה בכל סוגי הרמקולים והמיקרופונים ויודע להתאים בין השניים לקבלת פתרון הגברה קליל ואיכותי.
למי מיועד מיקרופון מדונה? מיקרופון מדונה הוא הפתרון האידאלי עבור שחקנים, זמרים, נגנים, מפעילי קריוקי, מורי דרך וכל מי שמעוניין לשלב שירה או דיבור יחד עם תנועה בלתי מוגבלת.
ערכות מושלמות של מיקרופון מדונה מוגבר יחד עם יחידת סאונד קומפקטית נפרדת אפשרת למצוא רק במרכז הסאונד – לקבלת ייעוץ מקצועי הנושא התקשרו עכשיו ונשמח לעמוד לרשותכם. מרכז הסאונד מתחייה למחירים הטובים ביותר למיקרופון מדונה מקצועי ואיכותי.
היכנסו עכשיו לאחד הסניפים או גלשו באתר למציאת מיקרופון מדונה מושלם ואיכותי בעלות ללא תחרות רק במרכז הסאונד. שירות ואחריות וליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך.
הדגמים הטובים בשוק של מיקרופון מדונה מקצועי ואיכותי, התאמה אישית לצורכי ההגברה ומבצעים מיוחדים על כל ציוד ההגברה הנלווה – כולל אפשרות להשכרת ציוד לתקופות קצרות וארוכות ואפשרויות לפריסת תשלומים נוחה והנחות על רכישה מרוכזת של ציוד ההגברה.
מרכז הסאונד – מומחים בהגברת אירועים וכן ציוד הגברה מתקדם, מיקרופוניי מדונה קטנים ועוצמתיים במחירים הטובים ביותר בארץ ללא תחרות. התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ונשמח לצור קשר.
כל המותגים והחברות העיקריות בשוק, עבודה מול ספקים, ייבוא של ציוד הגברה וציוד נלווה להפקת אירועים, חתונות, בר מצווה וכדומה – הכול במקום אחד הטוב בארץ והמקצועי ביותר – מרכז הסאונד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !