אלו רמקולים יענו על המטרה? בחירת רמקולים לאירועים באים לידי ביטוי במיקום הנכון, מטרה ואפילו מספר האנשים אשר יפקדו את האירוע. אלו הם רק חלק מהפרמטרים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים רמקולים לאירועים כאלה ואחרים. אז מה בוחרים? האם העלות הסופית חשובה? כמו בכל דבר, גם כאן תדרשו לקחת בחשבון את עניין התקציב מבעוד מועד. כמה וכמה נקודות שיש לקחת בחשבון בהתאם לבחירה כזו או אחרת.
מיקום ומטרות
לפני התקציב, יש לבחור את המיקום הנכון. אם אתם יודעים היכן להפיק אירועים, כל שנשאר לכם זה לדעת כמה אנשים עומדים להיות חלק מהאירוע אשר תפיקו. חמישים אנשים? או אולי עשרה? אם מדברים על מסיבה קטנה, או מסיבה גדולה, חשוב לקחת את הפרטים הללו בחשבון. לפני שיודעים את המטרות, בוררים את העלויות הקיימות מראש. על מנת לסמן את המטרה, יודעים בעיקר את הסכום הקיים למימוש המטרה בפועל. כך למעשה ניתן לבחור את הציוד המתואם אישית ואף מתואם על פי גודל האירוע ומיקום הנכון.
רמקולים שקועים או רמקולים גדולים?
נכון להיום קיבלו אותם רמקולים שקועים תאוצה בלתי נתפסת . למעשה מדברים על רמקולים שאין עליהם ערעור כזה או אחר. רמקולים אשר מפיקים את הצלילים הראויים גם אם מישהו מחליט להרים את קולו מבלי להתריע מראש. רמקול אחד על פני כמה רמקולים? גם כאן חשוב להדגיש בחירה של כמה רמקולים לפחות. כאמור, אם בוחרים רמקול אחד למסיבה המונית, ספק שהוא יצליח לשרוד ואפילו ישבוק חיים הרבה לפני סיום האירוע בפועל.
רמקולים וסאונד איכותי
במסגרת בחירת הרמקולים והסאונד האיכותי, מדברים על בחירת ורצון לייצר סאונד איכותי בלבד. בחירת רמקולים יותר מאחד כבר אמרנו אבל לא דיברנו גם על שיקולים נוספים הבאים לידי ביטוי בקונסולה ראויה ואפילו באותו מיקסר שיכול להפיק ולסדר את הצלילים באופן הראוי ביותר. בסיכום דבר, לאחר בחירת הרמקולים המובחרים, יש לבחור את המיקסר הנכון בשאיפה כי הוא ינתב את הצלילים נכון ויפעיל את כל השאר לרבות הרמקולים בצורה הנאותה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !