מיקרופון אלחוטי הוא פתרון נהדר לכמה שימושים – להופעות על במה בהם נדרשת תזוזה גדולה, במקומות פתוחים בהם יש צורך להסוות את הכבלים הבולטים ולהימנע מהסתבכות עם חוטי חשמל וכמובן השימוש הכי נוח – מיקרופון אלחוטי כחלק מערכת קריוקי מושלמת.
מרכז הסאונד מספק ערכות קריוקי זולות במיוחד שלא מוותרות על האפשרות של שימוש במיקרופון אלחוטי. החיבור קל ומהיר ומאפשר למשתמש תנועה בלתי מוגבלת בטווח רחב מהערכת הקריוקי המרכזית.
בחלק מערכות הקריוקי המתקדמות, תוכלו אף לשלב כמה מיקרופונים אלחוטיים וליהנות מחגיגה בלתי פוסקת של מוזיקה לאורך כל הערב. בשילוב עם מסך טוב ומקרן איכותי אירוע הקריוקי שלכם ינחל הצלחה ויגרום הנאה לכל האורחים המזמרים.
מרכז הסאונד מתמחה שנים בתחום ציוד ההגברה ולרשותו עומדים כל הכלים והידע המקצועי להשיג עבורך את הדיל הטוב ביותר לציוד קריוקי, ציוד הגברה לאולפני הקלטה, ציוד לחתונות ואולמות וכדומה.
היכנסו לאתר למחלקת קריוקי או מיקרופונים וכן לקטלוג המוצרים שלנו לקבלת רושם ראשוני על סוגי מיקרופונים שונים, מחירים והבדלים.
אם אתם מתקשים לבחור את המיקרופון הנכון נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בין עם בטלפון, בסניפים או דרך טופס יצירת קשר.
רק במרכז הסאונד תמצאו את כל הדגמים החדשים ביותר למיקרופון אלחוטי, ציוד קריוקי, מערכות כריזה, בידוריות ומערכות הגברה מתקדמות אחרות. אנו מייבאים ומספקים פתרונות סאונד וקול בתחומים רבים לשוק הפרטי וכן לשוק הציבורי, נחל מכבלים וציוד משלים ועד קונסולות מתקדמות לאולפנים וציוד הגברה לבתי מלון, רמקולים שקועים בקיר, רמקולים מוגבר ועוד.
ניתן למצוא מספק דגמים של מיקרופון אלחוטי באתר וכן לשמוע את המיקרופונים בפעולה באחד מ-4 הסניפים של מרכז הסאונד במרכז הארץ. לפרטים על הגעה למקום, ייעוץ סאונד מקצועי ופרטים אחרים התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ונשמח צור אתכם קשר. רק במרכז הסאונד – מיקרופון אלחוטיים דינמיים, קונדנסרים, מיקרופוני שטח ואחרים – הכול תחת קורת גג אחת ובמרכז הסאונד הטוב בארץ לציוד הגברה מקומי. לשיחה עם נציג התקשרו עכשיו ונשמח להעמיד לרשותכם את הידע והניסיון שלנו בתחום. אחריות, שירות והתחייבות למחירים הטובים בארץ.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !