אירועי קריוקי הם תופעה ידועה ונפוצה בכל רחבי הארץ. מרכז הסאונד בעל 4 סניפים הפרוסים לנוחיותכם ובכולם תוכלו למצוא את המבצעים המדהימים שלנו על ערכות קריוקי הכול כלול איכותיות ובמחיר הטוב ביתר בארץ.
אנו משכירים ציוד קריוקי איכותי ומתקדם לאירועי בר ובת מצווה, לרשותכם מגוון רמות של ציוד קריוקי במחירים הטובים ביותר בארץ.
באפשרותכם לקנות ערכות חדשות , דגמים חדשים וכן ציוד הגברה נלווה לכל מטרה. היכנו לערכות קריוקי באתר – קבלו את ההצעות האטרקטיביות ביותר להשכרה או קנייה של ציוד קריוקי הטוב ביותר לאירועי בר מצווה, ערבי כיתה, ערבי שישי ועוד.
מרכז הסאונד היה בין הראשונים שהבינו את מהפכת הקריוקי ותרמו רבות להתפתחות התחום בארץ. אנו מחזיקים בדגמים המתקדמים ביותר של ציוד קריוקי בארץ – מדובר בערכות קריוקי איכותיות ברמה גבוהה, קלות לתפעול ומחזיקות שנים בטיפול נכון ואחראי.
נשמח לייעץ לכל מי שמעוניין סוף-סוף לעשות את הצעד ולהצטייד בערכת קריוקי מקורית ואיכותית, שתשמש אותו זמן רב. תתפלאו כמה קל לארגן אירוע קריוקי מהנה וכייפי כאשר יש ברשותכם את הציוד הנכון לכך.
מרכז הסאונד מתמחה בהשכרת ציוד קריוקי לבר מצווה במרכז – אנו הכתובת עבור מפעילי יום הולדת, תקליטנים וכדומה, שבאים אלינו להתעדכן בדגמים החדשים כאשר כל הזמן נכנסים גאדג’טים חדשים לערכות.
מה יש בערכת קריוקי טובה? קודם כל הסאונד – ערכות קריוקי קומפקטיות וחזקות, ניתנות לנשיאה, גם על גלגלים ולא מתפשרות על הצליל בשל כך. החיבורים – מספר חיבורים גדול ומגוון לחיבור התקני מוזיקה ניידים, נגני MP3, קומפקט דיסקים, מקרנים וכדומה.
מיקרופונים – אלחוטיים באיכות סאונד ללא פשרות. צלילים גבוהים בהירים ובסים חזקים ועוצמתיים – תוכלו בעזרת השכרה של ערכת קריוקי ממוצעת להרים אירוע לכמות אורחים גדולה ובעלות קטנה.
אנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר בשוק. ייעוץ וליווי אישי, אפשרות השכרה לתקופות קצרות וארוכות או באופן חד פעמי – כל האפשרויות עומדות לרשותכם. ניתן למצוא את כל הדגמים באתר וכן להיכנס לאחד הניפים ולבחון את ציוד הקריוקי מקרוב. רק במרכז הסאונד – התקשרו עכשיו או השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !