מקרן Vivibright c80

היום נדבר על דגם חדש של מקרן לד מבית Vivibright , מדובר על מקרן לד המסוגל להפיק מסגרת מסך המידה של עד 80 אינצ’ באופן אופטימלי, עומצת התאורה עומדת על 1900 לומנס וזוהי מידה יחסית גבוהה למקרן לד.  הc80 עם יחס הניגודיות שם המספר עומד על 1:8000, אך עדיין המקרן אמור להקרין מצגות באופן ראוי.
חיי הנורה כנהוג במקרני לד גבוהים מאוד ויכולים להגיע עד 30000 שעות עבודה, הc80 הוא מקרן קטן מידות וכולל חיבורים רבים להזנת תוכן. * לחץ כאן לרכישת המקרן *

בפתיחת האריזה אנו מקבלים את המקרן ומבינים עד כמה באמת הוא קטן מידות, משקלו לו עולה על 1.5 ק”ג והוא נוח לניוד ממקום למקום. בתחתיתו ישנה כניסה לתושבת או מתקן תליה, מידותיו של המקרן הם 20×20 וגובה של 8 סנטימטרים, בחזית ישנה העדשה וחוגת הפוקוס שניתנת לכיוון. ואחורי המקרן ישנם כל החיבורים הכוללים ; usb, hdmi, rca, ישנו גם חריץ לכרטיס זיכרון, כל אלו הן דרכים מאוד נוחות להזנת תוכן אל המקרן.
בנוסף למקרן אנו מקבלים באריזה גם שלט רחוק, כבל חיבור לסלולר וחוברת הוראות הפעלה.

שימוש

בחיבור המקרן לחשמל נדלקת נורה ולחיצה אחת כל כפתור ההדלקה מעירה את המקרן לחיים, אחרי כיוון קצר של הפוקוס מובן שהרזולוציה הטבעית לא גבוהה במיוחד ורמת המיקוד לוקה בחסר, אחרי חיבור כבל hdmi ללפטופ אני מקבלים שיפור כלשהו באיכות התמונה, הזנת תוכן למקרן נוחה בהחלט ואחרי שימוש בכל דרכי ההזנה כמו usb, hdmi וכו.. ניתן לומר שכל האפשרויות עובדות כראוי ובצורה מהירה ואינטואיטיבית,
ההקרנה עצמה מומלצת לביצוע בסביבה מוחשכת היטב כדי למקסם את יכולות המקרן. כמו כן למרות שישנו רמקול מובנה במקרן מומלץ לחבר לבידורית או מערכת סאונד ראויה כדי ליהנות מחוויית ההקרנה.

מסקנות

אחרי שימוש בc80 החדש מבית Vivibright ניתן לומר שזהו מקרן בקטגוריה סבירה, גם כן בקטגוריית המחיר, הוא מסוגל לבצע באופן מוצלח משימות כמו מצגות לקהל קטן , או סרטים על מסך קטן בסביבה חשוכה, אך מעבר לכך לא הייתי מבקש ודורש ממנו, זהו בערך גבול יכולותיו, מעבר לכך המקרן מאוד נוח לתפעול וכל אחד יוכל להבין ולהקרין עם הc80 בצורה מוצלחת.

שימו לב ! אנו יבואנים של מקרנים ומסכי הקרנה, במחירים הזולים בישראל ! לחץ כאן לכל סוגי המקרנים והמחירים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !