רמקולים תקרתיים – איך בוחרים רמקול לתקרה?

רמקולים לתקרה הם פיתרון לטווח ארוך, הרמקולים השקועים יספקו לכם איכות סאונד גבוהה ועיצוב מרשים לאורך שנים. לכן כל כך חשוב שבחירת הרמקולים שלך תעשה בזהירות ובהתאם לגודל חלל החדר ואיכות הצליל שאתה מבקש. ישנם כמה דברים שעליכם לענות עליהם לפני שאתם בוחרים ברמקול שקוע לתקרה.


*** שימו לב: אנו משווקים בעיקר לחנויות ומתקינים, אך ניתן לקנות אצלנו גם ליחידים… אבל שימו לב כי איננו מבצעים התקנות (ההתקנה היא ממש פשוטה ויכולה להיעשות על ידיכם, או ע”י איש הגבס, או ע”י החשמלאי\איש תאורה שלכם…)

עבור ל : *** מחירון רמקולים תקרתיים – לחץ כאן ***  , ניתן להזמין באתר או להגיע אל מחסננו.

איפה מומלץ למקם את הרמקולים?

בעיקרון, תוכלו למקם רמקול תקרתי בכל חדר בבית. אם אתם גרים בבניין, כמובן שלא תעשו זאת לבד ותעבדו בשיתוף פעולה עם איש מקצוע, והראו לו את תוכניות הבניין. לא בטוח שתוכלו לבחור בכל דגם שתרצו, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כמו עובי הקיר, מצב הבניין וגודל הדגם. אם הכל הולך כשורה, מומלץ לבחור דגם חזק ואיכותי לחדרים בו אתם מתכוונים לבלות רוב הזמן. אך אל תהיו פזיזים מדיי. אם מדובר על חדר קטן, אין צורך ברמקול עוצמתי מדי. אם מדובר על חדר ענק, אולי עדיף לכם לרכוש מספר רמקולים שקועים קטנים (לדוגמא כמו הדגם הזה) כדי לספק צליל מאוזן יותר לאורך כל חלל החדר. 

האם חייב להיעזר באיש מקצוע?

התשובה היא כן. אתם לא רוצים לקחת סיכון, במיוחד כאשר מדובר על קדיחה וביצוע שקע בתקרה, הסיכונים הפיזיים גבוהים יותר. מלבד לכך, כדי שהרמקול השקוע יעבוד כמו שצריך, חייב לבחון את המידות באופן קפדני, להחליט אם מוסיפים קופסת בטון, ומאיפה כל הכבלים יעברו. במקום לשבור את הראש לבד תוכלו להיעזר באיש מקצוע המומחה בסאונד אשר סביר להניח ונמצא כבר בחנות ממנה רכשתם את הרמקול, ובאיש מקצוע לטיפול בתקרה.

 

רמקול תקרתי לשימוש חיצוני?

נשמע קצת מצחיק? מצחיק, אבל מאוד שימושי. יש רמקולים המיועדים לתקרה לשימוש חיצוני. רמקולי תקרה אלו תוכננו בהתאמה אישית כדי לספק שמע לכל החלל החיצוני סביבכם. כל רמקול תקרה חיצוני חייב לעבוד בדיקת עמידות לתנאי הסביבה, בין היתר שינויי מזג האוויר, לחות, גשם, אבק וחול. ככל שהם עמידים בפני יותר מקרים, ככה תוכלו להבטיח לעצמכם אודיו חיצוני פנטסטי כל השנה. המיקומים בהם תוכלו להשתמש ברמקול תקרתי חיצוני: יאכטה, פרגולה בחצר הבית, מרפסת ועוד.

 

מידות

רמקולי תקרה יהיו בדרך כלל מותאמים בהתאמה אישית, או דקים יחסית. הגדלים הנפוצים ביותר של רמקול התקרה הם 6.5 אינץ’ או 8 אינץ’. הגדלים מאוד פרקטים ורב תכליתיים ואידיאללים לחללים קטנים ובינוניים (6.5 אינץ’), ואילו ה 8 אינץ’ מתאים לחללים גדולים. חשוב לדעת, כאשר אתם עוברים ל 8 אינץ’, גם הבס משתנה משמעותית. עם דרייברים גדולים יותר, רמקול התקרה יכול לדחוף יותר אוויר המאפשר לצליל להדהד הלאה בחלל.  אנו ממליצים ככל שגודל החלל גדול, לבחור ברמקול גדול יותר או להפריד לשניים קטנים. ישנם גם רמקולים זעירים יותר לחללים קטנים המגיעים לגודל של 3 אינץ’. תוכלו לבחור בין רמקול תקרתי בצורה מלבנית ובין רמקול עגול.

צבע

אם כבר בחרתם ברמקולים שקועים אתם כנראה אוהבים עיצוב חדשני ומרהיב בבית. אז למה שתפסיקו שם? לרמקולים השקועים – התקרתיים ושקועי הקיר, יש המון צבעים שונים, עיצובים שונים, כאלה שיתאימו מעולה למערכת הקולנוע הביתית שלכם. יש רמקולים שקועים שנועדו להיות מוסווים יותר, ויש כאלה שיותר יבלטו לעין. הצבעים מגיעים בצבע לבן מט, או שחור מט, לעיתים גם כחול. ניתן לבחור גם בהתאמה אישית. בנוסף, יש מסגרות שונות לרמקולים השקועים. גם לקופסאות בטון יש עיצובים שונים. בכל מקרה, חשוב להתאים את הרמקול לחלל החדר בו אתם ממקמים את הרמקול השקוע.

פנו לייעוץ

כדי להבטיח קנייה משתלמת מומלץ לפנות לייעוץ אישי כדי להתקין רמקול תקרתי או כל רמקול שקוע אחר. בייעוץ יעלו בפניך את כל השאלות שעליך לקחת בחשבון לפני בחירת הדגם המתאים לך. כדי שלא תלך ותחזור כמה פעמים, הגיע מוכן לפגישת הייעוץ עם תרשימים של הבית, גודל החדר ומטרת השימוש ברמקול השקוע. יועצים הם אנשי סאונד מומחים הנמצאים בחנויות סאונד מקצועיות, אל תהססו לשאול אותם כל שאלה שעולה לכם בראש, וגם אם לא קניתם היום את הרמקול השקוע, קחו את הזמן. אנו בטוחים שאף מומחה לא ירצה שתעשו בחירה לא נכונה לכם. רמקול תקרתי זה פרוייקט משתלם לטווח הארוך, בהתחלה קצת קשה אבל כשמגיעה התוצאה, אתם לא תפסיקו לחייך.

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !