מרכז הסאונד – סטנדרטים של אמזון מיושמים במרכז הסאונד

מרכז הסאונד היינה חנות סאונד והגברה מבין המובילות כיום בארץ. מרכז הסאונד מייחדת את עצמה בשל המשלוחים המהירים שלה שמגיעים לכל הארץ, מחירי היבואן שלה, ושירות הלקוחות האדיב. למה כדאי לקנות דווקא במרכז הסאונד?

משלוחים מהירים 

כאשר מישהו רוצה כלי נגינה, מקרנים איכותיים, ציוד הגברה, בידורית קריוקי, או כל דבר הקשור למוזיקה, סביר להניח שהדבר בוער בו. לפעמים אין לנו דרך להגיע לחנות הסאונד וההגברה, או שאין לנו דרך לסחוב את המוצר הביתה. אנחנו מבינים ללב הלקוחות שלנו שרוצים את המוצר בזמן המהיר ביותר. ולכן, חלק מהייחודיות של מרכז הסאונד בא לידי ביטוי במשלוחים מהירים – ממש כמו אמזון בארה”ב. ייתכן שאתה המוצרים שתזמינו תקבלו אותם כבר באותו היום במידת הצורך, או מקסימום תוך יום – יומיים (למעט יישובים חריגים).

מלאי גדול ומגוון

אם נציץ שנייה לתוך אמזון, נוכל לראות שיש עשרות אלפי דגמים לכל מוצר, המלאי אף פעם לא אוזל והמגוון כל כך רחב. אחת הבעיות שיש בתחום הסאונד וההגברה והווידאו בארץ הוא זמינות המוצרים. אצלנו תוכלו לראות באתר הבית מגוון רחב של מוצרים, ותמיד לפחות 95% מהמוצרים הנמצאים באתר זמינים במלאי. ובמקרה בו המוצר אותו אתם רוצים לא נמצא במלאי, נדע לזרז את המשלוח, או מצד שני לדאוג לכם לתחליף בתקציב שאתם יכולים לעמוד בו, ובעל אותם ביצועים. 

 

איכות הציוד

אצלנו תוכלו למצוא את הציוד האיכותי והמקצועי ביותר שקיים בתחום. עם זאת, אנו דואגים שהמוצרים שלנו יהיו נגישים לכל רמה ולכל תקציב. גם כאשר אנחנו מציעים כלי נגינה לנגנים מתחילים, אנו דואגים שהמוצר יהיה נוח, איכותי ובתקציב בו תוכלו לעמוד. אצלנו תוכלו למצוא גם מוצרים אשר מתאימים לעשירון העליון, וגם מוצרים שיהיו נגישים לכל קהל מבחינה תקציבית. אנשי המקצוע, מומחיותם היא לדעת לשייך את המוצר לאדם העומד מולם בהתאם לרמה המקצועית שלו, גודל פיזי (כאשר מדובר על כלי נגינה), תקציב ומיקום המוצר בחלל החדר.

שירות לקוחות

לא סתם יש למרכז הסאונד כמות גדולה של לקוחות חוזרים, וקהלים חדשים שכל פעם נכנסים לאחר ששמענו על המקום שלנו. מרכז הסאונד עובדת כבר שנים רבות בתחום, ולמדה להנגיש את השירות שלה גם בצורה פיזית עם לקוחות המגיעים לחנות, וגם אונליין. השירות אותו הלקוח יקבל יהיה זהה בשני המקרים, התחשבות רבה בצורכי הלקוח, הקשבה, ופיתרון. על כל המוצרים שלנו יש אחריות מלאה, לא תצטרכו לנסוע לכל מיני מקומות רחוקים כדי לקבל את השירות עבור האחריות. כל אחריות מפורטת ועובדת בהתאם לחוק ובהתאם לחוקי היצרן.

מחירים הגונים

אחד היתרונות הגדולים שיש למרכז הסאונד בא לידי ביטוי בהנגשת המחירים לכל אדם ואדם. איך זה עובד? רוב החנויות בארץ עובדות בעזרת מתווכים. אותם מתווכים הם אלה שיוצרים את הקשר עם החברה ממנה הם רוצים להזמין את המוצר, הם דואגים למשלוח, והם דואגים להוביל את המוצרים לחנות הסאונד וההגברה. כמובן, המתווך לא עובד בחינם והמחיר שבא אליו לכיס בא לידי ביטוי בעלות המוצר גם כן – חנות הסאונד לא רוצה להפסיד. מרכז הסאונד לא עובדת עם מתווכים, היא המתווכת של עצמה – יבואן רשמי של כלל המוצרים שלה. כך, אנו יכולים להציע ללקוחות שלנו מחירים יותר נמוכים. כמובן, חובה למכור ולהרוויח, אך חשוב להשיג רווח הגון ולא “לעשות כסף” על הלקוח. במרכז הסאונד אנו מתחייבים למחירים הזולים בישראל!

צוות מקצועי

במרכז הסאונד קיים צוות עובדים מקצועי ומיומן. הדבר החשוב ביותר אצלנו הוא שכל העובדים אצלנו ידעו כל דבר ודבר אודות המוצרים הקיימים. הצוותים שלנו מורכבים מאנשי מקצועי מתחום התקנות ציוד אירועים, תקליטנים, צוותי הגברה בהווה ובעבר, נגנים וכו’… תקבלו ייעוץ מקצועי מאנשי המכירות שלנו עבור כל מוצר בו תחשקו. אנשי המכירות שלנו עם ניסיון של שנים בשטח, הם יודעים להתאים את המוצר בהתאם לחלל, בהתאם לאירוע ובהתאם למה שהכי נכון לכם.

 

לסיום

מרכז הסאונד מביאה הגרסה הישראלית של אמזון. בעזרת המשלוחים המהירים, החלפות המוצרים, ושירות הלקוחות שלנו, תוכלו להנות מהשירות האדיב ביותר. אם יש לכם כל שאלה, ספק, עצה, תוכלו לפנות אלינו באתר, בטלפון או בפייסבוק. זמינים תמיד!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !