רמקול מוגבר יד 2

בשוק יש שני סוגים בולטים של רמקולים; הרמקולים הפסיביים והרמקולים המוגברים. ההבדלים ביניהם משמעותיים ולכל סוג יש מטרה עיקרית משלו. הרמקול המוגבר לא דורש מגבר חיצוני כיוון שקיימת בתיבת הרמקול מותקן מגבר, לכן אין צורך בחיבור חיצוני כמו שדרוש ברמקול הפסיבי. הרמקולים המוגברים הם מוצר מבוקש בעולם המודרני של היום ויש מגוון רחב של דגמים מחברות שונות.

לחץ כאן ל: מחירון רמקולים מוגברים | שימו לב, כי המחירים היינם לרמקולים מוגברים חדשים, מחיר רמקול מוגבר יד 2 , נמוך בכ-50% ממחיר המחירון. 

האם קיים במלאי רמקול מוגבר יד 2?

אצלנו במרכז הסאונד תוכלו למצוא מנעד רחב של דגמים של רמקולים מוגברים 10 אינצ, רמקולים מוגברים 12 אינצ, ורמקולים מוגברים 15 אינצ. ברגע שבחרתם דגם ספציפי אותו אתם מעוניינים לרכוש, פנו אל שירות הלקוחות שלנו ובררו אם קיים הדגם בסניף הקרוב אליכם, אם אין בסניף הקרוב סביר להניח שהמוצר נמצא בסניף אחר וניתן לבקש משלוח.

האם כדאי לקנות רמקול מוגבר יד 2?

השאלה תלויה בטעמו של הלקוח. ישנם אנשים שלא מוכנים לרכוש מוצרים שעברו שימוש כבר ויש אנשים שלא אכפת להם. תמיד עדיף מוצר חדש עם אחריות לטווח ארוך, כך גם אתם נהנים יותר מהמוצר, אך הבחירה נתונה לפי שיקול דעתכם והמצב הכלכלי שלכם. אם אתם אנשי מקצוע שמשתמשים ברמקול המוגבר באופן שוטף נמליץ לכם על רכישה של מוצר חדש.

 

האם יש הבדל בין רמקול מוגבר יד 2 לבין רמקול מוגבר חדש?

כמו בכל מוצר שעבר שימוש, על רמקול מוגבר יד 2 נוכל למצוא פגמים זעירים בחיצוניות של המוצר, מבחינה טכנית אנחנו מוכרים מוצרים תקינים בלבד. ההבדלים המשמעותיים הם שבמוצר חדש אנחנו לרוב משקיעים יותר זמן בהתחלה וקיימת יותר התלהבות.

כמה עולה רמקול מוגבר יד 2?

טווח המחירים של הרמקולים המוגברים הוא עצום, ישנם רמקולים במאות שקלים ויש כאלו באלפי שקלים. ברגע שאתם יודעים איזה דגם ואיזו חברה אתם רוצים בדיוק, רק אז נוכל לתת לכם מחיר מדויק. המחירים הם כ 50 אחוזים זולים יותר ממוצר חדש של אותו הדגם.

היכן ניתן לרכוש רמקול מוגבר יד 2?

ניתן למצוא לרכוש רמקול מוגבר יד 2 אצלנו בחנות, במרכז הסאונד. אנחנו יבואנים של ציוד הגברה וסאונד וכל הנוגע בזה. ניתן למצוא בכל אחד מסניפי הרשת מוצרים יד 2, כאן במרכז הסאונד תוכלו למצוא מבחר שלם של רמקולים מוגברים, בידוריות ומוצרי סאונד והגברה. כמו כן, ישנם אתרי אינטרנט המציעים שירות יד 2 אך לרוב התמונות מטעות את הציבור והמחיר לא שווה את חוסר הוודאות הקיימת בעסקה, גם קיים חוסר התקשורת עם הספק.

תוכלו להזמין אצלנו את המוצר גם דרך אתר האינטרנט או באמצעות שיחה טלפונית ולקבל את המוצר עם משלוח עד הבית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !