אם אתם מחפשים רמקולים מוגברים 10 אינצ שישמש אתכם כמוניטור על במה או חדר חזרות באולפן, ואפילו אם מדובר בשימוש ביתי או להופעות חיות, בשל משקלם המוך יחסית של רמקולים מוגברים 10 אינצ, אז הבאנו לכם מס’ דגמים של רמקולים מוגברים 10 אינצ מומלצים.

רמקולים מוגברים בגודל 10″ מתאימים לשימוש באירועים קטנים של עד 80-100 איש או לשמש כמוניטור על במה גם אם מדובר בהופעה של 1000 איש. ברמקול מוגבר 10 אינצ,  אנו נרגיש את הבס פחות “דופק”, אלם אם מדובר בשימוש ביתי, או לסטודיו, אזי רמקולים מוגברים בגודל 10 אינצ,  יוכלו להוות פתרון ואלטרנטיבה מצויינת, בשל הפרופורצייה בגודל שלהם לגודל המקום. (הסבר: בד”כ ציוד הגברה במקומות קטנים, אשר כוללים, רמקולים בגודל 12″ או 15″ יהיו קצת “מכוערים” ולא פרופוציונלים ביחס לגודל המקום וגובה התקרה הנמוכה..).

והאפשרויות המומלצות לרמקולים מוגברים 10 אינצ הן:

רמקול מוגבר TRX Audio Q10-AD

 אם ברמקול הקודם שהזכרנו RCF 310A, היה מדובר ב”עליית מדרגה”, אז ב-Q10-AD, של TRX Audio מדובר ב”קפיצה משמעותית” בכל הפרמטרים, הן באיכות הסאונד, בעמידות לטווח הארוך, ובעוצמה (500W), והן בפונקציות והאפשרויות העומדות לפנינו כדוגמת מערכת DSP מובנית, LIMITER אמיתי. וכמובן בסים עמוקים עם חיתוכים מדוייקים. אומנם מחירו גבוה יותר אך מדובר כאן במוצר מוביל בקטגורייה.

רמקול מוגבר פרוטק 10″

היתרון העיקרי ברמקול פרוטק 10″ הוא בשל מחירו הנמוך שנע בין 999 ש”ח ל-1190 ש”ח (תלוי בסדרה) אומנם הוא חלש בעוצמה, 240W, ואיכות הסאונד היא בינונית, אבל מחירו הזול מהווה שיקול, ולכן הוא נכנס ל”רשימת המומלצים” שלנו.

רמקול מוגבר JST YQ-10

גם פה מדובר ברמקול זול (899 ש”ח), אבל שוב, כאמור, מדובר ברמקול עם עוצמה נמוכה של (250W), ואיכות סאונד סבירה, ולא ניתן לצפות ממנו ליכולות גבוהות, אולם מחירו ה”מפתה” מהווה שיקול. אולם לטווח הארוך, לא היינו ממליצים לרכוש רמקול מהסוג הזה, אלא רמקול איכותי ועמיד לטווח הארוך…

רמקול מוגבר TRX Audio X10-AD

מדובר כאן ברמקול מסדרה מקבילה של ה-Q, שדיברנו עליה קודם, עם שינויים ב”סגנון הסאונד”, לדוגמא; בסים פחות חזקים, אבל צלילים עוד יותר עמוקים. בנוסף עיצוב מודרני ואלגנטי יותר. כמובן שכל האלמנטים כמו DSP ולימיטר הקיימים בסדרת ה-Q קיימים גם בסדרת ה-X . גם כאן מדובר ברמקול יקר (2790 ש”ח), אבל יוקרתי, ששוה את המחיר.

רמקול מוגבר RCF ART-310A

פה מדובר בעליית מדרגה משמעותית באיכות, וכמובן במחיר (טווח של 2200-2300 ש”ח), ומדובר ברמקול עם איכות סאונד טובה מאוד ועוצמה גבוהה יותר של 300W, וכמובן מדובר במוצר עמיד יותר לטווח הארוך, כך שההשקעה הכספית מוצדקת.

 

 

חברת מרכז הסאונד היינה יבואנית של ציוד הגברה מקצועי, לרבות רמקולים מוגברים בכל הגדלים, וכמובן גם רמקולים מוגברים 10 אינצ.

המחירים שלנו? אנו חושבים כי מיותר לציין, שאנו הכי זולים בארץ. את זה אנו יודעים… עכשיו תורכם לבדוק…

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !