קלרינט מחיר – מה הדגמים המומלצים ומחירים ?

מחפשים לקנות קלרינט? לקלרינט יש רקע חשוב מאוד ומגוון בתולדות המוזיקה. כאחד הכלים המגוונים ביותר במשפחת כלי הנשיפה (שכולל גם חלילים, אבוב וסקסופון), הקלירנט היה כלי הבחירה עבור נגנים מבריקים רבים בסגנונות מוזיקה רבים, כולל ג’אז, קלאסיקה ופופ. כמה מהקלרינטיסטים המפורסמים ביותר שעשו היסטוריה עם הכלי כוללים את בני גודמן, ריצ’רד סטולצמן, ג’ק ברימר ואנטון שטדלר. אמנים אלה פיתחו כל אחד את סגנון הנגינה הייחודי שלהם שממחיש את היכולות העצומות של הקלרינט.

שימו לב ! אנו יבואנים של כלי נגינה וכלי נשיפה, מכירה לסיטונאים ולפרטיים. לחץ כאן ל: מחירי קלרינט במבצע

הציבו לעצמכם תקציב מראש

הנושא הראשון שיש לקחת בחשבון בעת רכישת קלרינט הוא מה התקציב שלך. קלרינט עבור נגנים חדשים, שהינו איכותי אמור לעלות באיזור ה 800 ש”ח ועד 2,300 ש”ח. נוכל להמליץ לכם על חברת Kolen כחברת הדגל שדואגת לנגנים הצעירים. הכלים של החברה תוכננו במיוחד כדי לתת לנגנים המתחילים את ההתחלה הטובה ביותר בקריירת הביצועים שלהם. קלרינט עבור נגנים מתחילים יהיה לרוב בנוי בגוף ABS לעמידות וקלות תחזוקה, גימור העץ יהיה מט, המכשיר קל משקל, חזק ובעל נימה קלה ותגובה מהירה. כלים אלו נבנו כדי לשפר את אמון הנגן החדש. הקלרינט יגיע בתיק מרופד, כולל פייה, שופר, ליגטורה, מטלית ניקוי, רצועת כתף וחוברת לימוד.

 

קלרינט Kolen CL810

ה CL810 מגיע עם רפידות עמידות, וקלות יותר לתיקון ופחות מושפעות משינויי טמפרטורה. דגם זה מיועד לנגנים מתחילים ומתקדמים. לדגם זה יש עיצוב חדשני ואטימות מלאה כדי לאפשר צליל אקוסטי עמוק וחזק – אורך חבית הקלרינט הוא כ 66 ס”מ. דגם זה מתאים לנגנים מתחילים עם שאיפות גבוהות ועם יכולת התמדה, כיוון שאינו פשוט כמו שאר הקלרינטים למתחילים, אך אין ספק שהצלילים שהוא מוציא פשוט ממכרים. מבחינה חיצונית, יש לקרינט צורה מרשימה וצבע בוהק שיבליט אתכם החוצה. הוא עמיד מאוד בפני נפילות, והסאונד שלו מתאים גם לנגינה בחוץ ללא הגברה. בנוסף, דגם זה מציע לנגן נוחות מירבית, גם בצורת האחיזה של הכלי ורצועת הכתף, וגם בגלל שהוא מצויד במשענת אגודל מתכווננת המאפשרת לאנשים בגדלים שונים להנות מנוחות מירבית. מאותה סיבה, הדגם מתאים גם לילדים בגיל ההתגברות. 

(לחץ כאן לעמוד המוצר ולרכישה)

מפרט טכני

קלרינט Bb של המותג Kolen

סולם: Bb

מערכת: ABS גוף מעץ

מספר מפתחות: 17  מפתחות 

לחצנים: מצופה כסף 6 טבעות

משקל: 1.4 ק”ג

צבע: אדום

מחיר: 1,485 ש”ח

 

קלרינט Aileen CL3041N

דגם זה הוא הנכון ביותר עבור נגנים מתחילים עם תקציב מוגבל. עם 738 ש”ח תוכלו בהחלט להתחיל את המסלול שלכם בעולם הנגינה. הדגם נוח למתחילים גם בגלל המשקל שלו (1.3 ק”ג) וגם בגלל גודל הקלרינט עצמו. הדגם אינו גדול מדי והוא מתאים גם לילדים. הרווח בין מפתח ומפתח יחסית גדול כדי לאפשר מעברים חדים יותר ללא פגיעה באיכות הצליל. חברת Aileen היא מבין החברות היחידות שמייצרות אך ורק קלרינטים לנגנים מתחילים, כל עיסוקה הוא בזה. הסולם של הקלרינט הוא Bb וישנם 17 מפתחות ממתכת מלאה. האחיזה מאוד נוחה והציפוי מונע החלקה (גם במקרים של זיעה בכפות הידיים). דגם CL3041N אמנם נראה פשוט, אבל הרבה נגנים וותיקים התחילו את דרכם איתו והוא המועדף על מורי הנגינה.

(לחץ כאן לעמוד המוצר ולרכישה)

מפרט טכני

קלרינט Bb בסיסי של המותג Aileen דגם CL3041N . 

סולם: Bb

מערכת: ABS

משקל: 1.3 ק”ג

מפתחות: 17 מפתחות מתכת מלאה

טבעות: מצופה ניקל 6 טבעות.

מארז רך עם רצועות מכניקה

מחיר: 738 ש”ח

 

קלרינט Kolen CL990

קלרינט Kolen CL990 הוא הקלרינט הנמכר ביותר של החברה בקרב הנגנים המתקדמים. בעיקרון, דגם זה עובד על סולם Bb אבל יש תוספת אופציונלית למנוף Eb ולכן גם נגנים מתחילים וגם מקצועיים יכולים להנות מהיתרונות של הדגם. לדגם זה בשונה מהדגמים שציינו יש 20 מפתחות, והמרווח ביניהם הוא יותר דק וצריך יכולות גבוהות כדי להפיק צלילים בהרמוניה מאוזנת. המקשים מצופים כסף כדי להבטיח צליל ממוקד, ברור וחם. עם כל היתרונות של הדגם, הוא עדיין במשקל מאוד קל, זאת בשביל הנוחות של הנגן. המוצר עצמו עשוי עץ ולנטינו איכותי ופיית המוצר עשויה פלסטיק. העץ מצופה בצבע שחור מט מבריק. הדגם מאוד עמיד, תוכלו למצוא ברגים מוצקים טבעת מולחמת המעניקה עמידות מצוינת לקלרינט. למעשה, זה הדגם שיגרום לכם לפתח את הטכניקה שלכם בצורה המקצועית ביותר, אבל רצוי להגיע בעלי ניסיון לדגם זה. 

(לחץ כאן לעמוד המוצר ולרכישה)

מפרט טכני

קלרינט Bb של המותג Kolen

סולם: Bb

גוף: גוף מעץ – German System

מספר מפתחות: 20

לחצנים: מצופה כסף 6 טבעות

משקל: 1.2 ק”ג

צבע: שחור – אפרפר

מחיר: 2,185 ש”ח

לסיכום

מחירי הקלרינט הם מאוד מגוונים, הדגמים שציינו פה מתאימים לנגנים מתחילים עד מקצועיים. אם זאת, קלרינטים של נגנים מקצועיים המופיעים על הבמות הגדולות יכולים להגיע למחירים של עשרות אלפי דולרים. לכן, הציבו לעצמכם תקציבים בו אתם יכולים לעמוד והגיעו לחנות מקצועית בה תוכלו לראות את המגוון הרחב העומד לרשותכם, והרגישו את האופציות בעצמכם עד לקבלת החלטה שלמה.

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !