מקרנים נבחרים על פי איכות אך לא רק. אמינות והמחיר הם גם כללים שיש לקחת בחשבון. איך בוחרים מקרן? יש כמה וכמה סוגי מקרנים, העניין הוא המטרות. אלו מטרות אתם מסמנים בפועל? מה יותר חשוב לכם? כשיודעים את המטרות ניתן להשיג את הצרכים הנכונים. יש כל מיני סוגי מקרנים והם באים לידי ביטוי כמקרנים למשרד, לכיתות לימוד, אירועים ועוד. אספנו עבורכם כמה סוגי מקרנים.
מקרנים למשרד או לכיתת לימוד
מקרנים למשרד משמשים כפתרון בעבור מצגות מחשב וסרטי תדמית עסקיים קצרים. אין כאן דרישות יוקרתיות אלא להצליח להעביר את המסר ומכאן שאין צורך להשקיע במקרנים יקרים יתר על המידה, כאמור, גם המקרנים הזולים יעשו את העבודה ומאידך, חשוב בכל זאת לדאוג שיהיה לכם אחריות. במה מתאפיין מקרן טוב? ראשית בואו ונדבר על עוצמת הארה גבוהה, מקרן חזק מאפשר עבודה גם בחדרים רגילים וגם במשרד שלא חשוך ואפילו מואר. יש מקרנים שלא ידרשו מכם תחזוקה מרובה ואם אתם בעניין של מוצר למשרד, לכו על זה. מקרן לכיתת לימוד ישיג עוצמה גבוהה יחסית. הרעיון הוא לשים לב לעניין של אורך חיי הנורה, כיבוי והדלקה ואופציה לבקרה חיצונית . הרעיון הוא לקחת בחשבון את חיסכון החשמל גם כאופציה של רכישה נכונה. מכיוון שמדובר במקרנים הקשורים לכיתות לימוד, כאן כן יידרש לשכור ציוד עם תחזוקה מינימאלית ושירות מהיר לכל היותר מכיוון שייתכן והמוצר יהיה מועד לתקלות נוכח שימוש חוזר ונשנה.
מקרן לקולנוע ביתי
אם רוצים להשיג יכולות הקרנה גבוהות, חשוב ביותר לבחור יחס נכון של הקרנה ויש לבחור יצרנים עם אחריות ראויה הכוללת הכול. שם ומותג מוכר ובטח שלא מקרן זול יתר על המידה. הרעיון הוא נתוני צפייה מדהימים על כל המשתמע מכך. לפני שאתם רוכשים מקרן ברמה קולנועית, חשוב ביותר לבדוק במקום את ייעודו והאם הוא מתאים לסלון או לכל שאר החדרים האחרים. מה נחשב איכות על פני כל השאר ?מקרנים מהסוג הנ”ל חייבים לשדר מקצועיות ומכאן שיש לבחון אותם על פי החומרים מהם הם עשויים. אלו כבלים יש למכשיר? האם יש מפצלים או מתקני תלייה? מיותר לבקש ממישהו שאיננו מקצועי להתקין לכם או למכור לכם, אתם עלולים להרוס במו ידיכם את איכות הצפייה. רוצים תמונה מושלמת? זה יקרה רק באמצעות מקרנים מקצועיים בלי רעש מסביב. בין שאר המקרנים יש גם מקרנים קטנים שהם ניידים ומגיעים עם תיק מיוחד. הם קלים לנשיאה והם מיועדים לשימושים מקצועיים על כל המשמע מכך.
מקרנים בהיבט הכללי
יש לא מעט מקרנים מקצועיים, הם מספקים איכות של תמונה וצבע על כל המשתמע מכך. עוצמה של הארה גבוהה, אפשרות להקרנה ביום וכמובן התאמה של עדשות מיוחדות להקרנה מקרוב או רחוק. הרעיון הוא לייצר הקרנה מושלמת לכל מיקום נדרש עם דרישה של מקרנים תוצרת יפנית שהם למעשה מותג חזק וטוב המוכר מאוד בשוק. מוניטין כבר אמרנו? חשוב לציין גם את עניין המקרנים עם הנורות וכל שאר החלקים. מה אורך החיים בפועל? חשוב לא לרכוש מקרנים זולים יתר על המידה, כך גם לנסות ולהשיג איכות של תמונה לשנים רבות וטכנולוגיה בלתי מתפשרת. יש לא מעט נורות בשוק הפתוח ויש להיזהר שלא לרכוש מאנשים המתיימרים למכור לכם משהו בעל יושרה, אין לחפש נורות חילופיות. חשוב לקנות את הנורה ולהתעקש על מקוריות. בכדי שיהיה קל יותר חשוב לראות כיצד מתקין המתקין את הנורה בפועל. נכון שייתכן ותרצו להשיג משהו זול ומאידך, רצוי שלא להשקיע את כספכם על נורות ממדינה אחרת שאחרת אתם עלולים לקבל מוצר שלא ממש מתאים ועלול לפגום במקרן שלכם. בסיכום דבר, חשוב ביותר לרכוש מקרנים אך ורק מחנויות בעלי שם ומוניטין. אין להתפשר אלא על דבר ומוכר בעל חלקי בלאי מקוריים ומכאן שרצוי שלא לרכוש את התוצר במדינות זרות אלא בארץ. הרכישה של המקרנים מחנות בעלת שם תקל על השימוש ותהפוך אותו פשוט יותר כאשר תתרחשנה תקלות כאלה ואחרות. בחירת מקרן שיהיה מתאים למטרה וכך גם אחריות או תו תקן של רכישה יקלו על הרעיון ויבצעו עבורכם את הרכישה הנכונה.
.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !