בעידן המודרני ישיבות העבודה שאנחנו מנהלים שונות מאוד לעומת מה שהן היו בעבר, והיום בדרך כלל הטכנולוגיה מככבת גם שם. כלומר, מעבר לכך שכל אחד מהאנשים מגיע עם הנייד המשוכלל שלו, לכולם יש גם מחשבים ובדרך כלל צריך גם לפתור את השאלה איך כולם יוכלו לראות מצגת שמישהו הכין. התשובה לכך פשוטה וברורה, כי הדבר היחיד שצריך זה מקרן איכותי שניתן יהיה לעבוד איתו בחדר הישיבות. זו הסיבה לכך שאם עד היום לא יצא לכם לקנות מקרן כזה עכשיו זה הזמן הנכון לכך, כי אתם תראו שזה יהפוך כל ישיבה להרבה יותר איכותית ונוחה לכל המשתתפים.
בחרו את המקרן המתאים
מעבר לכך שצריך להתייחס לגודל המקרן שרוצים להתקין בחדר הישיבות, יש לקחת בחשבון גם את השאלה עד כמה הוא צריך להיות משוכלל או לא. האם אתם רוצים שהמקרן יהיה קבוע בקיר מסוים או שאתם רוצים שתהייה אפשרות לסגור אותו אחרי תום הישיבה? האם אתם רוצים שהסגירה שלו תתבצע בצורה ידנית או על ידי לחיצת כפתור? כל השאלות האלה חשובות ביותר, כי כמו שאתם יכולים לדמיין, יש לא מעט סוגים של מכשירים כאלה כך שכדאי לכם לדעת מה, פחות או יותר, אתם מחפשים. אין טעם לקנות ככה סתם את המסך הראשון שאתם רואים כי ההתאמה שלו לחדר הישיבות שלכם במשרד צריכה להיות מושלמת, כי אחרת לא יהיה לכם נוח להשתמש בו.
כמה צריך להשקיע במקרן למשרד?
אם אתם רוצים ששיא הטכנולוגיה תמלא לא רק את העמדות של כל אחד מהעובדים אלא גם את חדר הישיבות, הרי שכדאי יהיה לקחת את זה בחשבון ולקנות את המקרן הכי משוכלל שיש. אומנם זה נכון שבדרך כלל על טכנולוגיה טובה משלמים יותר, אך מצד שני, גם נהנים ממנה הרבה יותר ולכן זה כדאי. אתם תראו שעם מכשיר איכותי תהייה לכם אפשרות להקרין כל דבר בחדר הישיבות, ומעבר לכך, אם המקרן יהיה איכותי הרי שהצפייה בו תהי נעימה יותר ועל איכות לא מתפשרים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !