איפה אפשר לקנות מיקרופון אלחוטי? אחרי שקניתם ערכת קריוקי מתאימה, נשאר לחפש את המקום המתאים ואת שאר האביזרים אשר יהפכו מסיבה למושלמת. אילו אביזרים צריך? מה יכול להפוך את השירה למושלמת? מה ראוי לקחת בחשבון לפני שבוחרים את האביזרים המתאימים למיקרופונים המתאימים? יש לא מעט מקורות אינטרנט אשר יכולים לסייע בבחירה של מיקרופונים אך לא רק. למשל מיקרופון אלחוטי המביא לא מעט אפשריות בכל סוגי המסיבות. יש מיקרופונים נייחים ויש ניידים והעיקר הוא לא להשבית שמחה כזו או אחרת. בחירת התדרים הינו שלב נוסף בבחירות והרעיון הוא להשאיר את כל התקלות וההפרעות בצד על כל המשתמע מכך.
יתרון בבחירת מיקרופון אלחוטי
יתרונות של בחירת מיקרופונים אלחוטיים הוא בעיקר הסאונד אך לא רק. מדברים כאן על הגברה ועל רכישה במקום הנכון. אז זה וודאי שלרכוש מיקרופונים במחיר זול זה שם דבר ומאידך, אם אתם בעניין של קניית מיקרופונים תוצר של יד 2 רצוי לעשות את זה באמצעות המלצות או אנשים שמתעסקים בסאונד או הגברה בו זמנית. לכל מוצר יש את היכולות שלו ועדיין חשוב ביותר לברור מוצר עם תו תקן ואחריות רכישה על כל המשתמע מכך. על מה כדאי לענות ועל מה לא? אלו המלצות חשוב להשיג? יש להשכיל אודות המוצר ולבדוק מקרוב מה הוא יכול להעניק אם בכלל. מה יידרש בסופו של דבר? כיצד מיישמים את הדברים ובוחרים אותם נכון? איפה אפשר לקנות אביזרים נכונים להשלמת חווית השירה? לכל מוצר יש את המטרה שלו, חשוב לקחת בחשבון את כל הדברים קטנים כגדולים וזאת בכדי להשלים את ההליך על הצד הטוב ביותר. כאשר רוצים להשלים את חווית הקריוקי עולה השאלה היכן לקנות את האביזרים הנכונים למסיבה? מה על רמקולים ניידים או אפילו בידורית שהיא רמקול שניתן לנייד ממקום למקום ללא הגבלה? יש חלקים קטנים ויש חלקים גדולים במיקרופון עצמו, למשל התפסן למיקרופון, כאן מדברים על המעמד של המיקרופון ועל השמעת הסאונד בצורה הטובה ביותר. מה ישבש את פועלו? האם המעמד יהיה רעוע הצליל יישמע טוב? זה נשמע לכם אולי דבר קטן ומאידך, מדברים כאן על דבר שאי אפשר לפספס אם בכלל. הוא גמיש וניתן להניע אותו ללא כל בעיה. אביזרים קטנים הנלווים שלכאורה נראים לא חשובים ומתגלה בהמשך כי אי אפשר בלעדיהם. יש כל מיני תפסנים, זה בא לידי ביטוי בתפסן מגומי קשוח וזה ממשיך למיקרופון עם עמדה נוחה שעושה את העבודה ולא משבש את השירה בדרך כזו או אחרת.
גריל ותופסן ייחודי למיקרופון תופים
רבים שואלים מה זה גריל? מה הקשר של זה עם מיקרופון אם בכלל? חלקו העליון של המיקרופון המתאים למיקרופון הידוע והישן מסוג של שור 58. גריל פלדה המכסה את המיקרופון- הוא למעשה תושבת עליונה ומגלה איכות טובה ביותר מאז ועד היום. באמצעות החלפת התושבת לא צריך להשקיע בשנית ולמהר לרכוש מיקרופון חדש, התושבת משיבה למיקרופון חיות אחרת ומשדרגת אותו בעשרות מונים. עניין תופסן למיקרופון רגיל שונה מאותו תופסן למיקרופונים המיועדים לתופים, כאן מדברים על מיקרופון שיכול להכיל את כל הצלילים הנכונים ולהעניק את התו הנכון בעבור התופים כמנגינת רקע. הרעיון של להישמע נקי גם כשמנגנים קשור בתופסן הנכון. כלים המנגנים על הבמה לא פחות חשובים מהשירה עצמה. בכדי לצור סאונד תקין חשוב ביותר להשיג תופסן מתאים על פי כל הסטנדרטים. מיקרופון מותאם לתוף עם תופסן מתאים כאשר המטרה היא שלא לפסוח על המרכיבים החשובים ביותר בכדי לייצר מופע מושלם על כל המשתמע מכך.
טיפים לרכישת מיקרופונים ואביזרים
כמו בכל דבר, גם כאן ובפרט בהיבט הטכני, יהיה עליכם לגשת לחנויות בעלות שם ומוניטין בלבד. חנויות אלו עוסקות ומוכרות את כל תחומי המוסיקה לרבות נישה של הגברה, תאורה וכל מה שביניהם. חשוב לגשת ולברור ציוד מתאים עם גוף מתאים או עם אנשים המבינים בתחום, כך תוכלו גם לרכוש רכישה שמקורה ביד 2. התאימו את המיקרופונים לאירוע ולמקום, האם מדובר באזור פתוח או סגור? מה מטרת האירוע? ערכו רשימת אנשים מראש וכך גם תוכלו להשליך את הבחירה על כך.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !