מה כדאי לבחור למסיבת קריוקי בבית. האם כדאי לבחור רמקולים מוגברים למכירה או שאולי לשאול הרבה לפני הכול, כמה עולה בידורית לבד? הכול עניין של היצע וביקוש וכאן יהיה עליכם לקחת את המידע ולעבד אותו כפי הראוי הרבה לפני הרכישה. הכול תלוי בכם וביכולת שלכם להשכיל ולהבין את משמעות הדברים. מוכנים? הכנו לכם כמה שאלות ותשובות תחת קורת גג אחת.
מה כדאי לבחור?
הכול תלוי במטרות אותן תציבו לפניכם. האם מדובר במסיבת קריוקי שתיערך יותר מפעם אחת? אם כן תדרשו לרכוש גם בידורית שתשרת אתכם לטווח הארוך ומאידך גם רמקול מוגבר אשר ינתב ויכוון את הדברים בצורה הנכונה ביותר. כאשר עורכים מסיבת קריוקי בבית, יש לכך כמה דברים שיש לקחת בחשבון. לצד הרמקול המוגבר, תוכלו להשתלט על הצד הטוב ביותר על המוסיקה אשר תשמע ברקע. אם יש אנשים המעדיפים לבודד עצמם מכל השאר, שהרי בצדו השני של האולם יש אנשים אשר משמיעים את המוסיקה ופחות את הקול. היכולת לארגן כמה רמקולים מוגברים לצד בידורית המגיעה כחלק בלתי נפרד מהבידורית, הינה בחירה המנבא הצלחה בכל השאר.
מה מכילה הבידורית?
כחלק בלתי נפרד מכל השאר, בידורית הינה ערכה לחגיגת קריוקי מוצלחת. למעשה, בידורית יכולה להוות חלק בלתי נפרד גם מהרצון להשמיע קול באולם המשרדים . הבידורית מכילה רמקול מוגבר, מיקרופון אלחוטי ואפילו ערכת סאונד אשר יכולה לענות על כל השאר תוך כדי מופע ואטרקציה אחת גדולה. הבידורית נטענת והיא יכולה לשמש גם כניידת ולזוז ממקום למקום לרבות מקומות בהם אין חשמל. יכולת הטענת הסוללה בין שלוש שעות ועד חמש שעות ויותר. הכול תלוי בתקציב אותו תקציבו לעצמכם.
מהיכן ראוי לרכוש בידורית או רמקול מוגבר?
כיאה לרכישה כזו או אחרת, רכישת בידורית או רמקול, קשור בעיקר בתחומי המוסיקה. אם תבחרו לרכוש מותג מוסיקלי, ראוי לבחור אותו בחנויות המתמחות בסאונד, הגברה או אפילו באמצעות גופים אשר מציעים אחריות מלאה בגין הרכישה בפועל. כך למעשה הופכים הדברים לקלים יותר והרכישה הופכת בטוחה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !