מרכז הסאונד | יבואני מקרנים ניידים לסרטים ולמצגות – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומפיצה של מקרנים , לרבות, מקרנים ניידים  (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

כיצד לבחור מקרן מתאים להקרנה מחוץ לבית?

בחירת מקרן לשימוש מחוץ לבית קלה בהרבה ממה שנדמה לכם. מקרנים לשימוש מחוץ לבית קלים לשימוש ומגיעים עם תכונות חכמות. כשאתם בוחרים מקרן כזה, חשוב שתשימו לב למאפיינים המרכזיים של המקרן, כגון בהירות המקרן , ההספק, המשקל והגודל שלו. כמעט כל המקרנים מסוגלים להתחבר לסמארטפונים ולמכשירים אחרים באמצעות פרוטוקול MHL. בנוסף, הם מגיעים עם כניסות USB לחיבור קל יותר למכשירים חיצוניים.

מקרנים ניידים הם פתרון נהדר למי שאוהב לבלות מחוץ לבית. עם מכשיר כזה, תוכלו לצפות בסרט האהוב עליכם וליהנות ממוזיקה באיכות גבוהה, היכן שרק תרצו. בנוסף, מדובר באפשרות מצוינת עבור משתמשים שמציגים פרזנטציות בעבודה או בלימודים. עם תמונה באיכות גבוהה, לא תפספסו אף פרט חשוב על המסך. דגמים ניידים שימושיים במיוחד למי שיודע שרוצה ליהנות מהקרנה ראויה מחוץ לבית. העיצוב הקומפקטי של המקרן יאפשר לכם לקחת אותו לכל מקום בקלות.

מה ההבדל בין מקרן ביתי לבין מקרן לשימוש חיצוני?

חלק מהמקרנים הביתיים הטובים ביותר מגיעים עם קוראי כרטיסים שמאפשרים לכם להציג תמונות ופרזטנציות מכרטיס זיכרון. המקרנים האלה פועלים כמו מערכות קולנוע ביתיות. לרוב, מדובר בדגמים גדולים במשקל של 2-5 ק”ג. מכשירים מהסוג הזה דורשים יותר מקום ולא ניתן להציב אותם בכל חדר. עם זאת, המקרנים הביתיים הטובים ביותר מספקים שמע טוב יותר וניגודיות גבוהה יותר לאור בזכות הבהירות הגבוהה שלהם. למשל, XGIMI HORIZON Pro מגיע עם בהירות של 2000 ANSI לומן ורזולוציית 4K.

לחילופין, ישנם מקרנים לגינה המיועדים לשימוש מחוץ לבית. מדובר בפתרון איכותי, נוח וגמיש. הבהירות אולי לא גבוהה כמו של הדגמים הביתיים, אבל הם מפצים על זה עם הניידות וקלות השימוש שלהם. המקרנים הטובים ביותר לשימוש מחוץ לבית מגיעים עם סוללות מובנות ושוקלים לא יותר מ-1-2 ק”ג. תוכלו לקחת את המקרנים האלה איתכם לנסיעות, לקמפינג או לפגישות עסקים מבלי שהם ייקחו יותר מדי מקום. לחלק מהמקרנים לשימוש מחוץ לבית אין רמקולים מובנים באיכות מדהימה, כך שלפעמים תצטרכו רמקולים חיצוניים למקרן. עם זאת, המקרנים של XGIMI לשימוש מחוץ לבית מצוידים ברמקולים מבית Harman Kardon, המספקים איכות שמע גבוהה, כך שלא תצטרכו בכלל רמקולים חיצוניים.


מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים מקרן לשימוש מחוץ לבית?

לפני שבוחרים את המקרן המתאים לשימוש מחוץ לבית, עליכם להבין היכן וכיצד אתם הולכים להשתמש בו. האם אתם צריכים אותו לבית? לפגישות עסקים? או שאתם בכלל מתכננים לצאת לקמפינג? המקרנים הטובים ביותר לשימוש מחוץ לבית כוללים סוללות מובנות. בנוסף, חשבו על בהירות המקרן, שעשויה להשתנות בהתאם למקור האור החיצוני. כשאתם עושים קמפינג ביער ואין הרבה תאורה, תצטרכו 200-300 ANSI לומן כדי לקבל תמונה באיכות גבוהה. בתוך הבית, תצטרכו את המקרן הביתי הטוב ביותר עם לפחות 1200 ANSI לומן, כדי שתמונת המקרן לא תיבלע באור הטבעי.
בהתאם למה שאתם הכי אוהבים, המקרן הטוב והמשתלם ביותר לשימוש מחוץ לבית חייב להתאים לצרכים שלכם. כדי ליהנות מסרטים, התמקדו במקרן עם רזולוציית תמונה איכותית, כמו דגם XGIMI Halo+.

מקרנים כאלו מתאימים גם לפרזנטציות עסקיות. אך כדי ליהנות ממוזיקה, בחרו בדגם עם רמקולים טובים או חברו רמקולים חיצוניים.


המלצות למוצרים

כשאתם יודעים מה הצרכים שלכם, תרצו למשל מקרן לשימוש מחוץ לבית אם אתם מתכוונים לצאת לקמפינג ולצפות בסרט ביער. אולי תצטרכו מקרן לפגישות עסקיות כדי להציג את הפרויקט שלכם על גבי מסך, או פשוט מקרן לצפייה בסרטים בבית.

XGIMI Halo+
הבחירה האידיאלית לנסיעות הוא XGIMI Halo+, מקרן לשימוש מחוץ לבית עם בהירות של 900 ANSI לומן, המפיק תמונה ברורה למדי. XGIMI יצרה דגמים איכותיים רבים ומיתגה את ה-Halo+ עם הסלוגן “בואו נגיע רחוק”. דגם ה-XGIMI Halo+ כולל רזולוציה של 1920×1080 שתומכת גם ב-4K Ultra HD. למכשיר יש מצב HDR, כך שהתמונה כוללת את מרב הניגודיות והפרטים. ה-Halo+ שוקל 1.6 ק”ג בלבד, כך שהוא קלילל וקומפקטי ויכול להיכנס בתיק הגב שלכם. בנוסף, לסוללה המובנית שלו יש קיבולת של 171 00 mAh, מה שמאפשר לכם לקבל צפייה על גבי מסך גדול בכל מקום ובכל עת. ה-Halo+ מגיע עם מצב חיסכון שמחשיך את התמונה אבל מגדיל את זמן התצוגה.

עוד תכונה בולטת של המקרן היא הפוקוס האוטומטי. ברגע שנקודת אור נוחתת על הקיר ומופיעה תתמונה, Halo+ מנתח את התמונה באופן אוטומטי ומסדר את ההגדרות כדי שהיא תועבר בצורה ברורה. טכנולוגיית ISA המתקדמת של XGIMI עוזרת לבצע פוקוס אוטומטי במסך בתוך 6 שניות, ליישר את המסך ולהימנע ממכשולים שנמצאים מול המקרן. בנוסף, היא מיישרת את התמונה מול אזור ההקרנה בעזרת תיקון קיסטון אוטומטי.

XGIMI MoGo Pro
לחובבי קמפינג שיודעים להעריך מקרנים קומפקטיים, XGIMI MoGo Pro ו-MoGo Pro+ הם האפשרות המשתלמת ביותר לצפייה מחוץ לבית. שני הדגמים שוקלים 0.9 ק”ג בלבד וגודלם 146×105.5×94 מ”מ. הם לא תופסים הרבה מקום ונכנסים בקלילות לתוך תיק. הדגמים האלה מגיעים עם רזולוציה של 1080p ובהירות של 300 ANSI לומן שמספקת איכות נהדרת בצפייה מחוץ לבית. MoGo Pro+ מבצע פוקוס אוטומטי במהירות ברגע שהוא נדלק או זז ממקומו, כך שתמיד תקבלו תמונה חדה וברורה. הסוללה המובנית רבת-עוצמה ומאפשרת לכם ליהנות מסרטים וממוזיקה לאורך זמן.

XGIMI Halo
לצפייה בחצר, חשוב שתהיה תמונה באיכות גבוהה ושמע איכותי. את התכונות האלו תמצאו במקרן XGIMI Halo הנהדר לשימוש מחוץ לבית. המקרן הנייד XGIMI Halo+ הוא קומפקטי וכולל נורת LED שמסוגלת להחזיק 25,000 שעות. בנוסף, הבהירות שלו מדורגת ב-800 ANSI לומן. טכנולוגיית ה-DLP מייצרת הקרנה עם רזולוציה של 1920×1080. המקרן פועל על סוללה, כך שתוכלו להשתמש בו גם כשאין מקור חשמל בסביבה. המקרן הנייד מצויד בפוקוס אוטומטי. ברגע שאתם מדליקים אותו, הוא קובע את הזווית שבה התמונה מוקרנת על גבי משטח ההקרנה, ומבצע את ההתאמות הדרושות. מערכת ההפעלה שלו היא Android TV, המעניקה לכם גישה ליותר מ-5000 אפליקציות שונות.

XGIMI MoGo Pro+
XGIMI MoGo Pro+ הוא חמקרן קליל עם רזולוציה טובה וסוללה מובנית. הדגם נהדר לנסיעות ולטיולים בזכות הגודל הקומפקטי שלו ומשקלו הקל. הדגם מגיע עם מערכת Android TV המאפשרת גישה לאפליקציות רבות. בהירות המקרן היא 900 ANSI לומן, מה שמאפשר הקרנה איכותית בכל חדר. עם טכנולוגיית ISA, תוכלו להקרין איזו מצגת שתרצו בתוך שניות, בלימודים או בעבודה. הדגם נהדר גם לצפייה בסרטים בחצר. מדובר במקרן עם רזולוציית מסך טובה ורמקולים מובנים מבית Harman Kardon לאיכות שמע גבוהה.

סיכום

מקרנים ניידים הם אפשרות נהדרת למי שמחפש מכשיר קליל וקומפקטי. הם נהדרים למטיילים. בעזרתם, תוכלו לצפות בסרט מחוץ לבית, היכן שרק תרצו, או להאזין למוזיקה שאתם הכי אוהבים.

למי שיוצא לנסיעות עסקים רבות ומציג פרזנטציות, או מי שרוצה מקרן לאייפון , חשוב שיהיה מקרן נייד. עם המכשיר הזה, תמיד תהיו מוכנים להקרין את המצגת שלכם על מסך הקרנה נייד.

למי שאוהב שיש לו הרבה מקום, דגמים קומפקטיים הם מתנה. ניתן לאחסן אותם או להציב אותם היכן שרק רוצים והם לא תופסים מקום מיותר. XGIMI Halo ו-Halo+ הם דוגמאות נהדרות למקרנים הטובים ביותר לשימוש מחוץ לבית, שמתאימים לחצר למשל, עם התכונות המתקדמות ביותר ועם ביצועים משופרים.

MoGo Pro ו-MoGo Pro+ מצוידים בתכונות מתקדמות ומדובר ב-מקרנים קטנים וקלים, כך שהם המשתלמים ביותר לנסיעות ולטיולים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !