מרכז הסאונד | יבואני מקרנים עם בלוטוס – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומפיצה של מקרנים , לרבות, מקרנים ניידים , מקרנים ביתיים (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

הצורך להתעסק עם חוטים וכבלים כשכל מה שרוצים זה לחבר את המכשירים הנדרשים עבור ערב סרט או מצגת עלול להיות מלחיץ למדי. טכנולוגיית Bluetooth היא תכונה שיש כמעט לכל מכשיר כיום והיא חלופה ידועה ומוכרת לחיבורים חוטיים.

מה זה בעצם Bluetooth?

Bluetooth הוא פרוטוקול תקשורת אלחוטי לטווח קצר המחבר בין מכשירים במרחקים קצרים על ידי יצירת אזורי רשת אישיים ושימוש בגלי רדיו UHF בפסי ISM, בטווח של 2.40GHz ו-2.48GHz. Bluetooth מאפשר למכשירים המחוברים אליו להעביר קבצים ולשתף נתונים ביניהם ומשמש לרוב במרחק של עד כ-10 מטרים.

גרסאות מתקדמות יותר של Bluetooth (כגון Bluetooth 5.0) יכולים לתמוך בחיבורי מכשירים במרחקים של עד 400 מטרים. בין המכשירים המציעים טכנולוגיית Bluetooth נמנים סמארטפונים, מחשבים, מכשירי שמע, קונסולות משחקים ומקרנים ניידים. מכשירים אלו תומכים בשידורי רדיו, הטכנולוגיה עליה ה-Bluetooth נשען, לכן חיבורי Bluetooth אינם דורשים מהמכשירים להיות בשדה הראייה אחד של השני.

 

Bluetooth ו-WiFi – מה ההבדל?

Bluetooth ו-WiFi הן טכנולוגיות תקשורת המחליפות כבלים אך הן שונות זו מזו ביסודן. שתי הטכנולוגיות מאפשרות העברת נתונים ושיתוף שלהם, הדפסה ועבודה עם רשתות מקומיות.
WiFi מבטל את הצורך בכבלים במתן גישה לרשת למכשירים או למחשבים – רשת אלחוטית במרחב המקומי (WLAN). WiFi מאפשר קישוריות בין מכשירים מחוברים או בין מכשירים לבין הרשת המקומית. בעוד שה-WiFi מחבר מכשירים במבנה של שרת-לקוח, ה-Bluetooth הוא חיבור בין שני מכשירי Bluetooth.

Bluetooth מחליף חיבורי כבלים במכשירים ועבור צרכים נוספים כגון שיחות, סטרימינג של שמע ועוד. ניתן לייצר רשת אלחוטית במרחב המקומי המאפשרת לשתף נתונים ותכונות בין המכשירים שלכם בבית או במשרד. אתם יכולים להזרים מוזיקה בטלפון שלכם ולהקשיב לה באמצעות אוזניות Bluetooth, להוציא או לקבל שיחות ולנהל תכונות של בית חכם.


Bluetooth ו-WiFi – מה ההבדל?

ראשית, אם המקרן האלחוטי שלכם מגיע עם Bluetooth מלכתחילה, אתם יכולים להשתמש בו ללא כל עלות ומאמץ – להזריןם נתונים ושמע באמצעות חיבור Bluetooth מבלי הצורך לשלם דבר. אם המכשיר שלכם לא מגיע עם Bluetooth, תצטרכו מתאם.

ל-Bluetooth יש מגוון רחב של שימושים. קונסולות משחקים מתחברות למחשבים באמצעות Bluetooth, אתם יכולים להזרים שמע לאוזניות Bluetooth מהטלפון או המחשב שלכם, לקבל או להוציא שיחות ועוד. מצלמות אינטרנט, מדפסות, מערכות רכב ומכשירים/עזרים שונים תומכים גם הם בטכנולוגיית Bluetooth. אתם יכולים להסתובב בחופשיות עם מכשיר עם Bluetooth מופעל, ולבטל את הצורך בכבלים נוספים במרחב העבודה שלכם.

מכיון שחיבור Bluetooth הוא תדר רדיו, מכשירים יכולים להתחבר בקלות גם אם יש “מכשולים” בדרך. אין צורך בשדה ראייה ברור בין המכשירים המתחברים. למשל, אתם יכולים לחבר את הטלפון שבכיס שלכם לרמקולי ה-Bluetooth של מקרני ה-XGIMI .
Bluetooth מאפשר להעביר או לשתף נתונים וקול, כלומר אתם יכולים לקבל או לשלוח קבצים ולשתף שמע בין שני מכשירים מחוברים. לבסוף, חיבורי Bluetooth לרוב מיועדים לצרוך פחות חשמל.

כיצד להשתמש ב-Bluetooth במקרן הנייד שלכם מדגם XGIMI

מקרן XGIMI הוא דוגמה קלאסית למקרן אלחוטי עם Bluetooth. הדגם מגיע עם Bluetooth 4.2/5.0 ויכול לשמש לשני הכיוונים – אתם יכולים לחבר את מכשירי ה-Bluetooth שלכם למקרן או להשתמש ברמקולים של המקרן בתור רמקולי Bluetooth.

מקרן בלוטוס ה-XGIMI מגיע עם רמקולים מבית Harman Kardon המעניקים איכות שמע נהדרת בכל סביבה שהיא. אתם יכולים לחבר את מכשירי השמע Bluetooth שלכם, כגון אוזניות או רמקולי Bluetooth, אם אתם לא רוצים להזרים שמע דרך הרמקולים שלו. בנוסף, המקרן האלחוטי תומך בחיבור Bluetooth 4.2/5.0 המעניק לכם אפשרויות רבות לחווית השמע שלכם. עקבו אחר

השלבים הבאים כדי לחבר את מקרן ה-XGIMI שלכם למכשיר שמע Bluetooth חיצוני:
● הפעילו את המכשיר שלכם וודאו שהוא מוכן לצימוד (Pairing).
● במקרן XGIMI, כנסו ל”System Setup” ופתחו.
● לחצו על “Remote & Accessories” ובחרו באפשרות “Add Accessory”.
● הוסיפו את המכשיר שלכם ואתם מוכנים.

מקרני XGIMI מגיעים עם יציאת שמע 3.5 מ”מ עבור אוזניות, בידוריות או רמקולים חוץ אחרים. אם אתם זקוקים לחיבורי שמע חוטיים, אתם יכולים להתחבר דרך יציאת השמע.
הרמקולים המובנים מבית Harman Kardon ישמשו אתכם גם בערבי קריוקי או לצרכים של “שמע בלבד”, מפני שניתן להשתמש בהם גם כרמקול Bluetooth.

באופן הבא, תוכלו לחבר את מקרן XGIMI למכשיר שלכם (סמאטרפון למשל) לצורך סטרימינג באמצעות Bluetooth:
● הפעילו את מקרן XGIMI.
● צמדו את המכשיר שלכם (Pair) למקרן באמצעות אזור ה-“Bluetooth”. מקרני XGIMI נהדרים בתור מקרני Bluetooth לסמאטרפונים.
● בשלט של ה-XGIMI שלכם, לחצו על כפתור “Power”.
● בחרו באפשרות “Display Off” וזהו, הכול מוכן.

 

סיכום

קישוריות Bluetooth מביאה עימה איכויות וגבהים חדשים למקרנים ניידים והופכת אותם לעוד יותר רב-תכליתיים. אתם יכולים להזרים שמע מהמקרן שלכם לרמקול Bluetooth או להשתמש ברמקולים המובנים של המקרן בתור מכשיר Bluetooth. חיבורי Bluetooth צוריכם פחות חשמל, לא דורשים קו ראייה ברור ויכולים להיות הרשת הפרטית האישית שלכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !