מרכז הסאונד מציגה את ערכות הקריוקי המקצועיות ביותר לקנייה בישראל. מיטב הדגמים החדשים במחירים הטובים ביותר, ללא תחרות. היכנסו למרכז הסאונד ותצאו עם ערכת קריוקי מותאמת לכל סוג אירוע ולכל קהל.

לחץ כאן ל: מחירון בידוריות מקצועיותמחירון ערכות קריוקי

לרשותכם במרכז הסאונד אופציה לשדרג ערכת קריוקי קיימת, להוסיף על ערכה שברשותכם, לשכור או לקנות ציוד הגברה חדש לכל מטרה. מרכז הסאונד עובד עם המותגים המובילים ומספק לאנשי מקצוע בתחום ציוד הגברה מקצועי ואיכותי שנים רבות וללא תחרות.

 

התקשרו עוד היום לקבלת מפרט מדויק לציוד קריוקי מקצועי ואנו נדאג למצוא את הציוד התואם ביותר לדרישתכם. מרכז הסאונד מתמחה זה שנים בהתאמת ציוד קריוקי מקצועי לבעלי מקצוע וגופים בתחום.

כל ציוד הקריוקי המתקדם בארץ מרוכז במקום אחד – מרכז הסאונד – המומחים בהגברה בישראל, התחייבות למחירים הטובים ביותר לכל ציוד הקריוקי: מסכים ומקרנים, רמקולים מוגברים, מיקרופונים אלחוטיים, חבילות דיסקים עם רשימות שירים עדכניים המתאימים לכל אירוע: חתונה, בא מצווה, מסיבת יום הולדת, ערב קריוקי עם חברים ועוד.

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר הטובה בארץ לציוד הקריוקי עם הדגמים הטובים ביותר שיצאו. נשמח לייעץ לכם בכל ארגון אירוע קריוקי מקצועי. רק במרכז הסאונד – השכרת ציוד קריוקי לתקופות קצרות, אפשרות שדרוג ערכות קריוקי קיימות. המחירים הזולים בארץ, שירות ללא תחרות. כל ציוד ההגברה במקום אחד. היכנסו לאחד מ-4 הסניפים של מרכז הסאונד ברחבי הארץ ותמצאו את מבוקשכם בתחום ההגברה בקלות ובמחירים הטובים ביותר.

מיקסרים אקטיביים כחלק מהערכה, כל אפשרויות החיבור לנגני MP3, אייפון, אנדרואיד וסמראטפונים אחרים, יכולת להשמיע את השירים שלכם דרך המיקסר והיישר לרמקולים היישר מהמכשיר הנייד! בנוסף חבילות דיסקים עדכניות להשמעה קלה בערכת הקריוקי – קלות תפעול של הערכה כאשר כל אחד ואחת יכולים להפעיל את האירוע לאחר הדרכה קצרה על הציוד מאחד המומחים במרכז הסאונד. נשמח להתאים עבורך ערכת קריוקי מעולה במחיר ללא תחרות התקשרו עכשיו. כנוס לאחד הסניפים בירושלים, חיפה או באזור המרכז בראשון לציון או ברמת גם ומצאו את כל הדגמים החדשים של ערכת קריוקי מקצועית! התחייבות למחירים הטובים ביותר!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !