איך קונים בידורית? השוק מציע כמה וכמה אפשריות של רכישת בידוריות. בידוריות לקריוקי, בידוריות המיועדות לבית ספר, בידוריות גדולות או אפילו בידוריות קטנות. בכדי להקל עליכם את הבחירה, החלטנו להעניק כמה טיפים לקניית בידורית שתתאים למשימה שלכם. לצד אותה בידורית קריוקי, יש גם רמקולים מוגברים המציעים את כל החבילה יחד. אז מה בוחרים? למי מתאימה הבידורית בפועל? כל התשובות תחת קורת גג אחת.
מה מעניקה בידורית
בידורית היא למעשה מערכת הגברה שלמה. היא מכילה רמקול אחד המעניק את כל השאר. אפשרות של השגת איכות, ניידות ממקום למקום וכמובן נשיאה פשוטה. חיבורים לכל נקודה לרבות טלפון שממנו ניתן להוריד את השירים הנבחרים. פשטות של שימוש והתקנה. הפעלה קלה וכך גם אחסון פשוט. בין כל היתרונות, מדברים על בידוריות בלי סוללה. בידוריות שקל להזיז ממקום למקום. גם מורים, גם ליצנים ואפילו שחקנים ומורי דרך, יעידו על הצלחת השימוש. כך, ללא סוללה, מנתבת הבידורית את דרכה לכל מקום בכל זמן ובכל שעה.
בידוריות נטענות לכל מטרה
יש מגוון בידוריות. ביחס לכל השאר, מדברים על בידוריות אשר מחוברות למיקרופון אלחוטי וחיבורי יו אס בי פשוטים. כמו כן, מכשיר עם עגלת נשיאה מובנית המאפשרת אחסנה נוחה לכל מטרה. כך גם ניתן לאחסן את כל האביזרים הנלווים לרבות משקל והספקים. במסגרת חיפוש הבידוריות, מדברים על וואט גבוה, שני מיקרופונים אלחוטיים כאשר אחד יהיה רגיל ואחד יהי מחובר על גבי המדונה. בידורית היא למעשה טובה ביותר לשימוש כזה או אחר, ההספקים של הבידוריות מגיעים ל160 וואט ואפילו יותר. הסוללה מחזיקה לשש שעות עבודה יותר ואפשר לשלב בין שימושי מיקרופון ידני לבין מיקרופון מדונה. בכדי למצוא את הבידורית המתאימה, חשוב לסמן את מטרת האירוע. כמה אנשים יהיו באירוע? האם אתם מדברים על חלל ריק או חלל מלא? כאמור מסיבת טבע או מסיבת בית? תו תקן יהיה השלב הבא, אחריות של יותר משנה וכמובן המלצות מבעלי שם ומוניטין בתחום ההגברה והסאונד. כך תוכלו גם אתם להיות סמוכים ובטוחים כי בצעתם את הבחירה הנכונה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !