איך קונים ערכת קריוקי? לא פעם ולא פעמיים עולות השאלות הללו. אם מישהו רוצה לעשות מסיבת קריוקי חשוב ביותר שייקח בחשבון כמה וכמה מרכיבים החל מבחירת ערכת קריוקי למכירה או אפילו זוג רמקולים מוגברים למכירה. מה ראוי לקחת? מה רצוי שיהיה לכם באחסנה? קיימות כמה אפשרויות להשגת המטרה בפועל. רכישת ציוד קריוקי הינה רכישה הבאה לידי ביטוי בכמה וכמה מרכיבים של בחירות אשר נועדו ליישם רכישת קריוקי על כל המשתמע מכך. הציוד אמור להישאר הרבה אחרי וכך גם הבחירה.
כיצד בוחרים ציוד?
איך בוחרים את הציוד על הצד הטוב ביותר? יש כמה וכמה אפשריות של בחירת ציוד. הכול תלוי ביכולת שלכם לדעת מה אתם בוחרים נכון ומה אתם בוחרים לא נכון. מה טיב האירוע? יש לסמן את המטרות לפני הכול. אלו מטרות אתם אמורים ליישם בפועל? האם מדברים על אירוע קטן או אירוע גדול? גודל האירוע חשוב ביותר כי כך למעשה בוחרים את הציוד בהתאמה אישית. בחירת הציוד תהיה מותאמת לאירוע עצמו. כך למעשה יהיה ניתן ליישם את האירוע ולהפוך אותו למוצלח ביותר בקרב כל שאר האירועים המוצגים בפועל. כמה אירועים כאלו יש לכם בשבוע או בחודש? זוהי גם אמירה חשובה ביותר בדרך לבחירת הציוד המתאים, זה שישרת אתכם הרבה אחרי.
איזה ציוד ראוי לבחור?
אם אתם עשרים או שלושים איש, תדרשו לבחור ציוד חזק. מה זה אומר ציוד חזק? לרוב, ציוד אשר יוכל לתחזק אירוע שלם של יותר מעשרים איש. גודל האירוע חשוב ביותר ומכאן שיש לבחור את הציוד בהתאם לגודלו אך לא רק. מה גודל המקום? האם המקום מהווה נקודה פתוחה או נקודה סגורה? זוהי למעשה גם נקודה שיש לקחת בחשבון ולא להתעלם ממנה בפועל. כמה אנשים יש במקום? זה נכון וטוב כאשר אתם מודעים לגודלו של המקום והיותו פתוח או סגור בפועל. לאחר שאתם יודעים איפה אתם עומדים להפיק את האירוע אפשר ואפילו ניתן להמשיך משם למקום הראוי ביותר- בחירת הציוד המתאים למקום ולאירוע.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !