מה תדרשו לעשות על מנת להשלים את המשימה על הצד הטוב ביותר?

רמקולים שקועים למכירה במרכז או רמקולים שקועים בגבס? מה על איכות של מיקרופון טוב במקרים של מסיבת קריוקי לוהטת הכול מתחיל ונגמר בהפקת מסיבה מושלמת וברכישה או השכרת ציוד מתואם מראש. מוכנים? אספנו עבורכם כמה וכמה פריטים הקשורים בבחירת ציוד הגברה מקצועי.

לבחור את הטוב ביותר- רמקולים שקועים בגבס

מה אתם בעצם יודעים על בחירת רמקולים שקועים בגבס? רמקולים אלו מיוצרים על ידי טובי החברות בתחום של אודיו. יש לא מעט רשימות הבאות לידי ביטוי בחברת פיוניר, ימהה וכד’. כאשר אתם בוחרים רמקולים מבית היוצר, ראוי כי תרכשו אותם בחנויות מוסיקה, הגברה וכל המותגים הטובים ביותר. מבחינת סאונד, באים רמקולים שקועים בגבס ומעניקים את ערך המוסף בעודם לא תופסים מקום או שטח נרחב יתר על המידה. לא מאמינים? שאלו את טובי היצרנים.  יש לא מעט נכסים פרטיים אשר בוחרים התקנת רמקולים שקועים בגבס בבית. מדוע זה טוב יותר ביחס לכל השאר? גם בגלל שזה תופס מקום קטן יותר ביחס לרמקולים הגדולים והמגושמים שתראו לא פעם בסלון הבית. המראה הנקי והעיצוב בא לידי ביטוי בבחירת רמקולים שקועים בקירות הגבס. לא מעט מקרים חיוביים באים לידי ביטוי בעיצוב של מעצבי פנים המשלבים עבודות של גימור בגבס.

היכן יהיה ראוי להתקין את צורות הרמקולים בפועל?

רמקולים שקועים ניתן להתקין בכל מקום על פי ביקוש ומטרה. על התקרה יהיה ניתן להתקין רמקולים עגולים ואין קשר לאקוסטיקה כמו לנוחות ומראה עיצוב מושלם. ביחס לרמקולים אחרים, רמקולים עגולים יספקו את המטרות כאשר מדברים על חדר המתנה, מטבח או אפילו סלון. מוסיקת הרקע המתנגנת במשרד, לבטח תשמע לכם נוכח הרמקולים המותקנים על התקרה ומכאן שרמקולים עגולים מותאמים שם ומעניקים את ערך המוסף הטוב ביותר.

כיצד נוהגים כאשר הבנייה הסתיימה?

כאשר הבנייה הסתיימה ותרצו לשלב רמקולים מובנים בקיר הגבס, תדרשו להזמין טכנאי  אודיו אשר יסייע לכם לזהות את הקורות ויבצע את העבודה ללא גרימת נזק לכל השאר לרבות שריטות הקיר בפועל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !