מתחתנים ? חוגגים בר מצווה לילד? עושים מסיבת יום הולדת ענקית לילדה? היום ביותר ויותר אירועים עולה הצורך בהשכרת מקרן לאירוע כחלק מהשכרת מערכות הגברה ותאורה. סרטון לחתונה שהכינו החברים, תקציר מרגש על בני הזוג או סתם סרטון מצחיק מוסיף המון רגש, עניין וחיבור בין האורחים שלכם לאירוע. אנו כאן כדי לתת כמה עצות וטיפים לפני שהולכים לשכור את הציוד הנדרש.

$1-          הצעד הכי חשוב בהשכרת מקרן לחתונה הוא לעשות השוואת מחירים. השכרת מקרן לאירוע זהו עניין לא פשוט ולכן חשוב שלא להתמקד רק במחיר אלא גם לוודא כי מדובר בתמורה ראויה ולכן יש להתייעץ לפני ולוודא שהמקרן יספק את הסחורה.

$1-          החברים מכינים מצגת לחתונה ? שימו לב שאיכות המקרן עלולה להשפיע על מה שרואים ומה שלא רואים, מצגת עם כיתובי טקסט יכולה ליפול בגלל חדות תמונה ולמצגת וידאו לא תהיה לרוב בעיה עם חדות – התכוננו בהתאם.

$1-          יש לוודא כי הציוד שקיבלתם הינו תקין ועובד מייד עם הקבלה.

$1-          יש לוודא כי מגיע איש צוות ע”מ לעזור בכיוונון, חיבור ויתן מענה לכל בעיה ושאלה שעולה.

$1-          יש ללמוד מהו המרחק בין המקרן למסך, כמה אנשים צופים בתמונה ומאיזה מרחק – כל אילו יעזרו לספק שלכם להתאים את הסוג הנכון של המקרן עבורכם.

$1-          עושים קריוקי וצריכים מקרן ? ערכות קריוקי מקצועיות להשכרה צריכות להגיע עם מקרן מתאים ואין צורך לשכור כול פיסת ציוד בנפרד.

$1-          השכרת מקרן לאירוע יכולה להיות זולה משמעותית עם שוכרים את כל הציוד הנוסף מאותו המקום, ספקים מקצועיים יציעו לכם גם מערכות הגברה, תאורה וגנראטורים חשמליים כדי לתת מענה לכל הצרכים שלכם.

$1-          עושים אירוע בשישי בבוקר או בשעות אחר הצהריים ? אל דאגה! היום ישנם מקרנים איכותיים שיכולים לתת לכם תמונה איכותית למרות שעדיין אור יום. כמובן שמדובר בציוד מעט יקר יותר, אך לא משהו שאי אפשר לעמוד בו.

$1-          בעלי עסק ? במידה ואתם עושים פרזנטציות ללקוחות שלכם על בסיס קבוע – כדאי לשקול רכישה של מקרן במקום השכרת מקרן ולחסוך בעלויות. אם יוצא לכם להשתמש במקרן לפחות אחת ל-3 כדאי להתחיל לשקול את העניין.

$1-         

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !