מרכז הסאונד | יבואני מקרנים לחדרי קולנוע ביתי – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומפיצה של מקרנים , לרבות, מקרני 4K לקולנוע ביתי (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

 

מבוא

האינסטינקט של רובנו אומר שצריך חדר גדול כדי לבנות חדר קולנוע ביתי, אלא שקל למדי לבנות מערכת כזו בחדרים קטנים יותר, בעיקר בעזרת רעיונות עיצוביים מסוימים. תצטרכו כמה פריטים כמו מקרן חכם, כורסאות ו- רמקולים חיצוניים כדי לייצר חווית צפייה סוחפת לחלוטין בתוך הבית שלכם.

מקרנים חכמים הם חלק בלתי נפרד ממערך הקרנה של קולנוע ביתי, מפני שהם מספקים איכות וידאו ותמונה ברורים ללא קשר לגודל החלל. הדבר מתאפשר משום שכל המקרנים מגיעים עם יחסי הטלה המאפשרים מסכים בגדלים שונים ובמרחקים שונים, כדי להתאים לגודל של רוב הקירות, המסכים והחדרים, כך שהם מתאימים לחללים קטנים וגדולים כאחד.

במאמר שלפניכם נדון בדרכים הקלות ביותר ליצור קולנוע ביתי וכיצד מקרני XGIMI כמו HORIZON Pro, AURA, HORIZON ו-Elfin משתלבים מצוין בהקמת חדר קולנוע ביתי קטן, עם התכונות הנהדרות שלהם.

[ ראו כאן את דירוג המקיף והעדכני ביותר של מקרנים 4K מומלצים  ]

כיצד ניתן לבנות חדר קולנוע ביתי קטן בכל תקציב

ערבי סרט משפחתיים הם רגעים נפלאים, שחדר קולנוע ביתי יכול רק לשפר ולהעמיק. גם בדירה קטנה, תוכלו לבנות קולנוע ביתי עם תקציב מוגבל באופן הבא:

מקרן ביתי חכם
מקרנים קטנים הם ללא ספק החלק החשוב ביותר בקולנוע הביתי. אלה מגיעים עם תכונות ייחודיות שהופכות אותם לאידיאליים לחדרי קולנוע ביתיים קטנים. הם מגיעים עם רמקולים מובנים, כך שלא תצטרכו מערכת סאונד ביתית חיצונית. חלק מהמכשירים האלו מגיעים עם תכנים ומקורות סטרימינג מובנים כדי שתקבלו חווית קולנוע ביתית נהדרת במחיר משתלם.

 

מקרנים חכמים מגיעים עם התכונות הבאות:

יחס הטלה: יחס ההטלה של מקרן קובע את גודל התמונה שהוא יכול להקרין ממרחק נתון. למשל, מקרן עם יחס הטלה של 1.2:1 יכול להציג תמונות על גבי מסך בגודל “120 ממרחק של 3.5 מטרים. רוב המקרנים מגיעים עם מגוון רחב של יחסי הטלה כך שהם מסוגלים להקרין על גבי מסכי הקרנה בגדלים שונים, מה שמאפשר להתאים אותם לכל חדר, מגדול ועד קטן.

[ ראו כאן מדריך מקיף בנושא יחס הטלה במקרנים ]

● בהירות: למקרנים ביתיים רמות בהירות של החל מ-2000+ ANSI לומן, כך שצופים יכולים ליהנות מסרטים ותכני וידאו בתנאי תאורה שונים, דבר שנדרש בחדרי קולנוע ביתיים קטנים.

[ ראו כאן מדריך מקיף בנושא בהירות מקרנים ]

● רזולוציה: למכשירים האלו רזולוציית 4K או 1080p המאפשרת להציג תמונות חדות כתער וברורות לחלוטין, מה שמוביל לחווית צפייה מרגשת וסוחפת, וברורה בהרבה ממקרנים מסורתיים.

[ ראו כאן מדריך מקיף בנושא רזולוציית מקרנים ]

● רמקולים מובנים: חווית שמע טובה משדרגת את החוויה הקולנועית. חלק מהמקרנים מיוצרים עם רמקולים קטנים מובנים באיכות גבוהה, מה שמייתר את הצורך לרכוש ציוד שמע חיצוני ומאפשר ליהנות משמע שממלא היטב חדר קולנוע ביתי קטן.

[ ראו כאן מדריך מקיף בנושא רמקולים למקרנים ]

● תכונות הדמיה: עם תכונות כמו HDR10, אשר מציגה תכני וידאו נאמנים למציאות הודות ליחס צבעים נהדר, ו-MEMC, המפיקה כמות נמוכה במיוחד של עמעום תמונה כדי לאפשר תנועה חדה בתכנים מהירים כמו סרטים ומשחקים, מקרנים חכמים מספקים חוויה קולנועית שמתאימה לחדרי קולנוע ביתיים קטנים.

● גודל מסך: מרבית המקרנים מספקים חווית צפייה במסך רחב מכיוון שיש להם מסכים רחבים של בין “30-“200 ממרחקים שונים. כך, מתקבלת גמישות רבה יותר בהתקנת מקרן לקולנוע ביתי ללא קשר לגודל החדר.

[ ראו כאן מדריך מקיף בנושא בחירת מסך למקרן ]

● תכנים מובנים/כמות יציאות מספקת: חלק מהמקרנים החכמים כוללים תכנים מובנים ב-Android TV, כאשר לחלקם יש גם מגוון חיבורים כגון HDMI, LAN, USB, Bluetooth ו-WiFi, המאפשרים להשתמש במכשירים חכמים נוספים ולקבל חוויה קולנועית מדהימה בבית.

ישיבה
הנוחות חיונית בחדר קולנוע ביתי קטן והדרך להגיע אליה היא מושבים מתאימים. עם זאת, סידור הישיבה בחדר קולנוע ביתי קטן תלויה בעיקר בגודל החדר ובכמות האורחים. כורסאות הן בחירה נהדרת לקולנוע ביתי קטן, אך גם ספות קטנות וכיסאות נוחים יעשו את העבודה אם אין הרבה מקום בחלל.

שמע
שמע שממלא את החדר משחק תפקיד חשוב במתן חווית קולנוע ביתי. מערכות שמע חיצוניות אמנם מספקות חווית שמע עשירה ומלאה, אך הרמקולים המובנים של חלק מהמקרנים החכמים מסוגלים לספק חווית שמע שממלאת היטב את החדר, בעיקר בחדרי קולנוע ביתיים קטנים, מה שיחסוך מכם את העלות וההתעסקות שיבואו עם מערכת שמע חיצונית.

מקרני XGIMI מומלצים לקולנוע ביתי ?

מקרני XGIMI מעניקים חווית צפייה וגיימינג נהדרת וסוחפת במיוחד בכל חדר קולנוע ביתי, קטן או גדול. המקרנים HORIZON Pro, AURA, HORIZON ו-Elfin מבית XGIMI נהדרים לחדרי קולנוע ביתי בכל הגדלים, עם התכונות המדהימות הבאות:

סיכום

כל בית, גם הקטן ביותר, יכול להרשות לעצמו חדר קולנוע ביתי, מאחר שהחדר לא חייב להיות ענק. מקרנים חכמים הם נהדרים לחדרי קולנוע ביתיים קטניים הודות למגוון יחסי ההטלה וגדלי המסכים שלהם, המאפשרים גמישות בהקרנות בחדרים קטנים.

המקרנים HORIZON Pro, AURA, HORIZON ו-Elfin מבית XGIMI הם מקרנים מדהימים, אידיאליים לחדרי קולנוע ביתיים קטנים.

[ראו כאן את מחירון מקרנים המלא והגדול בישראל !  ]

[  ראו כאן דירוג מקרנים מומלצים עדכני ביותר ]

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !