כאשר אתם רוצים להתחיל לנגן בצורה מקצועית, בין אם בגיטרה קלאסית ובין אם בגיטרה חשמלית, אתם רוצים למצוא לעצמכם חלל בו יהיה לכם נוח מאוד לבצע חזרות ולהתאמן במשך כל שעות היממה. נגנים רבים מוצאים את עצמם בחדרי חזרות שיתופיים או במקומות שאינם מסודרים. יחד עם זאת, ישנם נגנים אשר דואגים במעוד מועד ליצור לעצמם חדר חזרות מושלם בתוך בית המגורים האישי שלהם. על מנת להצליח ליצור חלל ייעודי לנגינה, אתם צריכים לחשוב בצורה רחבה מאוד על כל הצרכים שלכם ועל ההשפעות על הסביבה הקרובה אליכם.

 

ציוד הגברה לנגן הביתי

כיצד לבחור ציוד הגברה לשימוש ביתי?

כדי ליצור חדר חזרות מרושת בציוד הגברה מקצועי, אתם חייבים לחשוב על כמה דברים מראש:

מיקום חדר החזרות

אם חדר החזרות ממוקם במרתף או בממ”ד, ככל הנראה שלא תהיה לכם בעיה של רעשים וקושי מול השכנים. ואולם, אם אין באפשרותכם למצוא חדר כזה, אתם חייבים להבין שחדר החזרות שלכם עלול להפריע לשכנים ולדיירים האחרים בבית. לכן, מומלץ להתקין דלת מסננת רעשים וליצור אווירה ייעודית לחדר שלא תפריע לאחרים לחיות את חייהם.

ווליום

התאימו את הווליום בו אתם מנגנים על ידי רכישת מגברים ורמקולים קטנים יחסית לחדר החזרות. כך, אתם תוכלו לתקן את הביצועים שלכם והשכנים לא יסבלו מרעש הנגינה שלכם לאורך היום.

איכות הסאונד

ציוד הגברה איכותי לחדר חזרות מאפשר לכל גיטרה חשמלית להישמע במיטבה בכל עת. גם אם אתם מנגנים בחלל צנוע מאוד, אתם לא צריכים לוותר על האפשרות להשתמש במגבר איכותי. במיוחד בחשמליות המגבר מאפשר לכם לזהות זיופים ולגלות את יכולות הנגינה המקצועיות שלכם. על ידי שילוב של מגבר מקצועי איכותי עם רמקולים עדינים, אתם יכולים לשמור על רמת נגינה גבוהה מאוד גם בתנאים שאינם אידיאליים. כמו כן, חשוב לציין כי נגנים רבים משקיעים באוזניות גדולות שמאפשרות להם לקבל את מלוא המצלול של הגיטרה ולא להפריע לסביבתם הקרובה. זהו פתרון מושלם שמתאים לנגנים רבים.

רמקול מוגבר SOUNDKING

התאמה לכלי הנגינה

על מנת ליצור את מערכת הנגינה הטובה ביותר לצרכים שלכם, אתם חייבים לשלב את הגיטרה החשמלית שלכם עם ציוד נלווה אשר מתאים לה ולצרכים שלכם כנגנים. לכן, מומלץ דווקא לנגנים חדשים וצעירים לפנות לחנות ציוד הגברה וכלי נגינה מקצועית כמו מרכז הסאונד, על מנת לקבל סיוע. אנשי המקצוע יכולים להתאים לכם בקלות מגברים ומיקרופונים שיענו על הדרישות שלכם ויהפכו את הכלי שלכם למקצועי ואיכותי יותר.

חשמל

חברו את המגברים ואת הרמקולים לנקודות חשמל מורשות והמעיטו בשימוש בכבלים מאריכים. כך, תוכלו לנצל את מירב הכוח החשמלי של הכלי מבלי לפגוע במבנה שלו או לסכן את מערכת החשמל בבית. התנהלות זהירה עם חשמל יכולה לשמור על הגיטרה שלכם לעוד שנים רבות.

יוצרים חדר חזרות בתוך הבית

לא כל נגן זוכה ליצור לעצמו בשלב מוקדם של חייו חדר חזרות פרטי. אם נפלה בחלקכם ההזדמנות לעשות זאת, אתם לא רוצים לפעול בפזיזות ולרכוש ציוד שלא יתאים לכם ויכול להיות בזבוז של זמן ומשאבים. מסיבה זו, דווקא נגנים צעירים חייבים להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע או נגנים מומחים ומנוסים יותר. כך תיצרו לעצמכם מחרב אשר ישרת אתכם לעוד תקופה ארוכה ויהיה מקום פרטי ונוח מאוד להתאמן בו לאורך זמן. ואתם בהחלט הולכים לשהות בחדר החזרות תקופה ארוכה מאוד אם אתם רוצים להפוך לנגנים מקצועיים – כך שיש לכם את כל הסיבות להשקיע.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !