בישראל יש תרבות אחת מאוד מפותחת שכבר שנים פועלת באופן מחתרתי יחסית וסוחפת אחריה קהלים רבים למופעים מיוחדים ומרגשים. קהילת הרוק הישראלית שצמחה בארץ בשנות השמונים, פועלת גם היום ובכל הכוח מציעה אלטרנטיבה לזרם המוזיקלי המזרחי המרכזי. הופעות רוק חיות מתקיימות היום בכל רחבי הארץ ולאורך השנה כולה, למציאות לאוהבי הז’אנר חוויית צפייה בלתי נשכחת. אבל בשביל להקים במה למופע רוק אתם לא יכולים לעבוד בצורה גנרית כמו בכל מופע אחר. כלי הנגינה במופע רוק דורשים התייחסות מיוחדת ולכן הפקות אלו משקיעות מחשבה רבה בעיצוב הבמה והשכרת ציוד הגברה  מיוחד לאירוע.

במות מקצועיות למופעי רוק

הפרטים הקטנים שעושים את הבמה

כדי להפוך כל במה אקראית לבמה שמתאימה למופע רוק אתם צריכים לעשות כמה התאמות משמעותיות מבחינת ציוד ומבנה. חלק מאותן התאמות הן:

1. מיקום הכלים – למבנה של מופע רוק יש צורה קלאסית מאוד שמוכרת לכול להקה. ראשית ממקמים את מערכת התופים בירכתי הבמה. בשל המסיביות של כלי הנגינה זה קשה מאוד למקם אותו בקדמת הבמה ולכן באופן קבוע התופים הם מרכז הבמה, אך בחלק האחורי שלה. לצדה גיטרות אקוסטית מוגברת והחשמליות בבמה, ממקמים במידת הצורך כלים נוספים כמו אורגן או פסנתר. אולם חשוב לזכור שמרכז תשומת הלב הולך ברוב הזמן לגיטרות החשמליות.

2. מיקרופונים – עוד לפני תחילת המופע חשוב להשכיר מיקרופונים איכותיים גם לזמרים וגם לכלי הנגינה. ניתן לחבר מיקרופונים אלחוטיים לגיטרות‏‏ ולמערכת התופים, כך שיתקבלו צלילים מאוד מדוייקים מכל אחד מכלי הנגינה אשר ממוקמים על הבמה. כמו כן חשוב להשכיר מיקרופונים אלחוטיים לזמרים ולקולות הרקע שיאפשרו קבלת מצלול ברור לאורך כל קטעי השירה.

3. מגברים – ‏המגברים הם המוצר החשוב ביותר שיש בבמה שמתיימרת להיות במת רוק. חיבור של גיטרות חשמליות למגברים שהם לא מגברים איכותיים עלול להפוך את כל ההופעה לחובבנית ולדרדר את איכות השמע והמוזיקה בכלל. לכן אתם חייבים לוודא שמדובר במגברים סופר איכותיים ושלא יזייפו ולו במעט. ככל שהמגברים יצליחו לתרגם את הגיטרות החשמליות בצורה מדויקת יותר, כך ההופעה שלכם תהיה הופעה מוצלחת יותר.

4. רמקולים – הרמקולים מתרגמים את המוזיקה וצריכים להביא אותה אל אוזניהם של המעריצים שלכם בצורה הברורה ביותר. מסיבה זו אתם חייבים למצוא רמקולים מוגברים להשכרה מאוד שיכולים לנטרל כל רעד חיצוני ולאפשר לקהל לקבל את המוזיקה בצורה המסוננת ביותר. אם המופע מתקיים בחוץ, חשוב למקם את הרמקולים באופן כזה שהרעש מסביב לא יפריע למהלך המופע ויהרוס לכם את הביצועים. פזרו ברחבי כל האולם את הרמקולים על מנת ליצור את חוויית השמיעה האיכותית והאקוסטית ביותר.

5. מסכים – ניתן לשלב במופע שלכם מסכים אשר יציגו את כל הפעילות המתרחשת על הבמה באופן ברור לטובת אלו אשר יושבים רחוק או מתקשים בראיה.

מספקים לקהל מופע בלתי נשכח

הופעה מושלמת דורשת מכם חשיבה ותכנון מוקדמים. בכדי להפוך את מופע הרוק שלכם לבלתי נשכח אתם צריכים לבדוק מראש מהם הצרכים של הלקה שלכם ולענות עליהם בצורה מושלמת. הקהל בארץ מכיר רוק איכותי ולא מוכן להתפשר על הופעות חיות בינוניות בביצועים שלהם. לכן אתם רוצים לעמוד באמות המידה הללו ולאפשר להם לקבל מופע ללא חת שיענה על כל הציפיות שלהם. אם אתם צריכים עזרה בתכנון המופע, צוות חברת עולם הסאונד יכול לסייע לכם לבחור את הציוד הנדרש. אנו יכולים לספק לכם ביום המופע מגברים מיקרופונים ורמקולים שיקפיצו אתכם לרמה מקצועית בין רגע.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !