מדריך לקניית רסיבר של  AV

מקלט (רסיבר) AV ל- מערכת קולנוע ביתית הוא כמו שף טוב לארוחה נהדרת, או המכונית שלכם כשאתם רוצים להגיע לאן שהוא: זה פרט חיוני מאוד למשוואה. אבל עם כל כך הרבה אודיו\סטריאו \AV רסיברים בשוק היום- מותגים שונים, דגמים שונים, יכולות שונות- איך תבחרו את המתאים ביותר לעבודה? מעבר לניחושים, הטלת מטבעות ולוחות סיאנס? בשביל זה הבנו את המדריך שלפניכם, א. שיעזור לכם לבחור את הרסיבר שיעשה מה שאתם רוצים שיעשה ב. יעלה כמה שאתם רוצים שיעלה ג. יבוא מצויד עם כמה דברים נוספים שלא ידעתם עליהם בכלל, אבל בכל זאת נחמד שיש.

נעיף מבט על רסיבר ה-AV בניגוד לרסיבר לסטריאו, מכוון ששניהם חיות מאוד שונות אחת מהשנייה ונתמקד על “איך לבחור את הרסיבר הAV הטוב ביותר” לכם ולמצב שלכם.

מדריך קנייה של רסיבר קולנוע ביתי

אם אי פעם קראתם משהו, תקראו את זה.

ממהרים? הינה כמה דברים חשובים שכדי שתדעו לפני שקונים רסיבר AV.

  • ודאו שאתם יודעים לאן הריסיבר יהיה מחובר. זה הדבר החשוב ביותר שאתם צרכים לקחת בחשבון. האם אתם מחברים את הרסיבר לרמקולים של הסטריאו או מסך הטלוויזיה? האם הריסיבר שלכם הוא למוסיקה בלבד? אתם תרצו רסיבר AV. אם זה בשביל מערכת קולנוע ביתית מקיפה, אתם תרצו ריסיברAV . אם תרצו את זה גם למוסיקה וגם למערכת קולנוע ביתית, אין לכם מה להתלבט יותר.
  • ודאו שיש לכם מספיק ערוצים לעכשיו ולעתיד. ערוץ אחד- רמקול אחד. ודאו שלריסיבר שלכם יש מספיק ערוצים לכול אחד מהרמקולים שברשותכם עכשיו, ואלה שתרצו להביא בעתיד. אם תרצו מערכת קול מקיפה תצטרכו לפחות חמישה.
  • קחו בחשבון כל דבר שאתם הולכים להתחבר אליו. חישבו על כל מקור שאליו תרצו להתחבר, עכשיו ובעתיד. לדוגמה, אם תרצו לסובב תקליטי וניל, תצטרכו חיבור קלט של פונו- (מגבר קומפקטי עם כמה יציאות). אם תרצו לשמוע מוסיקה ללא כבלים תצטרכו חיבור לאינטרנט וכ’ו. (כולל בלוטוס וכדומה). אתם תרצו את היכולת להתחבר לכל מכשיר או התקן שתרכשו בעתיד, לכן יותר אפשריות שיש לכם ברסיבר, יותר טוב.
  • מיתוג וידאו עדכני בהחלט שווה את זה- מתאם 4K לווידאו זה משהו שבהחלט חייבים, אפילו אם עדיין אין לכם מסך 4K (יום אחד יהיה לכם) ודאו שאתם יכולים להתחבר לכל אחד ממכשירי הוידאו כגון: נגן DVD או אפל TV. (מתאם וידאו של 4K זה המכשיר עם יכולת העברת הנתונים דרך רסיבר ה AV)
  • לכו על הרסיבר של Dolby Atmos- נסביר מי ומה זה Dolby Atmos מאוחר יותר לעכשיו… חישבו: וידאו בתלת מימד שעוטף אתכם מכל הכיוונים. יש גם DTS שזה שהוא פורמט קול חדש שעוצב כדי לתת חווית קולנוע ביתית מסיבית יותר, שלא כמו Dolby Atmos. החדשות הטובות הן: שרוב הרסיבר AV החדשים יכולים לנגן את שני התבניות.
  • חפשו את תבניות HDR3. כדי לשדרג את המערכת שלכם בעתיד, ודאו שהרסיבר שאתם בוחרים מצויד לטיפול של HDE10, DVופורמט של HLG.
  • יכולת לנגן בכמה חדרים. ישנם רסיברים שיכולים לעשות כמה דברים במגביל, כמו לפעיל את מערכת הקולנוע הביתית שלכם ובאותו זמן להזרים מוסיקה שונה בחדר אחר (או כמה חדרים אחרים). רסיבר רב החדרים AV יכול אפילו לנגן שתי תוכניות שונות בשני חדרים שונים בשתי מסכים שונים.

 

רסיבר AV (קולנוע ביתי) מול רסיבר סטריאו

הם אולי נראים אותו דבר, אך הם שני דברים שונים.

 

מה הוא רסיבר AV?

רסיבר AV (שמע, וידאו או מערכת קולנוע ביתית) לא רק מעצים את מערכת הקולנוע הביתית שלכם, זהו המוח מאחורי כל המערכת. תפקיד הרסיבר AV הוא לקבל, לתרגם, ולעבד את אות השמע ולצלילים של הטלוויזיה (דרך כבל או קופסת הכלים) שנכנס לבית.  לפני שליחתו ליעד האולטימטיבי שלו: הטלוויזיה והרמקולים.

רסיבר AV מכיל חמישה מגברים או יותר (במינימום) לחמישה רמקולים או יותר. למה כל כך הרבה? למערכת קולנוע ביתית טיפוסית יש חמישה רמקולים שביחד יוצרים מערת קול מקיפה… לכל רמקול בנפרד יש סימן מרסיבר AV . כיום, לרוב מערכות הקולנוע הביתית יש יותר מ חמישה רמקולים, בנוסף לאלה Dolby Atmos מאפשרת. בעצם, אתם מקבלים את האפקט המרגש ביותר שאפשר להשיג, לרוב מערכות הקולנוע הביתיות הוסיפו עוד 12 רמקולים, שחלקם מוחבאות בקירות והתקרה.

 

אז, מהו רסיבר סטריאו?

בסטריאו רסיבר ישנם שני מגברים (אחד לכל ערוץ), הם בעיקר משמשים לניגון מוסיקה\אודיו. (חישבו על הערוצים אילו כאל רמקולים. ערוץ הוא מעגל ייעודי עבור מקור שמע אחד ושניים כשמדובר בסטריאו). שני המגברים סטריאו ברסיבר יגבירו את שני הרמקולים ולמרות שאפשר לחבר סטריאו רסיבר לטלוויזיה, לא תקבלו מערכת קול מקיפה בתוצאה הסופית.

(במהלך קניות, אתם עלולים גם להיתקל במגברים משולבים, שזה באמת אותו דבר כמו רסיבר סטריאו, פחות מקלט AM/FM.)

 

מתי תשתמשו ב רסיבר AV?

בסופו של דבר, זה מגיע לתשלום ועדיפויות. 800$ יקנו לכם את הרסיבר AV הטוב ביותר לצפייה ב4K ו Dolby Atmos. מצד שני, אם המוסיקה היא הראשונה בסדר העדיפויות שלכם מאשר סרטים עם מערכת סאונד מקיפה, אותם 800$ יקנו לכם את הרסיבר סטריאו בעל שני הערוצים שהוא יותר טוב מטוב מביותר (אבל זו לא תהיה מערכת קול מקיפה).

שורה תחתונה: רסיבר AV מיוצר ומובנה למסך טלוויזיה כדרך להביא חווית צפייה קולנועית אמינה בבית. בהתחשב בעובדה שרסיבר AV נותן יותר מאשר רסיבר סטריאו, תמיד תוכלו להשתמש ברסיברAV  שנועד למסך הטלוויזיה כנגן מוסיקה. מצד שני כפי שכבר אמרנו, רסיבר סטריאו במסך לא ייתן את חווית הקול המקיפה.

 

איך לבחור את רסיבר הAV הטוב ביותר?

הסיבה העיקרית לכך שרסיבר AV קיים זה כדי לאפשר את חווית הצפייה הטובה ביותר שיכולה להיות דרך מערכת קולנוע הביתית. כן, רסיבר AV יכול לעשות מגוון של דברים שונים, ונגיע לזה, אבל מעבר לכך: אם אתם צופים בגמר גביע ורוצים להרגיש כאילו אתם באצטדיון, או צופים באמה סטון וראיין גוסלינג רוקדים ורוצים להרגיש שאתם רוקדים שם איתם באותם רגעים, אתם תרצו רסיבר AV שמחובר למסך הטלוויזיה שלכם.

מה הלאה?

כל הדברים שצריך לדעת ולקחת בחשבון לפני שבוחרים את הרסיבר הכי טוב בשבילכם, החלל, המצב והתקציב שלכם.

 

 

  1. שימו לב לחיבורים שלכם.

אין דבר כזה יותר מדי חיבורים (כניסות ויציאות). הסיבה לזה היא: כל דבר חדש שמגיע… כל המכשירים, וההתקנים החדשים, כל הדרכים החדשות לעשות דברים.. זה העתיד! ואתם רוצים להיות חלק ממנו. בנוסף, נגני Blu-ray, פליסטיישן ולפחות עוד או כמה חיבורים והמצאות חדשות.

(הוספו אפל TV  או  טלוויזיה חכמה לחבורה ובום, אתם כבר משתמשים בארבעה.) מתכננים להתחבר לפטיפון? הקפדו לחפש רסיבר פונו.

 

אזור החנות המקומית.

בכל פעם שאתם באים לאחת החניות שלנו בשביל לרכוש רסיבר AV (או בשביל כל דבר אחר), הביאו איתכם את הרכיבים הישנים יחד איתכם. אם אתם קונים ברשת, ודאו שלמוצר שאתם קונים יש את יכולת ההתחברות למתגים שיש לכם בבית. אם אתם לא בטוחים צרו איתנו קשר! צוות המומחים שלנו ישמחו לדבר איתכם אל נושאים הללו ולמצוא לכם פתרונות.

 

  1. 2. ודאו שרסיבר AV מוכן לטלוויזיה שלכם.

ישנם כמה תכונות עיקריות שתרצו ברסיבר AV  שלכם כדי שהרסיבר יעבוד עם מסכי הטלוויזיה שלכם שנוצרו בזמן האחרון ומסכים שייווצרו בעתיד. בנוסף,  עם כל מכשירי הוידאו (אפל TV , ROKU ,BOX-X, וכדומה).

מתגים של K4 

K4 הוא פורמט הווידאו הטוב ביותר, ברזולוציה הגבוהה ביותר לצרכי הוידאו הביתי. עם K4, התמונה מפורטת לפרטי פרטים, אתם יכולים לשבת מול הטלוויזיה כשאפכם כמעט נוגע במסך, והתמונה עדיין נראית מצוין. אין נקודות ו/או קווים כמו שכולנו נהגנו לראות במערכות ישנות יותר. אפילו בטלוויזיות K4 הגדולות ביותר.)

כשמחירי מסכי הענק מתחילים לרדת, והם ממש יורדים, זה מאוד חשוב. למרות זאת, כדי שזה יקרה, מסך הAV שלכם צריך להיות בעל תכונות שמסוגלות להחליף אותות 4K.   אם זה כך אתם יכולים לקבל קול ותמונה מכל מכשיר וידאו דרך מערכת השמע ולהנות מהופעות חיות של קול מבלי לאבד שום פרט בתמונה.

עוד תכונה להביט בה: תמיכה של 2.2HDC . HDCP היא הטכנולוגיה החדשה והעדכנית ביותר להגנת העתקה שנועדה למנוע מאנשים להעתיק תוכן וידאו באופן בלתי חוקי, במיוחד תוכן 4K. למה זה חשוב: אם תנסו לצפות ב HDCP 2.2 סרט מוגן העתקה במסך ה4K שלכם ונגן הray-Blu ו\או הרסיבר AV לא מורשה לתמוך בתוכן של HDCP 2.2, המסך שלכם יהפוך שחור. למרבה המזל, כל מסכי 4K והרסיברים יש לפחות יציאה אחת של HDCP2.2.

 

חיבור אינטרנטי (Wi-Fi) מובנה.

באופן אידיאלי, כולם יחברו (חיבור פיזי) את הטלוויזיה שלהם לרשת הביתית שלהם, אבל זה לא תמיד אפשרי- במיוחד אם אתם גרים בבניין דירות ולא יכולים להעביר את כבלים דרך הקירות. כאן נכנס שירות Wi-Fi להציל את המצב ומאפשר לכל הפונקציות שיש לטלוויזיה חכמה להזרים סרטים, סרטונים וכו, לעבוד באופן אלחוטי דרך הרשת. אנו מתחילים לראות יותר ויותר מכשירים כגון, מערכת שמע וכדומה, נבנים עם חיבורים לרשת מאותה הסיבה, כדי שתוכלו, לדוגמה, להזרים מוסיקה מבלי לחבר כבלים פיזיים בין מערכת השמע ובין הנתב.(הראוטר)

 

פורמטים: DTS:X & HDR.

DTS:X: זוהי מערכת סאונד מקיפה לסלון עם תבנית שעוצבה כדי לתת למערכת הקולנוע הביתית חוויה מסיבית יותר, שלא כמו המערכת של Dolby Atmos. (זוכרים את המלחמה הישנה של Mac נגד PC? אותו דבר. DTS:X ו-Dolby Atmos נלחמים על דומיננטיות בשוק, אבל Dolby Atmos נותרה היום הבחירה המועדפת).

HDR- “High Dynamic Range.” – טווח דימני גבוה. זאת הסיבה שטלוויזיות הטובות ביותר הן כל כך מרהיבות כשזה מגיע לתמונות באיכות טכנולוגית גבוה. HDR על הטלוויזיה יוצר ניגודיות גבוהה יותר בתוך הפיקסלים הקיימים, הרחבת הניגודיות והצבע, כך שהתוצאה הסופית תהיה מדויקת יותר ובעלת יותר עומק. להלן שלוש גרסאות של HDR, שתיים מהן זמינות כעת: HDR10 ו-DV (Dolby Vision), ואחד בקרוב: HLG. למרות HDR10 הוא כיום הפורמט הנפוץ ביותר (iTunes, נטפליקס  ו-VUDU בין היתר), רבים מחשיבים את Dolby Vision כפורמט הטוב יותר לאיכות תמונה. עם זאת, עם כל כך הרבה גורמים ותורמים אחרים (באיזו טלוויזיה זה מוצג, איך התוכן השתלט בפס הייצור וכו’), קשה לומר איזה פורמט HDR הוא באמת הטוב ביותר.

איך ה- HDR רלוונטי לרסיבר ? כאשר מוודאים שהרסיבר שאתם רוכשים מצויד עם כל הפורמטים HDR10, DV, HLG)) כך שיוכל לעבוד ואתם תוכלו בעתיד להגן אל המערכת שלכם.

 

  1. 3. בחרו את מספר הערוצים שלכם.

כפי שאמרנו לעיל: חישבו על ערוצים כמו על רמקולים וכמו שרוב תבניות המוסיקה עובדות רק עם שני ערוצים (ימין ושמאל), השמיים הם הגבול כזה מגיע למערכת קולנוע ביתית מקיפה. על רגל אחת: יותר ערוצים יש לכם, יותר רמקולים אפשר להוסיף- ויותר רמקולים תוסיפו, הקול והשמע יהיו טובים יותר ומסיבים יותר.

לכל הפחות, אתם תרצו חמישה ערוצים כדי שתקבלו סאונד היקפי… אבל אנחנו מאוד, מאוד (זה שניים מאוד) ממליצים אל לפחות שבעה. עם שבעה, תחווה – בבית – את אותה החוויה שאתם חווים בבתי הקולנוע הדיגיטליים החדישים ביותר של ימינו: סאונד מסיבי יותר, מותח יותר, קולנועי יותר.

 

בואו נפרק את היתרונות של אותם ערוצים:

2- שני ערוצים – שני רמקולים. (מערכת הסטריאו הישנה והטובה, נכנה אותה 2.0).

 

ערוצים 2.1 : הוסיפו סאבוופר (בס נמוך) לבס עוצמתי, ועכשיו יש לכם 2.1. במספר “2” הכוונה לשני רמקולים קדמיים וסאבוואפר מספר 1.

 

ערוצים 3.1: הוסיפו רמקול אמצעי כדי שהשיח תמיד יבוא ממרכז המסך (חשוב במיוחד אם אתם יושבים בצד ולא מול המסך) ויש לנו 3.1, כפי שרוב מקרני הקול יתנו לכם.

 

ערוצים 5.1: כאן אנו מגיעים למערכת קולנוע ביתית. הוספו שני רמקולים נוספים לחלק האחורי של החדר לצליל היקפי עוטף, ואנחנו ב5.1 , הוסיפו גם את הסאבוופר ולמעגל ואנחנו במערכת 5.2.

 

ערוצים 7.1 : חדרים גדולים יותר, במיוחד כאשר הספה שלכם נמצאת במרחק מהקיר האחורי, עשויים לדרוש רמקולים היקפיים אחוריים, מה שמוביל אותנו ל-7.1.

 

ערוצים 9.1 ויותר: שבו אנו מניחים שני רמקולים או יותר בתקרה לצליל היקפי חדשני, Dolby Atmos. אנחנו מדברים על צליל תלת מימדי אמיתי, שבו כל צליל יכול לרחף בכל נקודה בחלל. למערת 9.2.1 יש שלושה רמקולים מקדימה, שני רמקולים בצד, שניים בחלקו האחורי של החדר וזוג רמקולים על התקרה.

בנוסף, שני סאבוופרים, שבאופן כללי מונחים מאחור, אבל יכולים להיות מונחים בכל מקום. (בשביל זה, אתם תצטרכו רסיבר עם תשעה ערוצים או יותר למערכת עוצמתית שכזו).

 

שוב, השמיים הם הגבול, אבל אם אתם מתכננים לשמור על מערכת השמע שלכם לזמן מה, כדאי לוודא שהיא יכולה להתמודד עם לפחות שבעה ערוצים כדי שתוכל לחוות קול דמוי קולנוע אצלכם בבית.

 

  1. 4. מצאו את העוצמה הכי מתאימה לחלל שלכם.

הינה הגישה שלנו כשזה מגיע לעוצמה, אל תשברו את הראש וזה למה: נגיד שרסיבר A עובד על 70 וואט לערוץ וריסביר B עובד על 100 וואט. כמה הבדל יש בעוצמת הקול? אין. אפס. האוזן האנושית אינה יכולה לעמוד על ההבדל של 2:1, כלומר תצטרכו להכפיל את ההספק לפני שהאוזן האנושית תוכל לזהות את ההבדל.  אבל… אין זה אומר של לרסיבר עוצמתי אין יתרונות אחרים, יש גם יש- אבל הפרש ההספק העוצמתי לא רלוונטי.

 

עדיין, כמה מילים על עוצמה מהמומחה שלנו, דוד מעיין :

” לסרטים יש טווח קול דינמי גדול יותר מאשר למוזיקה. כלומר, הקטעים הרועשים יותר יכולים להיות רועשים יותר! חשוב לרכוש רסיבר עם עתודות כוח, אחרת החלקים הרועשים יתעוותו. זה לא רק ישמע רע, אלה גם יכול הזיק לרמקולים.

אם תרצו בערך 100 וואט לכל ערוץ או יותר עבור רוב החדרים והרמקולים, זה אפילו יותר טוב כי לחלק מהרסיברים יש שקעי יציאת קדמיים ומגבר מאחור, כך שתוכל להוסיף מאוחר יותר מגבר כוח כדי להגביר את העוצמה. זה יגן על העוצמה שלכם”.

 

  1. אם תרצו לנגן מוסיקה בשאר החדרים: לכו אל האלחוטי.

מה לחפש אם אתם רוצים נגן מוסיקה אלחוטי רב חדרים.

בימים עברו, כלומר בשנת 2015, אם הייתם רוצים מוסיקה בחדרים נוספים, הייתם קודחים חורים בקירות וברצפה כדי להעביר כבלים ולחבר אותם לרמקולים. אם התחשק לכם, גם העברת חוטים ללוח מקשים על הקיר כדי שתוכל לשלוט בהכול. זה עכשיו היסטוריה.

 

היום, אפשר לעשות את אותו הדבר, רק מבלי לקדוח בקירות ולהעביר כבלים. (בטח שמעתם על Sonos, האנשים ששלטו במוזיקה אלחוטית מרובת החדרים.) אם כן, ישנם שתי דרכים לעשות זאת.

 

רסיברים AV מגיעים היום אם יכולת אלחוטית מובנת (כמו HEOS  של דנון, MusicCast של ימאה ועוד) ואפשר לשלוט בהם דרך אפליקציה בנייד, מחשב או טאבלט. שימו לב להסברים כשאתם יוצאים לקניות. בעצם, בבית של שבעה חדרים תוכלו לנגן מוסיקה שונה בכל חדר באותו הזמן בלי כבלים בכלל. (עדיין יש מקלדות קיר בחוץ, אבל רבים מהם עכשיו הם אלחוטיים.)

 

אל אף שיש רסיברים עם מערכת אלחוטית מובנת, אפשר להוסיף יכולת אלחוטית כמעט לכל מערכת. Yamaha, Bose ו Snos כולם מייצרים קופסאות קטנות שמחברות את הרסיבר ממש כמו נגן תקליטורים שמאפשר לכם להזרים כל אודיו שתרצו, באופן אלחוטי, דרך מערכת השמע שלכם. כבונוס, רוב הרסיברים יאפשרו לכם גם להזרים מוסיקה מתחנות רדיו מכל רחבי הארץ (וכמעט מכל מדינה בעולם) בלי לדאוג לקליטת הרדיו משום שזה דרך הרשת ולא דרך תדרי רדיו.

 

יש לכך אפליקציה.

רבים ממקלטי הקולנוע הביתי החדשים ביותר נשלטים בקלות באמצעות אפליקציה באייפון, בטאבלט או במחשב. בקצות אצבעותיכם: שליטה תפעולית מלאה מכל חדר בבית. לעתים קרובות, יישומים אלה ניתנים להתאמה אישית – אתם יכולים לתכנת אותם כך שהם “ילכו” עם הבית הספציפי שלכם.

קחו למשל את HEOS שאותה יש באפליקציה של נדון, רק צריך “לפתוח את האפליקציה, לראות את החדר, ללחוץ על החדר ולנגן מוסיקה”. בנוסף, בגלל שאתם עושים את זה דרך הרשת הביתית שלכם, זה לא משנה איכן הרסיבר AV שלכם ממוקם.

(כלומר: אתם לא צריכים לכוון שום דבר כמו אם שלט הטלוויזיה).

 

  1. ודאו שיש מספיק מקום.

ייסבר יכול להיות יותר גדול ממה שאתם חושבים.

 

רסיבר AV עם 5-11 אמפר מפזר חום בתוכו, לכן כדי להשאיר לפחות 5 ס”מ רווח מעליו לאוורור. ככל שמוצר אלקטרוני נשאר קריר יותר, כך הוא מחזיק מעמד זמן רב יותר. בדרך כלל, רסיבר AV  עמוק יותר מרסיבר סטריאו, לכן מומלץ לפחות 8 ס”מ.

 

אם המקום צר, יש ערכות מאווררים שיכולות לשמור על זרימת האוויר כדי למנוע התחממות יתר של הרסיבר.

 

מה שבטוח: היום רסיבר AV הוא גדול יותר וכבד יותר מקודמיו. לכן לא כדי להניח אותו על זכוכית או פלסטיק- אתם תצטרכו מקום חזק ומוצק יותר (עץ, מתכת, בטון) כדי שהקול מסרט המפלצות שאתם צופים בו לא ישפך לכל הבית.

 

 

רסיבר AV – שאלות נפוצות.

השאלות הנפוצות ביותר שאנו שומעים מלקוחות.

  1. מה אם אני רוצה לצפות בשני סרטים שונים באותו הזמן?

השעה 21.00 ואתם רוצים לצפות ב”משחקי הכס”, אבל משהו אחר בבית רוצה לצפות בסרט ישן בDVD. רסיבר רב אזורי יכול לספק לכם מכשירי וידאו רבים- כבלים, טלוויזיית אפל, מחשב וכדומה, או אז הרסיבר שולח אות למסכים הנמצאים בשני חדרים שונים. אתם אפילו יכולים לראות שני שידורים חיים באותו הזמן  עם רסיבר רב אזורי. אם כי זה דורש תיבת טלוויזיה נוספת בכבלים או בלוויין.

 

  1. האם צריך להתאים רמקולים אוטומטים?

כן, אבל לכל הרסיברים AV יש יכולת להתאים את עצמם באופן אוטומטי. רובם עושים עבודה טובה, אבל ההטעמה הכי טובה במערכת מקיפה היא של רסיבר NAD. יש להם רמקולים אוטומטים של DIARC  מובנים בתוכם והבדלי האיכות הם יום ולילה- תוכלו להפעיל ולכבות כדי לבחון את זה. (אם אתם באזור עצרו אצלנו בחנות ותוכלו לנסות את זה).

 

  1. 3. מה אם כבר יש לי ריסיבר?

אם כבר יש לכם בבית את הרסיבר של מערכת קולנוע ביתית והוא מעל 5 שנים, היגע הזמן לשדרג. כך אתם מקבלים את המילה האחרונה של  Dolby Atmos. זה טוב מאוד: בפעם הראשונה שאתם שומעים סרט שמנוגן דרך  Dolby Atmos, התגובה שלכם תהיה: “זה מה שתמיד רציתי לשמוע מהיום הראשון”-  מיקום מדויק ומוחלט של כל צליל בכל פינה בחדר. בקיצור: צמרמורת.

בנוסף, כמות התכונות החדשות ברסיברAV  הן יחסיות כשזה מגיע למסכים החדשים. במילים אחרות, אף שאין צורך להחליף את הרסיבר סטריאו שלכם באופן תדיר כי סטריאו זה סטריאו, לא הרבה השתנה. אבל אולי כן כדי להחליף את הרסיבר כאשר רוכשים טלוויזיה חדשה כדי לקבל את כל היתרונות שיש לטלוויזיה חכמה.

 

  1. איזה מותגים כדי לבחור?

יש הרבה, אך אהובים אלינו הם:, אונקיו, מרנץ, דנון, ארקאם NAD, וסוני  למשל.

 

  1. 5. מה לגבי אחריות?

כאשר אתם קונים מסוחר מורשה, רסיבר AV החדש שלכם יבוא אם אחריות מלאה. בנוסף, עם סוחר מורשה, תקבלו גם מספר טלפון וכתובת מייל לתמיכה מהספק, בנוסף לתמיכה מהיצרן. כמו אצלנו

 

  1. 6. מה עוד כדי לקנות יחד אם הרסיבר?

אם אין לכם אל פסק בבית זה יכול להיות מסוכן בהתחשב בשימוש ברסיברAV  (שלא לדבר אל המזגן ושאר המכשירים הדיגיטליים שלכם). פגיעות ברק, הפסקות חשמל או תקלות עלולות להרוס אלקטרוניקה עדינה במהירות הבזק, לכן אנחנו תמיד ממליצים לקנות אל פסק כדי להגן על הציוד היקר שלכם במקרה של מתח פתאומי או נמוך. אודיוקווסט, פורמן ופנמקס עושים כמה מהטובים ביותר.

האם אתם מוכנים לנהיגת מבחן של רסיברAV  ?

צעד ראשון: כנסו לחדר תצוגה של AV ותכננו לבלות קצת זמן איכות לשמיעה ושאלות. (אם אין להם תשובות להכול צרו איתנו קשר).

צעד שני: קנו לעצמכם את הדגם שהכי תרצו כאן באתר הסטריאו העולמי וקבלו את המחיר הטוב ביותר, משלוח חינם, ייעוץ מומחים, תמיכה ושירות לקוחות- כל עוד אתם הבעלים של רסיבר ה-AV החדש שלכם. לא בטוחים שאתם מוכנים להתחייב? אנו נותנים לכם ניסיון של 60 יום כדי לנסות את הרכיב.

יותר מזה, אם אתם בסביבה, כנסו לאחת מהחניות שלנו. בשני החנויות ישנם שני חדרים ייחודיים שכוללים חדרים אמיתיים – סלון, חדר אוכל, מטבח, חדר אמבטיה – ממש כמו בבית, כך שאתם מקבלים תחושה אמיתית כיצד הדברים ייראו ויישמעו במקום שלכם. פשוט ספרו לנו קצת על הבית שלכם, תנו לנו טווח תקציב לעבוד איתו, ואנו נראה לכם כל מיני אפשרויות

כמו: איך נשמעים הרמקולים המסוימים עם רסיבר AV, או איך רסיבר AV מזרים כמה שירים לכמה חדרים במקביל או האם Dolby Atmos באמת מכניס אותכם לאקשן.

נעלה סצנה מסרט אקשן, קומדיה, משחק כדורגל…נראה לכם איך נראית ונשמעת הופעה חיה דרך מכשירים שונים של רסיבר AV- נדאג שיהיה לכם נוח וכיף. חנות הסטריאו העולמית זה כמו כל חנות בעולם, אבל כמו כל הלקוחות שבאים בפעם הראשונה, זה משהו שאתם צריכים לחוות בעצמכם.

ובבקשה קבלו את זה כהזמנה. אנו נשמח להכיר אתכם.

 

אודות מרכז הסאונד.

זו היא חנות טכנולוגיית בידור ביתי עם סיפורי עבר ואוהדים נאמנים. פתחנו את החנות בגיוס כמה מומחים מתחום האודיו/וידאו המובילים בתעשייה (שרבים מהם עדיין כאן),  החנות המקוונת שלנו המריאה, ובקצרה, היום אנחנו עדיין אוהבים את מה שאנחנו עושים – וזו האמת לאמיתה. הכלל היחיד שלנו: “כולם יוצאים מרוצים”.

 

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !