יבוא ושיווק גנרטורים סולארים ותחנות כח ניידות, גנרטורים מושתקים ודיזל – במחירים הזולים בישראל !!! 

חברת מרכז הסאונד היא יבואנית ומשווקת  מגוון גדול של גנרטורים לבית ולעסק – מהמותגים המובילים בעולם (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

[ ראו כאן קטלוג מחירון של: גנרטור סולארי | פאנלים סולארים ]

ניתן ליצור קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

 

מדריך מקצועי זה יספק לכם מידע טכני ומקצועי מפורט על שימוש בתחנות כוח ניידות, הידועות גם כגנרטורים סולאריים, לצורך הפסקות חשמל ומקרי חירום.

המדריך כולל גם סקירה של חשיבות קיומה של מערכת גיבוי חשמל לבית או לעסק, מה החשיבות של תחנות כוח ניידות, מנגנון העבודה שלהם וכיצד לבחור את הגנרטור סולארי הטוב ביותר בהתאם לצרכים ולתקציב.

המדריך מעודכן לשנת 2024, ומשלב את ההתקדמות הטכנולוגית העדכנית ביותר בתחום והמוביל בתחום בישראל. 

[ ראו כאן מבצעים של : תחנת כח ניידת במחיר הכי זול בישראל ]


מדוע תחנת כוח ניידת חשובה ?

בעולם המודרני של היום, שבו החשמל מניע כמעט כל היבט בחיינו, תחנת כוח ניידת (גנרטור סולארי) הפכה לכלי חיוני עבור משקי בית ועסקים כאחד.

במהלך הפסקות חשמל הנגרמות על ידי אסונות טבע, כשלים ברשת או מקרי חירום אחרים, תחנת כוח ניידת מספקת מקור אמין של כוח גיבוי כדי לשמור על התקנים ומכשירים חיוניים לפעול. בין אם מדובר בטעינת הטלפון כדי להישאר מחובר, להפעיל מכשירים רפואיים, לשמור על קר מזון במקרר או להפעיל מכשירי חשמל ביתיים חיוניים, תחנת כוח ניידת מבטיחה שתוכלו לשמור על מראית עין של נורמליות במהלך שיבושים בלתי צפויים.

הניידות של גנרטור סולארי הופכת אותו גם לאידיאלי עבור פעילויות חוצות כגון קמפינג, טיולים בקרוואנים, שבהם הגישה למקורות חשמל מסורתיים עשויה להיות מוגבלת. עם התדירות הגוברת של אירועי מזג אוויר קיצוניים וההסתמכות הגוברת על מכשירים אלקטרוניים, תחנת כוח ניידת בהישג יד היא כבר לא מותרות אלא הכרח.

מהי תחנת כוח ניידת ?

תחנת כוח ניידת, הידועה גם בשם גנרטור סולארי, היא מכשיר קומפקטי המאחסן חשמל לצרכי חשמל בדרכים. שלא כמו גנרטור חשמלי מושתק או גנרטור דיזל המסתמכים על דלק או גז, תחנת כוח ניידת רותמת מקורות אנרגיה מתחדשים כמו אנרגיה סולארית כדי לטעון את הסוללה הפנימית שלה. פתרון אנרגיה נקי ובר-קיימא זה הופך אותו לחלופה ידידותית לסביבה לגנראטורים קונבנציונליים.

תחנות כוח ניידות מגיעות בגדלים וביכולות שונות, החל מדגמים קטנים וקלי משקל המיועדים לטעינת מכשירים אלקטרוניים קטנים ועד ליחידות גדולות יותר המסוגלות להפעיל מספר מכשירים בו זמנית. הם בדרך כלל כוללים שקעי חשמל מרובים, יציאות USB ויציאות DC כדי להכיל מגוון רחב של מכשירים. חלק מהדגמים המתקדמים עשויים לכלול גם תכונות כמו יכולות טעינה אלחוטית, צגי LED לניטור רמות הספק, וממירים מובנים להמרת מתח DC למתח AC.

 

איך פועל גנרטור סולארי ? 

גנרטור סולארי פועל על ידי רתימת אור השמש דרך פאנלים סולאריים, המרתו לחשמל ואחסונו בסוללה מובנית לשימוש מאוחר יותר. כאשר הם נחשפים לאור השמש, הפאנלים הסולאריים סופגים פוטונים, אשר בתורם יוצרים זרם חשמלי דרך האפקט הפוטו-וולטאי. זרם ישר (DC) זה מוזן לאחר מכן לתוך הסוללה הפנימית של הגנרטור הסולארי לצורך אחסון.

ניתן להשתמש באנרגיה המאוחסנת להנעת מכשירים אלקטרוניים, מכשירי חשמל או גופי תאורה ישירות דרך שקעי הגנרטור או באמצעות מהפך להמרת הספק DC לזרם חילופין (AC) ליישומים מגוונים יותר. תהליך המרת אנרגיה סולארית לחשמל שמיש הוא יעיל, בר קיימא וידידותי לסביבה, מה שהופך את הגנרטורים הסולאריים לבחירה פופולרית עבור פתרונות חשמל מחוץ לרשת.

מהן התכונות העיקריות שיש לחפש בתחנת כוח ניידת ?

בעת בחירת תחנת כוח ניידת, יש לקחת בחשבון מספר מאפיינים מרכזיים כדי להבטיח שתבחר את הדגם המתאים לצרכים שלך. בראש ובראשונה, קיבולת הסוללה היא גורם מכריע להערכה. קיבולת סוללה גדולה יותר תספק יותר אחסון אנרגיה, מה שמאפשר לך להפעיל יותר מכשירים לתקופות ארוכות יותר בזמן חירום או הפסקות חשמל. חפש תחנת כוח עם סוללת ליתיום-יון בעלת קיבולת גבוהה לביצועים מיטביים.

תכונה חשובה נוספת שיש לקחת בחשבון היא מספר וסוגי יציאות הפלט הזמינות בתחנת הכוח. ודא שליחידה יש מגוון יציאות, כולל שקעי AC, יציאות DC, יציאות USB, ואפילו שקע מצית, כדי להכיל מגוון רחב של מכשירים ומכשירים. הרבגוניות הזו תאפשר לך להטעין או להפעיל מספר מכשירים בו זמנית.

ניידות היא גם שיקול משמעותי בבחירת תחנת כוח ניידת. חפש עיצוב קומפקטי וקל משקל שקל לשינוע, בין אם אתה מטייל, מחנאות או משתמש בו בבית. חלק מהדגמים מגיעים עם ידיות מובנות או גלגלים לנוחות נוספת. בנוסף, בדוק את העמידות והבנייה של תחנת הכוח כדי להבטיח שהיא תוכל לעמוד בתנאי חוץ והיטלטלות ממקום למקום.

 

[ ראו כאן מבצעים של : תחנת כוח ניידת במחיר הכי טוב בישראל ]

 

כיצד לבחור את הגנרטור הסולארי הטוב ביותר עבור הצרכים שלך ?

בחירת הגנרטור הסולארי הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם דורשת שיקול דעת ומחשבה של מספר גורמים. דבר ראשון, התחל בהערכת דרישות החשמל שלך כדי לקבוע את הגודל והקיבולת של הגנרטור שיענה על הצרכים שלך. בדוק את המכשירים והמכשירים שאתה מתכנן להפעיל בזמן חירום או הפסקות חשמל, וחשב את ההספק הכולל שלהם כדי להבטיח שהגנרטור הסולארי יוכל להתמודד עם העומס.

אחרי כן, הערך את יכולות הטעינה הסולארית של הגנרטור. חפשו דגם עם פאנל או פאנלים סולאריים איכותיים שיכולים להמיר ביעילות את אור השמש לחשמל. שקול את הגודל והספק של הפאנלים הסולאריים כדי להבטיח שהם יכולים לטעון ביעילות את הסוללה של הגנרטור בפרק זמן סביר. זכור כי פאנלים סולאריים גדולים יותר יטעינו את הגנרטור מהר יותר אך עשויים גם להגדיל את הגודל והמשקל הכללי של היחידה. מצא איזון בין יעילות טעינה וניידות בהתבסס על הצרכים הספציפיים שלך.

מהן ההתקדמות הטכנולוגית האחרונה בתחנות כוח ניידות ?

ההתקדמות האחרונה בתחנות כוח ניידות שיפרו משמעותית את הביצועים, היעילות והנוחות שלהן. חידוש טכנולוגי בולט אחד הוא השילוב של בקרי טעינה MPPT (Maximum Power Point Tracking), אשר מייעלים את תפוקת הפנל הסולארי ומשפרים את יעילות הטעינה. בקרי MPPT יכולים להתאים את המתח והזרם כדי למקסם את העברת הכוח, וכתוצאה מכך לטעינה מהירה ויעילה יותר של הסוללה.

פיתוח מרכזי נוסף הוא שילוב של ממירי גלי סינוס טהורים בתחנות כוח ניידות. ממירי גלי סינוס טהורים מספקים כוח נקי ויציב, מה שהופך אותם למתאימים למכשירים אלקטרוניים רגישים כגון מחשבים ניידים, סמארטפונים וציוד רפואי. טכנולוגיה זו מונעת עליות מתח ותנודות, ומבטיחה הפעלה בטוחה של המכשירים שלך במהלך הפסקות חשמל או מקרי חירום.

תחנות כוח ניידות מודרניות כוללות מערכות מתקדמות לניהול סוללות המנטרות ומווסתות את ביצועי הסוללה. מערכות חכמות אלו מסייעות להאריך את תוחלת החיים של הסוללה, מונעות טעינת יתר והתחממות יתר, ומייעלות את אחסון האנרגיה. על ידי שמירה על הסוללה במצב אופטימלי, המשתמשים יכולים לסמוך על תחנות הכוח הניידות שלהם לתקופות ארוכות יותר ללא ירידה בביצועים.

מה העלות האמיתית של גנרטור סולארי ? האם זה שווה את ההשקעה ?

כאשר בוחנים את העלות האמיתית של גנרטור סולארי, חיוני להעריך לא רק את תג המחיר מראש אלא גם את היתרונות והחיסכון לטווח ארוך שהוא יכול לספק.

להלן שלושה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הערכת העלות-תועלת של השקעה בגנרטור סולארי:

1. השוואת השקעות ראשונית ועלויות:
העלות הראשונית של רכישת גנרטור סולארי עשויה להיראות גבוהה יותר מאשר גנרטורים מסורתיים בנזין או דיזל. עם זאת, כאשר משווים את עלות הבעלות הכוללת לאורך אורך חיי הציוד, גנרטורים סולאריים מתגלים לעתים קרובות כמשתלמים יותר. בעוד שגנרטורים של דלק מאובנים דורשים רכישות ותחזוקה שוטפים של דלק, גנרטורים סולאריים רותמים אנרגיה חופשית מהשמש ויש להם עלויות תפעול מינימליות. בנוסף, אזורים רבים מציעים תמריצים, זיכוי מס והנחות עבור מערכות אנרגיה מתחדשת, מה שמפחית עוד יותר את ההשקעה מראש.

2. חיסכון לטווח ארוך והחזר ROI:
אחד היתרונות המשמעותיים של גנרטור סולארי הוא יכולתו לייצר אנרגיה נקייה ומתחדשת ללא הוצאות דלק שוטפות. לאורך זמן, החיסכון בעלויות הדלק יכול לקזז את ההשקעה הראשונית, וכתוצאה מכך להטבות פיננסיות ארוכות טווח. יתרה מכך, לגנראטורים סולאריים תוחלת חיים ארוכה יותר מהגנרטורים המסורתיים והם דורשים פחות תחזוקה, מה שמפחית את עלויות התיקון וההחלפה. חישוב ההחזר על ההשקעה (ROI) של גנרטור סולארי יכול לסייע בקביעת העלות-תועלת שלו בהתבסס על חיסכון באנרגיה, חשבונות חשמל מופחתים וערך מכירה חוזר פוטנציאלי.


איך צריך לתחזק כראוי את תחנת הכוח הניידת שלך ?

תחזוקה נכונה היא חיונית כדי להבטיח את אורך החיים והביצועים האופטימליים של תחנת הכוח הניידת שלך.

עקוב אחר ההמלצות הבאות כדי לשמור על הגנרטור הסולארי שלך במצב מעולה:

ניקוי רגיל:
נקה באופן קבוע את הפאנלים הסולאריים, מסופי הסוללה והחלק החיצוני של תחנת הכוח כדי להסיר אבק, לכלוך ופסולת שעלולים להשפיע על יעילותה. השתמש במטלית רכה או במברשת ובחומר ניקוי עדין כדי לנגב את המשטחים בעדינות. הימנע משימוש בכימיקלים קשים או בחומרים שוחקים שעלולים לפגוע ברכיבים.

בדוק את תקינות הסוללה:
עקוב אחר תקינות הסוללה של תחנת הכוח הניידת שלך באופן קבוע כדי להבטיח שהיא מחזיקה טעינה ביעילות. פעל בהתאם להנחיות היצרן לתחזוקת הסוללה, כגון הימנעות מטעינת יתר או פריקה עמוקה, שעלולים להשפיע על חיי הסוללה. שקול לבצע מחזור פריקה וטעינה מלאה מעת לעת כדי לכייל את הסוללה ולשמור על הקיבולת שלה.

בדוק חיבורים וכבלים:
בדוק מעת לעת את החיבורים, הכבלים והתקעים של תחנת הכוח הניידת שלך עבור כל סימני בלאי, קורוזיה או נזק. חיבורים רופפים או כבלים פגומים עלולים להשפיע על היעילות והבטיחות של המערכת. הדק את כל החיבורים הרופפים והחלף את כל הכבלים או התקעים בלויים כדי למנוע בעיות חשמל.


מתכוננים להפסקות חשמל ?

ציפייה להפסקות פוטנציאליות:
להיות פרואקטיבי ולצפות הפסקות חשמל אפשריות הוא המפתח להתכונן יעיל למקרי חירום. הישאר מעודכן לגבי תחזיות מזג האוויר, לוחות זמנים לתחזוקה וכל גורם אחר שעלול להוביל להפרעות חשמל באזור שלך. על ידי הישארות לפני העקומה, אתה יכול ליצור תוכנית כדי להפחית את ההשפעה של הפסקות על שגרת היום שלך ולהבטיח שיש לך את המשאבים הדרושים כדי לטפל באובדן חשמל.

יצירת תוכנית חירום מקיפה:
פיתוח תוכנית חירום מקיפה להפסקות חשמל חיוני כדי להבטיח שאתה ומשפחתך מוכנים לשיבושים בלתי צפויים. זיהוי צרכים קריטיים כגון ציוד רפואי, קירור לתרופות, מכשירי תקשורת ודרישות תאורה. קבע אסטרטגיית תקשורת עם בני משפחה, שכנים ושירותי חירום כדי להישאר מחובר במהלך הפסקות. צור ערכת חירום ייעודית עם ציוד חיוני, כולל תחנת כוח ניידת, פנסים, סוללות, ציוד עזרה ראשונה ופריטי מזון שאינם מתכלים.

 

[ ראו כאן מבצעים של : תחנת כוח ניידת במחיר הכי זול בישראל ]

האם גנרטורים סולאריים הם העתיד של גיבוי כוח חירום או שנמשיך להישען על הגנרטורים הרגילים ?

גנרטורים סולאריים זוכים יותר ויותר להכרה כפתרון מבטיח לגיבוי חשמל חירום בשל אופיים המתחדש ובר קיימא. על ידי ניצול כוחה של השמש, גנרטורים סולאריים מציעים מקור אנרגיה נקי וידידותי לסביבה שניתן לסמוך עליו בשעת חירום. היכולת לייצר חשמל ללא צורך בדלק או במקורות חשמל חיצוניים הופכת את הגנרטורים הסולאריים לאפשרות גיבוי חסכונית ויעילה.

ההתקדמות בטכנולוגיה הסולארית הובילה לפיתוח של גנרטורים סולאריים יעילים וניידים יותר המסוגלים לענות על מגוון רחב של צרכי חשמל. התקנים קומפקטיים וקלים אלו ניתנים להובלה ולפריסה בקלות במצבי חירום שונים, ומספקים פתרון כוח רב תכליתי ונוח כאשר כוח רשת מסורתי אינו זמין.

גנרטורים סולאריים מציעים גם מקור כוח מבוזר שניתן להשתמש בו במקומות מרוחקים או מחוץ לרשת שבהם הגישה לחשמל עשויה להיות מוגבלת. עצמאות זו מרשתות חשמל מרכזיות משפרת את החוסן והספיקות העצמית בזמן חירום, ומבטיחה שמכשירים ומכשירים קריטיים יישארו פעילים בעת הצורך ביותר.

המודולאריות של גנרטורים סולאריים מאפשרת למשתמשים להתאים אישית את מערכות כוח הגיבוי שלהם בהתאם לדרישות הספציפיות שלהם, בין אם למטרות ביתיות , מסחריות או קמפינג. עם היכולת להרחיב את הקיבולת הסולארית לפי הצורך, המשתמשים יכולים להתאים את פתרונות הגיבוי לחשמל חירום שלהם כדי להתאים לדרישות החשמל המשתנות לאורך זמן.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !