מרכז הסאונד | מקרני קול לטלוויזיה  – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומפיצה של מקרני קול ומערכות סאונד ביתיות מתקדמות , (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

< ראו כאן מחירון ומבצעים של מקרן קול לטלוויזיה – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה > 

תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

 

איך לבחור את מקרן הקול לטלוויזיה (סאונד בר) הטוב ביותר?   איזה גודל הוא מתאים ביותר?   האם נצטרך סאובוופר (בס נמוך)?
הינה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לשדרג את מערכת שמע לטלוויזיה שלכם.

 

אתם לא צריכים לקנות טלוויזיה חדשה כדי לשדרג את מערכת השמע שבוקעת מהמערכת הקיימת. למעשה, לרוב הטלוויזיות החדשות יש עדיין רמקולים זעירים שנשמעים נורא. אבל זה יכול להיות התחלה טובה כשזה מגיע לשדרוג מערכת השמע (אודיו) הביתית שלכם.

 

אל חשש: הפתרון הקל והזול ביותר הוא פשוט לרכוש מקרן קול לטלוויזיה. מקרני קול מודרניים באים בכל הצורות, הגדלים והמחירים.
הינה כאן, הכנו רשימה של מקרני קול מסוגים שונים שכדאי לקחת בחשבון לפני שתלחצו על כפתור הקנייה לרכישת מקרן הקול הבא שלכם.

עיינו במדריכים שלנו- מקרני הקול הטובים ביותר. העצות שלנו לגבי איך לקנות טלוויזיה ואיך לשדרג את האודיו הביתי שלכם. מדריך הטלוויזיות הטובות ביותר שלנו יעזור לכם גם אם איך לבחור את המסך המושלם עבורכם.

 

תוכן ענייניים:
• למה אתם צריכים מקרן קול
• איך למצוא את הגודל הנכון
• האם צריך סאבוואפר? (בס נמוך)
• חיבור הסאבוואפר
• מה עם מערכת קול מקיפה?
• כמה עליכם לשלם?
• תכונות מתקדמות
• מותגים האהובים אלינו.

 

למה צריך מקרן קול לטלוויזיה ?

מקרני קול הם הצעד הראשון לכיוון מערכת קולנוע ביתית. הם קטנים, קלים להתקנה ונשמעים הרבה יותר טוב מהרמקולים המובנים בטלוויזיה. הרמקולים בטלוויזיה אינם טובים. איכות וטווח הקול שתוכלו לקבל ממקרן הקול נע בין שיפורים בסיסיים לבס ולבמת הקול הכוללת, לסוג הצליל הממלא החדר שאתם עשויים לשמוע ממערכת שמע מסורתית יותר של קולנוע ביתי. (מערכת עם רמקולים בעלי כבלים ורסיבר מתאים). לא משנה במה אתם צופים, זו השקעה שבה אתם מאפשרים לעצמכם חווית צפייה מענגת יותר.

למצוא את הגודל הנכון

מקרני הקול לטלוויזיה מוגדרים על סמך כמות ערוצי שיש להם, הבס והגובה שמובנים בתוכם. חישבו על ערוצים כמקור שפולט אודיו על מקרן הקול.

לדוגמה:
למערכת ערוצים 2.1 יש שני ערוצים כלומר שני רמקולים וסאבוואפר מיועד.

למערכת ערוצים 5.1 יש חמישה ערוצים כלומר חמישי רמקולים (במרכז, ימין, שמאל, ושניים מאחור) וסאבאפר. למקרני הקול בדרך כלל יש שלושה ערוצים קידמיים (מרכז, ימין ושמאל) וזה מגיע עם סאבוואפר. זוהי מערכת 3.1, משום שזה המקום שבו המיקסרים של טלוויזיה וקולנוע ממקמים ניהול השיחות. אם אינכם מצליחים לשמוע את השיחות בסרטים והסדרות? רכשו לעצמכם מקרן קול לטלוויזיה בעל שלושה ערוצים לפחות.

לפעמים, אתם תראו מערכת בעלת 5.1.2. הכוונה היא לכך שישנם עוד שני ערוצים לחלקו העליון של החדר ומקפצים את הצלילים לקירות והתקרה לתוכן מעורבב ב-Dolby Atmos.
או לדוגמה: DTS:X למעשה אלה מקרני קול המדמים מערכת קול מקיפה ומבלי לרכוש כמות של רמקולים לחדר שלכם. הגדרות מקרן הקול יקרות יותר יגיעו למעשה עם רמקולים ייעודיים אחוריים, שנועדו לגובה (קירות ותקרה) ולחוויית צפייה מסיבית יותר.
ככול שיש יותר ערוצים כך מקרן הקול גדול יותר. הדבר הכי חשוב לעשות הוא לוודא שלא משנה מה תרכשו, זה יתאים למקום שבוא הוא מונח (באופן אידאלי, זה הכי מתאים להיות מונח ליד רגל הטלוויזיה).

האם צריך סאבוואפר?

אנו ממליצים בחום רב לרכוש מקרן קול לטלוויזיה יחד עם סאבוואפר (בס נמוך). אם שניהם יקרים מדי, יש כמה מערכות שמאפשרות הוספה של סאבוואפר בעתיד, כולל המודלים החדשים -רוקו, סונוס ופולק.

תצטרכו לפנות לזה קצת מקום (ישנם קופסאות שמנמנות אם רמקולים גדולים כדי להוציא בס חזק, אחרי הכול). למרבי המזל, מכיוון שהבס הוא רב כיווני אפשר להניח את הסאבוואפר בכל מקום בחדר, אם כי היכן בדיוק יהיה תלוי באורך הכבל המחבר אותו למקרן הקול ולשקע החשמל.

חיבור הסאבוואפר

ברוב הסאבוואפר המודרניים היום משתמשים בערוץ ARC(“Audio Return Channel”) סטנדרטי, אם יכולת חיבור לטלוויזיה דרך האות של כבל HDMI – זה הכל! (תצטרכו גם לחבר אותו לשקע חשמל). למקרני הקול יש גם יציאת אודיו אופטית, אבל חשוב לוודא, במיוחד אם אתם מתכננים לחבר אחד לטלוויזיות ישנות יותר או לסוגים אחרים של נגנים. אנו ממליצים לדבוק למקרני קול עם תמיכה של ARC . זה מאפשר לשלט הטלוויזיה שלכם לשלוט בעוצמת הקול של מקרן הקול (כולל פונקציות של השתקה), כך שלא תצטרכו להשתמש בשני שלטים רחוקים או לחפש את השלט של מקרן הקול כאשר הוא תקוע איפשהו בספה.

למקרני קול לטלוויזיה רבים יש אפשרות התחברות דרך הבלוטוס ושקע לכבל של HDMI גם כן, כלומר, אתם יכול להשתמש בהם כ-רסיבר קולנוע ביתי. מה שאתם צריכים תלוי במטרה שלכם, אבל לרוב האנשים, כבל HDMI פשוט עבור ARC יספיק. כבלים אילו כלולים בקנייה עצמה.

מה לגבי מערכת קול מקיפה ?

זו היא מערכת שמקיפה אתכם בקול דרך רמקולים הממוקמים סביב החדר. זה לא הכרח אך זה מרגיש יותר מסיבי במיוחד אם אתם צופים בהמון סרטים, סדרות, סרטוני וידאו, משחקי ספורט או משחקים במשחקים. מקרני הקול יגדילו את המערכת קול הדיגיטלית שלכם, אך אל תשקלו את זה יותר מידי אלה אם כן זה בא עם רמקולים אחוריים (לא הרמקולים המובנים שמקפיצים את השמע מהקירות).
אתם תצטרכו לחפש מקום למקם אותם מאחורי הספה. בהתחשב בכבלים שתצטרכו לחבר בין מקרן הקול, הרמקולים ושקעי החשמל.

 

כמה תשלמו?

600 ש”ח או יותר

אתם יכולים למצוא מקרני קול לטלוויזיה קטנים במחיר הזה והם עדיין יותר טובים מהרמקולים של המסך שלכם. זה פתרון טוב אם התקציב שלכם לחוץ והם גם נהדרים עבור טלוויזיות בחדרי השינה, מטבחים או מקומות צפייה אחרים שאינם עיקריים.

 

1000 ש”ח עד 2000 ש”ח

זהו טווח מחירים טוב לרוב המערכות שאינן מקיפות. חפשו מותג בעל שם מוכר כמו סמסונג, ויסיאו, סוני, פולק, LG בוס או סונוס. אנו לא ממליצים בכלל לקנות מקרן קול לטלוויזיה במחיר כזה בלי סאבוואפר אלחוטי כלול, אך ישנם מודלים שבאים בלעדיהם (לסונוס ובוס יש מקרני קול שבאים בלי סאבוואפר אבל עדיין מאוד טובים). אתם יכולים למצוא מקרני קול עם רמקולים המופעלים באמצאות לוין למערכת מקיפה שזולים יותר מ400$, אבל רובם אינם מספיק למערכת קול מקיפה מסיבית.

 

1500 ש”ח עד 4000 ש”ח

במחיר הזה, אתם תוכלו לקבל את מערכות הסאונד-בר הגדולות והנועזות ביותר אם מירב הרמקולים למערכת השמע הכי גבוהה. מערכת זו היא למי שיש תקציב לבנות לעצמו מערכת קולנוע ביתית קטנה אבל אין חלל גדול מספיק לריסבר AV. אם אתם הולכים הרבה יותר רחוק, היינו מציעים לכם לשקול מערכת סאונד ביתית אמיתית עם רמקולים שקועים או חיצוניים, מגברים ורסיבר.

 

מאפיינים מתקדמים

מקרני קול לטלוויזיה רבים כוללים עזרים חכמים, קישורי אודיו מרובה חדרים ועזרי גוגל כמו סירי, אלקסה וגוגל אסיסטנט, קחו את זה בחשבון כשאתם רוכשים מקרן קול. לא תצטרכו רמקול חכם בסלון שלכם אם יש לכם מקרן קול במקום. אם אין לכם צורך בכל העזרים ותכונות הללו, אתם בהחלט יכולים לחסוך כסף ולרכוש מקרן קול לטלוויזיה פשוט בלי כל התוספות המפוארות.

המותגים האהובים אלינו

באופן עקרוני, כל מותגי האלקטרוניקה מייצרים מקרני קול הגונים וטובים בשנת 2023. המועדפים שלנו הם ויזיאו, סמסונג, סונוס, בוס, פולק, ימאה, LG , סוני, סנייזר ואחרים. אם יתאפשר בקרו בחנות שלנו, שם יש אפשרות להקשיב ולשמוע איך עובד מקרן הקול. אתם תופתעו כמה שונה הם נשמעים. אל תשכחו לבדוק את מדריך מקרני הקול שלנו כדי לראות את המומלצים שלנו. 

 

מרכז הסאונד | מקרני קול לטלוויזיה  – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומפיצה של מקרני קול ומערכות סאונד ביתיות מתקדמות , (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

< ראו כאן מחירון ומבצעים של מקרני קול לטלוויזיה – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה > 

תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !