אם בעבר היה קשה ומסובך לארגן מסיבות חוץ בחיק הטבע בשל חוסר חשמל בלוקיישנים, עלות גבוהה של ציוד (גנרטורים למשל) וסיבות נוספות הקשורות לעלויות גבוהות ולוגיסטיקה של הובלת ציוד ההגברה למקום האירוע, הריי שכיום לשמחתנו הטכנולוגיה הולכת לקראת החוגגים, מוזילה עלויות ומכניסה יכולות הגברה טכניות לבוקסות של רמקולים ומגברים קומפקטיים בממדים קטנים.

[ ראה כאן את כל מחירי חבילות ציוד למסיבות טבע ]


בשל התקדמות זו ניתן כיום לשכור ציוד הגברה למסיבת טבע קטנה בקלות ובעלות נמוכה וליהנות להרמת האירוע תוך זמן קצר ואפשרות להימשכות המסיבה שעות ארוכות.
מה צריך בשביל להרים מסיבת טבע קטנה… – רמקול מוגבר, גנרטור קטן, מיקסר – הציוד הבסיס הזה בסך הכול, אליו ניתן כמובן להוסיף ולשדרג, אך ברמת העיקרון אם השגת את הציוד הזה ( נגן מוזיקה כמובן), אתם פחות או יותר מסודרים.


חיבור מידי של האייפון עם פלייליסט ובו כל הטרקים והשירים, חיבור למיקסר הקטן, שליחת הסיגנל לרמקול המוגבר וזהו – המסיבה יכולה להתחיל.
אם ברצונך לארגן אירוע חד פעמי שכזה, מסיבת טבע קטנה או אירוע דומה – מרכז הסאונד הוא המקום הטוב ביותר למצוא בו את כל ציוד ההגברה הרלוונטי עבורך.
ציוד קומפקטי, אלחוטי וחכם שיחובר בקלות גם בתנאי שטח ללא נקודת חשמל, ציוד הגברה עוצמתי שיספק סאונד איכותי לשעות רבות ללא תקלות.


היכנס עכשיו לאחד מ-4 סניפי מרכז הסאונד בירושלים, חיפה, ראשון לציון ורמת גן ונתאים עבורך ציוד הגברה מעולה למסיבה בחיק הטבע : הגנרטורים השקטים והחזקים ביותר, מיקסרים חכמים עם כמה אופציות חיבור חדשות, רמקול מוגבר איכותי שיגביר את המסיבה שלך ללא בעיה, וכל הציוד הנלווה – אספקה והובלה מהירים, הדרכה בהתקנה, אחריות ושירות מעל הכול והתחייבות למחירים ללא תחרות בכל הארץ. רק במרכז הסאונד. הזמינו עכשיו או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מפורטת, ייעוץ אישי ומקצועי ופתרונות הגברה לכל מטרה – אירועים בחוץ, השכרה חד יומית או לתקופה קצרה אחרת, מגברים חזקים ורמקולים מותאמים להגברת חוץ עם טווח תדרים רחב וציוד מקצועי שיקל עליכם את המלאכה ויגביר את האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !