היום לא צריך להיות מומחה סאונד והגברה כדי לתפעל ערכת קריוקי מקצועית לכל דבר. מרכז הסאונד מספק את דגמי הקריוקי החדישים ביותר לקהל הרחב וכן לתקליטנים ומפעילי קריוקי מקצועיים.
מדובר בערכות קריוקי פשוטות להפעלה הכוללות בתוכן את כל מה שצריך להרים אירוע קריוקי מלהיב ללא תקלות. היכנס לאחד הסניפים שלנו ברחבי הארץ והתרשם ממבחר ציוד הקריוקי הן באתר והן בסניפים. כל הדגמים החדשים במקום אחד מקיף – מרכז הסאונד – הבית החם של ההגברה בישראל.
ציוד הגברה מקצועי זו ההתמחות שלנו במרכז הסאונד ונשמח לספק יעוץ הגברה מקצועי לכל בעל מקצוע בתחום: תקליטנים, מפעילי ימי הולדת, מורות בית ספר, מרצים, מדריכים וכל מי שמצא את עצמו לאחרונה נזקק להגברה קטנה וניידת, ערכת קריוקי קומפקטית ואביזרים משלימים.
לרשותכם ציוד קריוקי עם ציוד הגברה מקצועי בכמה דרגות – החל מערכת הקריוקי הזולה ביותר בארץ בהתחייבות ועד חבילות קריוקי מלאות המכילות מקרן + מסך, חבילת דיסקים עם שירים מוכנים, די.וי.די מובנה בערכות, מיקרופונים אלחוטיים, מיקסר פנימי ועוצמת סאונד מפתיעה באיכותה.
אנא כנסו לאחד הסניפים של מרכז הסאונד ותקבלו ייעוץ מקצועי לכל מטרה : ציוד לאולפני הקלטות, ציוד קריוקי לאולמות אירועים וללקוחות פרטיים וכדומה. התחייבות לשירות, אחריות והמחירים הטובים ביותר בארץ. משלוחים לכל חלקי הארץ ואספקה מהירה של מיטב ציוד ההגברה בשוק ממיטב המותגים והחברות, יבוא אישי ומקצועי וחבילות הגברה מושלמות לכל מטרה – השכרה ומכירה של ציוד הגברה משלים, בידוריות, גנרטורים וציוד ווידאו מובחר. עכשיו באתר. רק במרכז הסאונד. אמינות בשירות וניסיון רב שנים בעבודה עם כל הגופים במשק. התקשרו עכשיו או השאיר פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם. מבצעים מיוחדים באתר מרכז הסאונד. המחירים הטובים ביותר בענף, ניסיון רב ואספקה מהירה של כל ציוד ההגברה באזור המרכז, הצפון וכן בסניף ירושלים. קנייה מאובטחת דרך האינטרנט – עכשיו במרכז הסאונד.
כל סוגי ההגברה, דגמים חדשים, מבצעים ומחירים חסרי תקדים על כל ציוד ההגברה המתקדם ביותר בשוק – רק במרכז הסאונד! התקשר עכשיו או השאר פרטים באתר ונציג שלנו יחזר אליך בהקדם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !