רמקולים שקועים – 4 דגמים מומלצים

הרמקולים השקועים הם מוצר חדשני ואופנתי בתחום הסאונד. יש סאונד מיוחד אותו הרמקולים מפיקים כאשר הם מחוברים בצורה נכונה אל שקע הקיר. הרמקולים השקועים מתאפיינים במיקום שלהם, תוכלו לבחור אם למקם אותם או בתקרה או בקיר, כך שהמשטח יישאר חלק. בשביל זה תצטרכו איש מקצוע עוד בשלבי השילדה של הבית ולבחור את הדגם הרצוי עוד בטרם התחלתם עם הבנייה. הדגמים של הרמקולים השקועים לא יקרים בצורה משמעותית מהרמקולים הרגילים, (ראה כאן לדוגמא מחירים של רמקולים שקועים בזול) אך הם מאוד משדרים יוקרתיות. נוכל למצוא רמקולים שקועים בדירות יוקרתיות, בלובי של בתי מלון, באולמות אירועים איכותיים וכן הלאה…

 

כדי לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה, ריכזנו עבורכם 4 דגמים מ 4 חברות שונות של רמקולים שקועים מומלצים.

( תוכלו לקרוא כאן עוד מאמר מקצועי אודות רמקולים שקועים )

רמקולים שקועים של חברת קלארק (Klark & Helmer)

חברת קלארק היא אחת מהחברות המובילות בתחום, מוצריה לרוב יהיו יקרים יותר מאשר רמקולים שקועים של חברות אחרות, אך החברה מאוד פופולרית בשל הנוחיות שיש במוצרים שלה, איכות הסאונד תמיד תהיה חדה וחלקה ונעימה לאוזן. יש לחברת קלארק מספר דגמים אך הבולט מביניהם שעליו נמליץ יהיה – Klark&Helmer Ix6.

למה בחרנו דווקא את הדגם הזה? אמנם עוצמת הוואט של הרמקול השקוע אינה גבוהה במיוחד אך בהחלט מספיקה לבית. עוצמת הוואט של המוצר עומדת על 160 וואט. לדגם זה יש חידוש מעניין, נוכל למצוא כאן מעבד סאונד שתפקידו יהיה לדאוג לכך שתהודת הסאונד תישמע גם כאשר הרמקול לא נראה לעין או גם כאשר הרמקול נמצא חבוי בקיר. כמו כן, לדגם זה יש את אלמנט הוופר (6.5″) ואת אלמנט הטוויטר (1″). משקלו של המוצר עומד על קילוגרם בודד. סדרת ה Ix6 יכולה להגיע גם בצורה עגולה וגם בצורה מלבנית. מבחינה חיצונית, הצבע של המוצר בהחלט מושך את העין, הרמקול השקוע יכול להוסיף אותנטיות לחלל הבית ובהחלט משתלם לרכישה במחיר המבוקש.

 

רמקולים שקועים של חברת אומגה אודיו (Omega Audio)

חברת אומגה אודיו היא יצרנית וחברה שמספקת את המוצרים שלה לחנויות ברחבי הארץ והעולם. החברה נחשבת לחברה אמינה, והמוצרים שלה בהחלט עמידים. החברה מספקת מחירים נוחים לכיס של הצרכן, אך ניתן למצוא גם מוצרים במחירים גבוהים יותר המתאימים בעיקר למקומות מקצועיים כמו בתי מלון, אולמות אירועים ועוד…

חברת אומגה אודיו מייצרת עוד מוצרים חוץ מרמקולים שקועים, החברה מייצרת גם מגברים, כבלים, אביזרים נלווים לציוד ההגברה ועוד… לחברה יש מגוון רחב יחסית של רמקולים שקועים, ניתן למצוא רמקולים שקועים בגדלים ובצורות שונות. סדרת ה cw הינה הנפוצה ביותר בקרב הקונים. איכות הרמקולים בהחלט טובה ועושה את העבודה אך חברה זו עדיין לא נחשבת ליצרנית הטובה ביותר בתחום.

 

רמקולים שקועים של חברת קליפס (Klipsch)

חברת קליפס היא חברה המתמחה בתחום הסאונד. מדובר על חברה אמריקאית הנמצאת היום באינדיאנה. החברה הוקמה בשנת 1946. הרמקולים השקועים הם מוצר הדגל של החברה. לחברה יש מספר סדרות של רמקולים שקועים, כל סדרה נמצאת בטווח מחירים מסוים ומתאים לקהל יעד שונה. המחירים נעים בין 800 שקלים ל 2000 שקלים ולעיתים גם יותר. חברת קליפס נחשבת לבין החברות המובילות בתחום הסאונד ועל אף שהיא אחת מהחלוצות הראשונות שהביאו את הרמקולים השקועים למדפים, היא עדיין לא מפריזה במחירים שהיא גובה מאיתנו, הלקוחות. 

הרמקולים השקועים של חברת קליפס מעניקים לנו איכות סאונד נקייה ועוצמתית, נראות חיצונית מושכת לעין, מגוון רחב של מוצרים, הפעלה פשוטה ומהירה ועוד…
אין ספק שאם אתם מחפשים רכישה בטוחה, חברת קליפס היא החברה שתתאים לכם ביותר. ( קראו כאן עוד אודות רמקולים שקועים Klipsch )

 

רמקולים שקועים של חברת בוס (Bose)

חברת בוז נחשבת לחברה די איכותית, היא בוחרת בשיטה מאוד מעניינת, אין לה הרבה מוצרים לבחירה אך המוצרים שיש לה נחשבים להכי איכותיים בשוק. כמובן, המחיר הוא בהתאם, הרמקולים השקועים של חברת בוז נחשבים ליוקרתיים ביותר מבין החברות, יחידה אחת יכולה להגיע למחיר של 4,000 שקלים. לכן, החברה הזאת לא מתאימה לכל אחד, אך מי שירכוש את המוצר בהחלט יהנה מחוויה עוצמתית ונעימה. קראו כאן עוד אודות רמקולים שקועים Bose )

לחברת בוז יש 2 סדרות עיקריות של רמקולים שקועים. סדרת ה Bose Virtualli Invisible 191 – זאת הסדרה הפחות יוקרתית, היא גם הפשוטה יותר. הסדרה השנייה היא Bose Virtualli Invisible 791 – זאת הסדרה היוקרתיות והנרכשת ביותר של החברה. חשוב לציין, על אף שהמחירים של החברה יקרים, עדיין הרבה אנשים רוכשים את הרמקולים השקועים של חברת בוז. זאת מכיוון שהמוצרים עמידים, נשמרים לזמן ממושך, ומעניקים למשתמש איכות שאף חברה אחרת לא מצליחה להעניק. 

מאת: אריק שוורץ – יועץ ומומחה סאונד וקולנוע ביתי

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !