מרכז הסאונד מברך אתכם על הגעתה של בתכם לגיל מצוות ומזמינים אתכם ליהנות ממגוון גדול של ערכות קריוקי ייעודיות לאירועים, מסיבות ברבת מצווה וחתונות!
אנו מציעים חבילות הכול כלול של ערכות קריוקי מקצועיות לכל דבר! כל ערכות הקריוקי ללא יוצא מין הכלל קלות לתפעול ומעניקות חווית שימוש נפלאה. רק לחבר ולשיר! אפשרות לכמה מיקרופונים אלחוטיים לשירה של כמה אנשים בבת אחת! כל ערכות הקריוקי שלנו יכולות להגיע עם מקרן מקצועי, ברזולוציית הקרנה גבוהה, ומסך מתקפל וקל לנשיאה עליו יוקרנו השקופיות וכתוביות השירים.
איכות סאונד בלתי רגילה ועוצמת רמקולים שתפתיע אתכם. אנו מתמחים באירועים מכל סוג, קטנים וגדולים ונשמח להתאים עבורך ערכת קריוקי מושלמת שתתאים בדיוק למקום בו תערך בת המצווה ולכמות האורחים המתוכננת להגיע לאירוע.
הדרכה מלאה והפעלה קלה של כל ערכות הקריוקי שלנו ואפשרות להתקנה באירוע והפעלה על ידי איש קריוקי מקצועי שיתפעל את כל האירוע בצורה זורמת ויפנה אתכם לחגוג במסיבת בת המצווה יחד עם כולם.

מרכז הסאונד מציע את ערכות הקריוקי הטובות ביותר במחירים הטובים ביותר! בואו לבחור ערכת קריוקי קומפקטית ועוצמתית ותיהנו מערב מדהים באירוע שלכם.
ערבי קריוקי הפכו פופולריים ביותר בשנים האחרונות ובכל מקום ניתן לראות ערבי שירה בהן חברי, חברות ומשפחה מתאספים לשיר את השירים האהובים שלהם.
הטכנולוגיה התפתחה וניתן כיום לרכוש או לשכור ערכת קריוקי ביתי מושלמת, ערכות קריוקי יותר מקצועיות לאירועים קטנים, וערכות קריוקי לתקליטנים ברמה הגבוהה ביותר.
אתם מוזמנים להתקשר ולבחור את הערכה המתאימה לכם ביותר הן מבחינת תקציב והן מבחינת כמות האנשים שינכחו באירוע שלכם.

כל אירוע בת-מצווה חייב שיהיה בו קריוקי! בקלות וכמעט ללא עלות ניתן לקנות ערכות שיישארו אתכם גם לאחר האירוע! זאת ההזדמנות שלכם לזכות בערכת קריוקי לכל החיים – תתחילו בהתארגנות לבת-מצווה ותרוויחו ציוד מקצועי להרבה ערבים אחרים! צרו קשר ונשמח להתקין לכם ערכת קריוקי עם מפעיל מקצועי בערב האירוע וללמד את כיצד לתפעל את ערכת הקריוקי בקלות אם תרצו לעשות זאת בעצמכם. אחריות מלאה וכל הציוד הנלווה כדי שערכת הקריוקי שלכם תחזיק במשך שנים!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !