במאמר הבא כדי לדבר על בחירת בידוריות כאלה ואחרות. למעשה מדברים על בחירת ערכות קריוקי רגילות לעומת בחירת ערכות קריוקי ניידות. מה נחוץ בכדי להשלים את הפערים ולשים את היד על הרכישה הנכונה לכם ביותר? איך מתאימים את הערכה הזו לערכות האחרות? כאשר עוסקים בנישה של רכישה או אפילו השכרת גנרטורים, קניית גנרטורים או שילוב בשימושים, מגיע העניין שעליו רצינו לדבר. מסיבת קריוקי בבית מבלי לצאת מהבית או עם רעיון השגה של מיקום נכון בפארק או בטבע ללא מוגבלות של חשמל וכל הכרוך בכך. איך בוחרים ערכת קריוקי לכל מטרה?
הכול אודות הבידורית
בואו ונדבר על מערכת הגברה ותאורה. מה כוללת המערכת בפועל? יש לא מעט אביזרים הקשורים למסיבת קריוקי כך או כך. רמקול ממנו מפיקים את כל השאר אך לא רק. בידורית היא למעשה רמקול המכיל את כל המרכיבים יחד. תפעול על פי כמות האנשים וגודל המכשיר. בידוריות מופעלות על פי אמפר והוואט הוא בהתאם לגודל המכשיר והצרכים שלכם. לצד רמקול בידורית יש גם מיקסר האחראי על כל השאר אך לא רק. בידורית מכילה מיקרופונים מקצועיים, חיבורים למחשב, שימושים ברחוב וכל אדם שני שתראו למעשה עושה במכשיר שימושים. מקור הבידורית הינו מסין, שם גם עניין הקריוקי הנייד ממקום למקום.
מה תעניק לכם הבידורית?
במסגרת שימושי הבידורית ניתן לקבל כמה וכמה דברים. אירועים לילדים, מבוגרים וכל מה שביניהם. הפקת אירועים נוחה. אפשרות לגשת לכל מקום שלא קשור בהכרח למרחב שיש בו חיבור לחשמל. חסכון גדול ביותר כך או כך. נסיעה ומסיבה בטבע, פיקניק או כל מקום שניתן לערוך בו מסיבת קריוקי ללא חיבור לחשמל. הפקת אירועים של פעם אחת בחיים. הפקות לרוב עלולות לעלות לכם יקר אלא אם הדברים מקבלים תפנית קצת אחרת. יתרון של חיבורים מסורבלים? כאן למעשה מדברים על יתרון של חוסר חיבור אל נקודות חשמל העלולות להפוך את הדברים למסובכים יותר. בידורית מעניקה כמה וכמה יתרונות אך הגדול מביניהם הינו העניין של סוללה הנטענת לשמונה שעות ואיתה למעשה אפשר לעשות כמעט הכול.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !