כאשר אתם רוצים להעלות את איכות החיים, אתם בהחלט בוחרים לטפח את הגינה ולהעניק את כל האפשרויות גם לכם וגם לאורחים שלכם. הרצון הזה קיים גם בחורף וגם בקיץ. זה בא לידי ביטוי בכמה וכמה אביזרים אשר יכולים לשפר את השהייה במרפסת או בגינה בעשרות אלפי מונים. אז כיצד זה מתרחש? כיצד משפרים את איכות החיים בסביבה הפרטית ביותר? להלן כמה דברים הקשורים בבחירת רמקולים שקועים לגינה לצד בחירת רמקולים שקועים למערכת קולנוע ביתי.

נספר לכם כי אנו היבואנים עם מגוון הדגמים הגדול בישראל של רמקולים שקועים לקיר ולתקרה, והמחירים מיותר לציין הכי זולים בישראל !!!

( *** לחץ כאן למעבר אל: מחירון רמקולים שקועים  |  רמקולים חיצוניים מוגני מים לגינה )

רמקולים שקועי-קיר הממוקמים בזהירות מספקים חווית שמיעה כמו בשורה הראשונה של הופעה.

רמקולים שקועים – בחירה אחת מעל לכל

יש לא מעט סוגי רמקולים. יש מצבים בהם ניתן לראות חיבור רמקול מוגבר למיקסר בסלון הבית ויש מצבים בהם ניתן לראות את הרמקולים השקועים המצויים בגינה. מה טיבם? מוסיקה איכותית ובפרט בגינה, מביאים כמה אפשרויות של בחירה אחת מעל לכל. בחירת רמקולים שלא תופסים מקום ומאידך מנעימים את זמנכם גם כשאתם יושבים בגינה. אז מה יתרון של רמקול שקוע ביחס לרמקול המוחצן יותר? אז מה היתרון בפועל? רמקולים שקועים באים מעוצבים בצורה מושלמת ומספקים את הפרקטיקה הנדרשת להשלמת המשימה. הם טמונים בקיר והם בלתי נראים. כך למעשה הם משתלבים עם הנוף של הבית אך גם של הגינה. אז באותם קירות, מסתתרים להם הרמקולים השקועים ומוגנים מפני מזג אוויר קר, חם או כל מה שביניהם. כך למעשה ניתן להשתמש באותם רמקולים גם בחדרי אמבטיה או מקומות בלתי שגרתיים וכאן עולה היתרון של שימוש ברמקולים שקועים ביחס לרמקולים חשופים יותר.


סוגי רמקולים שקועים

בין כל סוגי הרמקולים השקועים ובפרט שמדברים על רמקולים לגינה. מדברים על רמקולים שקועים בצורה מלבנית המתלבשים בקיר בצורה הטבעית ביותר. באמצעות יצירה של גומה בקיר, ניתן לשלב את הרמקול השקוע וכך להתקין רמקולים בצורה הטובה ביותר. איכות הצליל גבוהה והשמירה מפני קורוזיה, מזג אוויר קר או חם מעניק את שלמות הבחירה נוכח הסתתרותם של הרמקולים במקום הנכון. רמקולים שקועים בסלע גם מאפשרים את התשובה והם בהחלט חלק מאותם רמקולים שקועים המוצעים בגינה אם כי ראוי להתקינם במקום שיגן מפני הגשם עד כמה שניתן.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !