תארו לעצמכם סביבה קולנועית פרטית משלכם? בעודכם יושבים בקולנוע ורואים סרט מדהים, השמע הוא בהחלט חלק בלתי נפרד מכל חווית הצפייה. לאחר שבחרתם רמקולים שקועים לגינה ואפילו רמקול מוגבר לחדר, מגיע השלב בו תרצו לייצר מערכת קולנועית בביתכם. רמקולים שקועים למערכת קולנוע ביתי מעניקה את התשובות ובעיקר את כל החלומות תחת קורת גג אחת.

אנו חברת מרכז הסאונד – היבואנים עם מגוון הדגמים הגדול בישראל של רמקולים שקועים לקיר ולתקרה, והמחירים מיותר לציין הכי זולים בישראל !!!

( *** לחץ כאן למעבר למחירון: רמקולים שקועים )

אז איך עושים זאת? רמקולים שקועים למערכת הקולנוע

מה מציע השוק הפתוח? אלו רמקולים נחשבים לטובים ביותר? אם אתם אוהבים לשמוע מוסיקה וגם לראות סרטים באופן המושלם גם לשמוע מוסיקה בדרך הטובה ביותר, הכול יבוא לידי ביטוי בבחירת הרמקולים המתאימים ביותר. אין ספק שעל מוסיקה איכותית לא מתפשרים ומאידך באותה הנשימה אין להתפשר על מערכת קולנוע ביתית טובה. אז לאחר בחירת מערכת קולנוע לסלון, הגיע הזמן לברור את הרמקולים שיהוו חלק פרקטי אך גם עיצובי באותה הנשימה.


לבחור את הנכון- יתרונות הבחירה של רמקולים שקועים

רמקולים שקועים מביאים לא מעט אפשריות ובפרט שמדברים על המערכת הביתית. להשמיע מוסיקה ולראות סרטים מבלי לדעת שהם קיימים? אכן, מדברים על רמקולים שקועים אשר חצובים בתוך הגומחה בקיר ולא תופסים יתר של מקום. היכולת של הרמקולים להיות שקועים בקיר, מהווה יכולת בלתי רגילה של שילוב איכותי של איכות צליל, השמעה טובה ובעיקר אי תפיסה של מקום מיותר. באמצעות התלת מימד, הטלוויזיה הגדולה וכל השאר, חסרים למעשה רק הרמקולים השקועים על מנת לייצר סביבה של קולנוע ביתי.

מיקומי רמקולים שקועי-קיר עבור מערכת סראונד 7.1 טיפוסית.

סוגים, גדלים וצורות –רמקולים שקועים

מה תבחרו בפועל? רמקולים עגולים או מרובעים? רמקולים מלבנים יתנו יחס אחר ביחס לעגולים אשר מיועדים יותר לתקרה ופחות משתלבים עם מערכת קולנועית. לצד הרמקול השקוע שהתקנתם בתוך הסלע בגינה, מגיע תורה של המערכת הביתית.היכולת לשלב את כל האלמנטים הקולנועיים אצלכם בסלון תתרחש דווקא בגלל בחירת הרמקולים השקועים ושילובם באופן טבעי בסלון הבית. השאיפה בסופו של דבר מדברת על שילוב רמקולים שקועים שלא יתפסו מקום ובעיקר יעבירו את הסאונד המושלם ביותר נוכח כל השאר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !