אירוע משפחתי הוא אירוע מרגש מאוד בו אנחנו פוגשים את כל בני המשפחה שלנו. באירוע משפחתי אנחנו מקבלים את ההזדמנות לבלות ערב שלם עם סבתא שלנו ועם בן הדוד הרחוק שלנו מצד אבא. למעשה כל אירוע משפחתי הוא גם מפגש בין דורי של כל בני המשפחה שלנו. עם מגוון גדול כל כך של אנשים בני גיל שונה קשה למצוא פעילות שתתאים לכולם. דווקא השכרת קריוקי לאירועים יכולה להתאים מאוד לאירוע משפחתי. כולם יכולים לשיר קריוקי מילד בן שלוש ועד סבא בן תשעים. הקריוקי יכול לאחד את המשפחה שלנו ולהפוך את האירוע שלנו למאוד מהנה.

השכרת קריוקי לאירועים של חברות

השכרת קריוקי מתאימה מאוד גם לאירועים של חברות. חברות רבות מקיימות מדי שנה אירוע לכלל העובדים שלהן. באירוע החברה המנקה יכולה לשבת על אותו השולחן עם המנכ”ל. האירוע של החברה יכול לגבש את העובדים ולהוריד בניהם מחיצות של מעמד ותפקיד. לרוב, אירועים מסוג זה מסייעים לחברות רבות לעבוד בצורה טובה יותר. אירוע מסוג זה הוא אמנם אירוע יוצא דופן, אך הוא משפיע על העבודה השוטפת של העובדים בחברה שלנו למשך כל השנה. כאשר באירוע החברה שלנו גם קריוקי כולנו יכולים לצחוק ולהשתחרר וליהנות מאוד ממסיבה כיפית וייחודית.

השכרת קריוקי לאירועים של וועדי עובדים

השכרת קריוקי לאירועים של וועדי עובדים יכולה להפוך אירועים מסוג זה למאוד איכותיים ומגבשים לכל חברי הוועד. חברות בוועד עובדים היא מחויבות כלפי העובדים האחרים. כאשר אנחנו חברים בוועד הוועד מעניק לנו גב ואנחנו מעניקים לחברים האחרים בוועד תמיכה ורשת ביטחון. כאשר אנחנו כל כך תלויים בוועד העובדים שלנו כדאי לנו להשקיע בו הרבה ולארגן לחברי הוועד אירוע מרגש ומיוחד. אירוע שיש בו כיבוד טוב, אווירה טובה ופעילות מעניינת יכול להיות מהנה מאוד בשביל כלל חברי הוועד. ניתן לומר שבחירה בקריוקי לאירוע הוועד שלנו היא בחירה באיכות שלא תאכזב אותנו. כדאי לנו שגם באירוע הבא שלנו בוועד או בחברה יהיה קריוקי שילהיב אותנו ואת החברים שלנו.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !