אירועים רבים דורשים מאיתנו לוגיסטיקה לא פשוטה והתארגנות רצינית ביותר. זה נכון בין אם מדובר על תכנון של חתונה, תכנון של בר מצווה או אפילו על אירועים עסקיים שונים. לכן בהחלט ניתן להבין אתכם אם אתם עמלים היום על האירוע הקרוב ורוצים לעשות כל מה שרק אפשר כדי שהוא יהיה מוצלח ובלתי נשכח. עם זאת, איך באמת עושים זאת? ואיך באמת גורמים לאורחים שלכם לצאת כמה שיותר מרוצים? באירועים עסקיים יש צורך לתקשר עם הקהל בדרך כלל ברמת נאומים קצרים או ״תודות״ ואילו באירועים אחרים יש צורך להרקיד את כולם וליצור אווירה טובה. מה שמשותף לכל האירועים האלה הוא שמאוד כדאי לשלב ציוד הגברה איכותי שכן זו הדרך הנכונה להפוך כל אירוע להצלחה. בעזרת ציוד ההגברה אפשר לדבר עם הקהל, להפעיל אותו וגם להשמיע מוזיקה, אז למה אתם מחכים? ממש כפי שלא הייתם רוצים להשאיר לרגע האחרון את בחירת המקום המושלם לחגיגה שלכם, כך גם לא כדאי להשאיר לשנייה האחרונה את בחירת ציוד ההגברה שלו אתם זקוקים.

השכרה או קניה של ציוד הגברה

רשימת הציוד מתחילה בייעוץ מהמומחים

מה אתם באמת יודעים על ציוד הגברה? והאם אתם מרגישים שתוכלו להכין את רשימת הציוד שלכם לבד? בדרך כלל התשובה לכך תהיה שלילית ובמיוחד בימינו – כאשר בכל חודש יוצאים עוד ועוד מכשירים משוכללים בתחום הזה. האם אתם רוצים לשלב גם ערכת קריוקי? כמה מיקרופונים אתם צריכים ובאיזה רמקולים כדאי לבחור? לא קל לענות על כל השאלות האלה ולכן ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם היא להתייעץ עם המקצוענים. מי שמבין בתחום הזה יוכל להקשיב לכם ולהבין לאיזה סוג של אירוע אתם צריכים את כל הציוד הזה. בהתאם לכך הוא יישב איתכם ויבנה איתכם עם רשימת הציוד, מה שאומר שבצורה כזאת לא תשכחו דבר. בסופו של דבר הייעוץ של המומחים בתחום  ציוד הגברה יסייע להצלחת האירוע כולו, אז מה פתאום שתוותרו על כזה דבר?

למה בשנים האחרונות כולם שוכרים ציוד הגברה?

האמת היא שאם תדברו עם אנשים שעשו אירועים בשנים האחרונות, עסקיים או פרטיים, אתם תראו שכולם בחרו באופציה של השכרת הציוד תאורה והגברה. יש לכך כמה סיבות טובות, כמו לדוגמה העובדה שזה יוצא הרבה יותר זול. להחליט שאתם קונים בעצמכם את הרמקולים, המיקרופונים ואת ערכת הקריוקי זה אומר להתחייב להוצאה כלכלית מאוד גדולה ואין בכך שום צורך. בדרך כלל אנשים עושים אירועים פעם בכמה שנים, אז למה שתיכנסו להוצאה כלכלית כל כך גדולה בגלל קניית הציוד? בנוסף לכך, אם הציוד באמת יהיה שלכם זה אומר שתצטרכו לאחסן אותו אחרי האירוע וגם יהיה עליכם לדאוג תמיד שהוא עובד, או במילים אחרות: זו הרבה התעסקות מיותרת. לכן ברור למה לא מעט אנשים בוחרים דווקא לשכור את הציוד הזה כי זה פשוט מוריד מאיתנו הרבה אחריות. בנוסף לכך, האופציה של השכרת ציוד הגברה כבר הפכה להיות מאוד נפוצה כך שתוכלו למצוא היום הרבה מאוד חברות שמציעות אפשרות כזאת, אז למה לא?

בדקו מה מציעים לכם במסגרת השירות

מה שאנחנו כן ממליצים לכם, זה לעצור לרגע ולראות על מה בדיוק אתם משלמים. כלומר, יש חברות שבמסגרת שירותי השכרת הציוד מציעות רק לתת לכם את הציוד שלו אתם זקוקים אך לא מציעות שירותי הובלה. לעומת זאת, חברות אחרות כן מציעות גם להוביל לכם את ציוד ההגברה לאן שצריך ואין ספק שיש בכך יתרון גדול. אם ניקח את הדוגמה של חתונה שמתקיימת בלב יער אנחנו נראה שהזוג שמתחתן למעשה צריך להתעסק בלא מעט לוגיסטיקה, משימות ועניינים. לכן, אם אתם יכולים להוריד מעצמכם את ההתעסקות בכל מה שקשור להובלת הציוד למקום, אז למה לא? אומנם זה נכון שלפעמים יהיה עליכם לשלם על זה קצת יותר כסף אך אתם תראו שזה בהחלט משתלם וכדאי. זה לא במקרה שיש היום חברות שמציעות שירות כזה כך שבהחלט כדאי לברר שאתם בוחרים בחברה שמציעה אופציה כזאת. השכרה של ציוד הגברה זו בחירה נהדרת בכל עיר בישראל וכל מה שנותר לכם לעשות עכשיו זה לבחור לאיזו חברה מקצועית אתם פונים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !